Muziek / Muziekgames / Knock out: 1999
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juni 2006, 11:30 uur
Goede vraag. Het is knock out: 1999, niet albums knock out.
3-1 dan maar
3-1 dan maar

0
Toine Rorije
geplaatst: 2 juni 2006, 11:33 uur
Onderhond schreef:
Waarom mogen EPs niet meedoen dan ?
Waarom mogen EPs niet meedoen dan ?
Windowlicker is geen EP, maar een single. En sowieso lijkt het me logsich dat een knockout tussen reguliere albums gaat.
0
geplaatst: 2 juni 2006, 11:49 uur
Toine Rorije schreef:
Windowlicker is geen EP, maar een single. En sowieso lijkt het me logsich dat een knockout tussen reguliere albums gaat.
't Is een release met 3 aparte tracks, verder geen logisch verschil met een EP dus.
Zou niet weten waarom het geweerd zou moeten worden.
0
Toine Rorije
geplaatst: 2 juni 2006, 11:58 uur
Onderhond schreef:
't Is een release met 3 aparte tracks, verder geen logisch verschil met een EP dus.
(quote)
Nou, dat is er wel. Maar dat kun je misschien beter even in je vrije tijd gaan uitzoeken.

Maar goed, als iedereen vindt dat het er in moet blijven zal het mij verder ook een zorg zijn. (al is dat album van Magnetic Fields gewoon beter
)
0
geplaatst: 2 juni 2006, 12:04 uur
8. Arid - Little Things of Venom vs. 72. Marduk - Panzer Division Marduk
1-0
1-0
0
geplaatst: 2 juni 2006, 12:05 uur
Toine Rorije schreef:
Nou, dat is er wel. Maar dat kun je misschien beter even in je vrije tijd gaan uitzoeken.

Dat zal er ook best wel zijn, maar enig argument dat hier van toepassing is ?
0
Toine Rorije
geplaatst: 2 juni 2006, 12:26 uur
Onderhond schreef:
(quote)
Bij een single draait het slechts om één nummer, al die andere nummers horen meer bij de verpakking dan bij de inhoud. Hoe je dat dan precies wil gaan vergelijken met een tegenstander die (ok toevallig) 69 tracks heeft is mij verder een raadsel.
En dat we er verder maar over ophouden.

0
geplaatst: 2 juni 2006, 12:28 uur
Vind Windowlicker nu geen release die draait om 1 nummer. Nannou is wel even een geweldige AT klassieker.
0
Toine Rorije
geplaatst: 2 juni 2006, 12:29 uur
Onderhond schreef:
Vind Windowlicker nu geen release die draait om 1 nummer.
Vind Windowlicker nu geen release die draait om 1 nummer.
Dat zal best, maar om dat nu voor elke single uit te gaan zoeken...
0
geplaatst: 2 juni 2006, 12:32 uur
Toine Rorije schreef:
(quote)
Allemaal best leuk, maar dezelfde redenering kan je ook rond EPs maken. Dus zie het essentiële verschil nog steeds niet.
0
Toine Rorije
geplaatst: 2 juni 2006, 12:36 uur
Onderhond schreef:
maar dezelfde redenering kan je ook rond EPs maken.
(quote)
maar dezelfde redenering kan je ook rond EPs maken.
Nee, dat kan niet. Daarbij heb ik ook nergens gezegd dat Ep's er wel in moeten.
0
geplaatst: 2 juni 2006, 12:40 uur
Er zijn zat EPs die draaien rond het titelnummer en aangevuld worden met fillertracks.
Hoe je het ook draait of keert, het zijn releases met weinig tracks op. Niks meer, niks minder.
Wat maakt het dan of het een single of EP is ? Beetje naast de kwestie dan, toch ?
Hoe je het ook draait of keert, het zijn releases met weinig tracks op. Niks meer, niks minder.
Daarbij heb ik ook nergens gezegd dat Ep's er wel in moeten.
Wat maakt het dan of het een single of EP is ? Beetje naast de kwestie dan, toch ?
0
Toine Rorije
geplaatst: 2 juni 2006, 12:45 uur
Onderhond schreef:
Jij droeg het EP-zijn van Windowlicker aan als argument. Daar reageerde ik op.
Goed...
0
geplaatst: 2 juni 2006, 14:13 uur
Jeeemig, wat een gezeur over één plaatje, alsof deze hele Knock-Out serieus te nemen is.
0
Toine Rorije
geplaatst: 2 juni 2006, 14:26 uur
The Scientist schreef:
Jeeemig, wat een gezeur over één plaatje, alsof deze hele Knock-Out serieus te nemen is.
Ach, zie het als een uiterste poging de Magnetic Fields er doorheen te krijgen.

0
geplaatst: 2 juni 2006, 14:26 uur
....zodat hij er in de volgende ronde genadelooos uitgestemd kan worden?
0
Toine Rorije
geplaatst: 2 juni 2006, 14:28 uur
Niet zo negatief, er zijn best mensen met smaak op deze site. 

0
geplaatst: 2 juni 2006, 17:14 uur
The Scientist schreef:
....zodat hij er in de volgende ronde genadelooos uitgestemd kan worden?
Iets zegt me dat dat windowlicker er ook wel uitgestemd wordt. Probleempje lost zich dus vanzelf wel op. TR heeft hier overigens gewoon een dik punt. EP'tje horen niet mee te doen en singletjes, wat deze AT release idd is, al helemaal niet. Voldoende mooie platen konden niet meedoen en als dat dan is om drie liedjes (hetgeen bij AT sowieso de vraag is) wel mee te laten doen, dan is dat niet op orde he. Lig ik vannacht weer wakker van , van dit ultieme onrecht.... ....zodat hij er in de volgende ronde genadelooos uitgestemd kan worden?

0
titan (crew)
geplaatst: 2 juni 2006, 17:37 uur
VanDeGriend schreef:
Magnetic Fields door ?
Magnetic Fields door ?
Hier ben ik helemaal voor. Dat hebben we bij de knock-out van 2002, toen we erachter kwamen dat The black light district van The gathering ten onrechte meedeed, ook zo gedaan.
* denotes required fields.