Muziek / Muziekgames / Welk filmpje is beter?
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 5 juli 2006, 14:44 uur
ik weet niet hoor, maar het ging toch om het betere filmpje. Het zijn beide live opnames van een metal band. Echter bij een band hebben ze nog geporbeerd er nog iets speciaals mee te doen, hoe ontzettend simpel het ook is.
5-4
(en beide bands vind ik erg goed, dus daar zal het niet aan liggen)
trouwens wel geniaal aan de opeth video vind ik de aansteker bij het "rustige" stukje in het begin
5-4
(en beide bands vind ik erg goed, dus daar zal het niet aan liggen)
trouwens wel geniaal aan de opeth video vind ik de aansteker bij het "rustige" stukje in het begin

0
geplaatst: 5 juli 2006, 15:14 uur
Onderhond schreef:
Neurosis ... weinig indrukwekkende muziek.
Neurosis ... weinig indrukwekkende muziek.
Da's wel het allerlaatste wat er bij een band als Neurosis bij mij als omschrijving naar boven komt.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 15:46 uur
Leuk om te zien dat het topic al een beetje goed bezocht word, alleen is de naam veranderd
haha
haha
0
geplaatst: 5 juli 2006, 15:49 uur
HammerHead schreef:
Da's wel het allerlaatste wat er bij een band als Neurosis bij mij als omschrijving naar boven komt.
(quote)
Kan, ik oordeel enkel op basis van het filmpje. Maar als het gebrul stoerder klinkt dan de muziek dan vind ik dat maar weinig indrukwekkend.
0-1
0
geplaatst: 5 juli 2006, 20:04 uur
0
Electro_
geplaatst: 5 juli 2006, 20:06 uur
Hm, ik krijg bij Rihanna een error. Zou Bob daarachter zitten? 

0
Electro_
geplaatst: 5 juli 2006, 20:07 uur
Ik zeg toch: Ik krijg een error!
Je hebt de link vast niet helemaal goed gekopieerd...
Je hebt de link vast niet helemaal goed gekopieerd...
0
geplaatst: 5 juli 2006, 20:08 uur
Heb je wel echt gekeken, want die van Rihanna deed het namelijk niet

Nu wel weer trouwens

0
geplaatst: 5 juli 2006, 20:09 uur
jowietje schreef:
Nu wel weer trouwens
(quote)

Nu wel weer trouwens

vanzelfsprekend.
0
Electro_
geplaatst: 5 juli 2006, 20:10 uur
2-1
.. Omdat dat optreden van Ciara niet echt een 'live-optreden' is, is zo gemonteerd als het maar kan
.. Omdat dat optreden van Ciara niet echt een 'live-optreden' is, is zo gemonteerd als het maar kan

0
geplaatst: 5 juli 2006, 20:10 uur
Electro_ schreef:
2-1
2-1

Maar je hoort haar wel live zingen

0
geplaatst: 5 juli 2006, 20:21 uur
0
geplaatst: 5 juli 2006, 20:33 uur
Alhoewel ik de clip van Paranoid Android opzich mooier en knapper gemaakt vind, ga ik toch voor Autechre, omdat die beter bij de muziek past. Het nummer en die clip passen perfect bij elkaar.
2-0
2-0
* denotes required fields.