Muziek / Muziekgames / Nieuwe nummers.
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juli 2006, 14:55 uur
http://www.youtube.com/watch?v=U_D0ENzFql4&search=avenue%20d
Heb de dames van Avenue D afgelopen zaterdag live gezien bij Rauw, deze 'clip' was ook te zien op groot scherm. Live is er niet veel aan, maar ben benieuwd wat jullie er van vinden
.
Heb de dames van Avenue D afgelopen zaterdag live gezien bij Rauw, deze 'clip' was ook te zien op groot scherm. Live is er niet veel aan, maar ben benieuwd wat jullie er van vinden
.
0
geplaatst: 12 juli 2006, 15:00 uur
Nou, op video ook niet veel aan... Leuk voor een paar keer, maar dan heb je het ook wel gehad, dus:
0+, 1-
0+, 1-
0
Electro_
geplaatst: 12 juli 2006, 18:03 uur
Lijkt wel wat op Chicks on Speed, maar het verschil is dat dit niet leuk is. 
3+, 2-

3+, 2-
0
geplaatst: 12 juli 2006, 20:43 uur
Achja, Avenue D is wel aardig.. vooral 't nummer 'Do I Look Like A Slut'? Maar ik heb sowieso een hekel aan alle liedjes die over Amerika gaan (vooral als ze anti-Amerika zijn) En 't zijn 2 gestoorde wijven dus live, is 't grappig. Maar de muziek vind ik voor de rest niet heel boeiend. Al met al, zouden ze van mij wel een +je krijgen 

0
Electro_
geplaatst: 12 juli 2006, 20:44 uur
Jij zou eens Chicks on Speed moeten luisteren, vind je vast leuk!
0
geplaatst: 12 juli 2006, 20:47 uur
Electro_ schreef:
Ja, heb al een paar nummers van COS, is inderdaad wel aardig

0
geplaatst: 13 juli 2006, 20:39 uur
0
geplaatst: 13 juli 2006, 20:43 uur
Jasses, wat een vreselijk nummer! Vond zijn vorige album wel okee, maar dit is echt irritant. En dikke min van mij 
1+, 1-

1+, 1-
0
geplaatst: 13 juli 2006, 20:44 uur
musicfriek schreef:
Jasses, wat een vreselijk nummer! Vond zijn vorige album wel okee, maar dit is echt irritant. En dikke min van mij
1+, 1-

1+, 1-
Ik denk wel dat het een nummer is waar je aan moet wennen.
0
Electro_
geplaatst: 13 juli 2006, 20:46 uur
Nou, dit is echt een mannelijke versie van Nelly Furtado geworden door die Timbaland-productie. Heeft die man een nieuwe stijl ontwikkelt ofzo? Erg saai...
1+, 2-
1+, 2-
0
geplaatst: 13 juli 2006, 20:51 uur
Heeft die man een nieuwe stijl ontwikkelt ofzo?
Timbo? Die maakt al heel erg lang van deze bouncy nummertjes. Van mij mag hij ermee door blijven gaan, levert tenminste leuke popmuziek op. Ook dit nummer is weer goed strak geproduceerd.
2+, 2-
0
geplaatst: 13 juli 2006, 21:26 uur
Opzich vind ik het een vrij orgineel nummer. Ik kan zo 1 2 3 geen nummer noemen die er op lijkt.
0
geplaatst: 13 juli 2006, 21:28 uur
Nou, die Timbaland sound kennen we nu zo onderhand wel. Ik heb het wel gehoord daarmee......
0
Electro_
geplaatst: 13 juli 2006, 21:29 uur
Nelly Furtado - willekeurig nummer van haar nieuwe album
(met name dan Glow denk ik)
0
geplaatst: 13 juli 2006, 21:36 uur
Electro_ schreef:
(met name dan Glow denk ik)Het zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar ik vind dit lied totaal niet te vergelijken met de muziek van Nelly Furtado. Het enige wat ze gemeen hebben is een beat van Timbaland maar ze worden op een andere manier gebruikt. De opbouw+stem in het lied van Justin vind ik best appart, orgineel.
0
geplaatst: 13 juli 2006, 22:15 uur
net aan een plusje
4+, 3-
doet me een beetje aan Van Hunt denken.
4+, 3-
doet me een beetje aan Van Hunt denken.
0
geplaatst: 13 juli 2006, 23:40 uur
* denotes required fields.