MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nieuwe nummers.

zoeken in:
0+,6- nerds.

Mojo Pin
Haha, fantastisch.

1+, 6-

http://www.youtube.com/watch?v=U_D0ENzFql4&search=avenue%20d

Heb de dames van Avenue D afgelopen zaterdag live gezien bij Rauw, deze 'clip' was ook te zien op groot scherm. Live is er niet veel aan, maar ben benieuwd wat jullie er van vinden .

Nou, op video ook niet veel aan... Leuk voor een paar keer, maar dan heb je het ook wel gehad, dus:

0+, 1-

Kan er mee door,niet echt geweldig maar toch

1+1-

2+,1- Best wel leuk

3+, 1-

Electro_
Lijkt wel wat op Chicks on Speed, maar het verschil is dat dit niet leuk is.

3+, 2-

Achja, Avenue D is wel aardig.. vooral 't nummer 'Do I Look Like A Slut'? Maar ik heb sowieso een hekel aan alle liedjes die over Amerika gaan (vooral als ze anti-Amerika zijn) En 't zijn 2 gestoorde wijven dus live, is 't grappig. Maar de muziek vind ik voor de rest niet heel boeiend. Al met al, zouden ze van mij wel een +je krijgen

Electro_
Jij zou eens Chicks on Speed moeten luisteren, vind je vast leuk!

Electro_ schreef:
Jij zou eens Chicks on Speed moeten luisteren, vind je vast leuk!

Ja, heb al een paar nummers van COS, is inderdaad wel aardig

3+, 3-

nou doe mij maar niet

3+ 4-

voor mij ook niet

3+, 5-

grappig, meer niet

Justin Timberlake - Sexyback

0- 1+ Een dikke plus van mij

Jasses, wat een vreselijk nummer! Vond zijn vorige album wel okee, maar dit is echt irritant. En dikke min van mij

1+, 1-

musicfriek schreef:
Jasses, wat een vreselijk nummer! Vond zijn vorige album wel okee, maar dit is echt irritant. En dikke min van mij

1+, 1-

Ik denk wel dat het een nummer is waar je aan moet wennen.

hier begin ik sowieso niet aan

Electro_
Nou, dit is echt een mannelijke versie van Nelly Furtado geworden door die Timbaland-productie. Heeft die man een nieuwe stijl ontwikkelt ofzo? Erg saai...

1+, 2-

Heeft die man een nieuwe stijl ontwikkelt ofzo?

Timbo? Die maakt al heel erg lang van deze bouncy nummertjes. Van mij mag hij ermee door blijven gaan, levert tenminste leuke popmuziek op. Ook dit nummer is weer goed strak geproduceerd.

2+, 2-

Niet bijster origineel, maar wel lekker

3+, 2-

3+,3-

Dazzled Kid schreef:
Niet bijster origineel, maar wel lekker

3+, 2-

Opzich vind ik het een vrij orgineel nummer. Ik kan zo 1 2 3 geen nummer noemen die er op lijkt.

Nou, die Timbaland sound kennen we nu zo onderhand wel. Ik heb het wel gehoord daarmee......

Electro_
Nelly Furtado - willekeurig nummer van haar nieuwe album (met name dan Glow denk ik)

Electro_ schreef:
Nelly Furtado - willekeurig nummer van haar nieuwe album (met name dan Glow denk ik)

Het zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar ik vind dit lied totaal niet te vergelijken met de muziek van Nelly Furtado. Het enige wat ze gemeen hebben is een beat van Timbaland maar ze worden op een andere manier gebruikt. De opbouw+stem in het lied van Justin vind ik best appart, orgineel.

net aan een plusje

4+, 3-

doet me een beetje aan Van Hunt denken.

4+,4-

Reijersen schreef:

doet me een beetje aan Van Hunt denken.

Dat vind ik niet nee

Sorry Jowietje

4+,5-

Gast
geplaatst: vandaag om 00:40 uur

geplaatst: vandaag om 00:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.