MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Pop artiesten KO

zoeken in:

Electro_
0-4

Electro_
26. Charlotte Church (vs.) Raffish

Electro_
Juist

0-1

0-2

0-3 omdat we nu al geen last meer van ze hebben

tondeman
jowietje schreef:

1-3

ze heeft toch een erg aardig stemmetje.

jowietje schreef:
Daar heb je gelijk in, maar toch ga ik voor Charlotte.

2-3

27. Ch!pz (vs.) Raffaëla

1-0 Volgens mij maken zelfs hun meer mensen blij dan Raffaëla, en kom op zeg geef toe dat die eerste CD van haar gewoon niet kan met al die covers.

2-0 duh

jowietje schreef:
die eerste CD van haar gewoon niet kan met al die covers.

Had ook niks anders verwacht met Idols.

3-0

omdat ze die kleine kinderen zo wonderlijk goed entertainen.

Allmusic
4-0 ....wel jammer dat The Beatles niet in de lijst staan en wel een overschot aan Idols-gerelateerde "artiesten" (mag je ze zo eigenlijk wel noemen?)

28. Christian Walz (vs.) Rachel Stevens

Allmusic schreef:
4-0 ....wel jammer dat The Beatles niet in de lijst staan en wel een overschot aan Idols-gerelateerde "artiesten" (mag je ze zo eigenlijk wel noemen?)

dat was ook de strekking van deze KO

0-2 die andere vind ik een iritand ventje. EN Rachel heeft best wel leuke nummers

Dazzled Kid schreef:
Wat een namen zeg..

1-2

Even over het algemeen (dus niet persoonlijk Dazzled). Het lijkt mij dat het geen nut heeft om bij elke post dit soort opmerkingen te plaatsen als er 2 minder populaire namen in de battle gaan. Nu weten we het wel mensen.

Reijersen schreef:
(quote)

Even over het algemeen (dus niet persoonlijk Dazzled). Het lijkt mij dat het geen nut heeft om bij elke post dit soort opmerkingen te plaatsen als er 2 minder populaire namen in de battle gaan. Nu weten we het wel mensen.

De popmuziek word niet echt gewaardeerd nee

1-3

Wat een normale namen.

jowietje schreef:
(quote)

De popmuziek word niet echt gewaardeerd nee

jawel, maar weinig artiesten uit deze lijst.

HiLL schreef:
1-3

Wat een normale namen.

Allmusic
Reijersen schreef:
dat was ook de strekking van deze KO

De strekking was "pop als genre"

Reijersen schreef:
(quote)

jawel, maar weinig artiesten uit deze lijst.

En jij kan het weten, Britney hater

Allmusic
2-3

Reijersen schreef:
(quote)

Zo bedoel ik het niet! Maar meer van, ok Rachel Stevens wie kent haar? Éen keer 3 jaar geleden een videoclip gehad die amper de top 40 haalde en Christian Walz, nog zo'n eendagsvlieg. Ik bedoelde meer van, rare namen, niet van: 'oh wat maken ze een slechte muziek'.

Dazzled Kid schreef:
(quote)

Zo bedoel ik het niet! Maar meer van, ok Rachel Stevens wie kent haar? Éen keer 3 jaar geleden een videoclip gehad die amper de top 40 haalde en Christian Walz, nog zo'n eendagsvlieg. Ik bedoelde meer van, rare namen, niet van: 'oh wat maken ze een slechte muziek'.

nogmaals: was niet persoonlijk bedoeld. Als je alle stemmen nakijkt staan er erg veel opmerkingen bij posts die het wel zo bedoelen

Gast
geplaatst: vandaag om 10:42 uur

geplaatst: vandaag om 10:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.