MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het beste van user Rotatielijst

zoeken in:
BigMac schreef:
Mooie lijst...... Moet ik daar wat van kennen? Blijkbaar doe je aan hoge school muziek. Valt me wel vaker op dat deze games dood slaan als jij iets plaatst.....

Je kan natuurlijk ook de moeite doen eens een album te beluisteren, het idee van dit topic was in eerste instantie ook om minder voor de hand liggende muziek te ontdekken.

Pantha du Prince - Black Noise

Willen BigMac en Etiul ergens anders gaan huilen? Het wordt hier nogal een natte boel.

Van mijn eigen rotatielijst vind ik trouwens alleen nummer 5 goed.

Flying Lotus - Cosmogramma

FlyLo is ook goed hoor.

Gorillaz - Plastic Beach

tangmaster

(afbeelding)

LocoHermano
Jon Oliva's Pain - Festival

Steely Dan - The Royal Scam

Grappig al die reacties. Ik merk gewoon dat als Tangmaster iets plaatst het spel dood slaat. Ben ook niet de enige die dit zo ziet.

Je hoeft ook niet je lijst aan te passen, maar ik vraag me af wat voor lol je er in hebt om met een game mee te doen terwijl je weet dat een groot deel van de bezoekers je rotatielijst toch niet kent. Je bent van harte welkom als je graag een spelbreker wil zijn!

Ik wil me best verdiepen in muziek, maar het spreekt me allemaal niet aan. Moet ik dan een mening geven over muziek welke ik niet ken? Ik hou het dus maar op hoge school muziek......daar kan deze amateur niet aan tippen.....!
Have fun!

(afbeelding)

Gebaseerd op fracties die ik van de verschillende artiesten heb gehoord.

Pink Floyd - The Dark Side of the Moon

Gebaseerd op het enige voor mij bekende album.

Tim Knol - Tim Knol

The Cure - Disintegration

Wel handig om dan ook een rotatielijst in te vullen principal2000,.

toegevoegd.

wijsneus
The Style Council - Our Favourite Shop

Oasis - What's the Story Morning Glory

John Coltrane - My Favorite Things (1961)

tangmaster

(afbeelding)

Een gevarieerde lijst van bekende en iets minder bekende artiesten deze keer. Ik ken toevallig de cd van Herbie Hancock en kies hier kan ook voor.

US3 - Schizophonic

Jamiroquai - Emergency on Planet Earth

Gast
geplaatst: vandaag om 01:42 uur

geplaatst: vandaag om 01:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.