Muziek / Muziekgames / Noem het slechtste album uit de top10
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2006, 14:18 uur
Rage Against the Machine - Rage Against the Machine (1992)
0
geplaatst: 20 september 2006, 18:59 uur
Kasperbert schreef:
Radiohead - OK Computer
Radiohead - OK Computer
Zit je niet in het verkeerde topic

Voor wat ik van je top-10 ken:
Sigur Ros- () (zonder dat gemiauw zou het een stuk beter zijn; wel mooie vormgeving e.d.)
0
geplaatst: 20 september 2006, 19:01 uur
Sorry, ik vind OK Computer echt drie keer niks......(in tegenstelling tot The Bends trouwens)
0
geplaatst: 20 september 2006, 20:44 uur
Queens of The Stone Age - Songs For The Deaf
(deze was te moeilijk, kies 'ns minder goeie albums in je top 10 arno...)
(deze was te moeilijk, kies 'ns minder goeie albums in je top 10 arno...)
0
sxesven
geplaatst: 24 september 2006, 14:09 uur
Yes - Tales from Topographic Oceans
Jeugdtraumamuziek.
Jeugdtraumamuziek.
0
geplaatst: 24 september 2006, 14:32 uur
My Bloody Valentine - Isn't Anything
Omdat mijn oom het meer dan een keer per dag draait, en ik het bijna vreselijke muziek durf te noemen.
Omdat mijn oom het meer dan een keer per dag draait, en ik het bijna vreselijke muziek durf te noemen.
0
geplaatst: 24 september 2006, 15:22 uur
Juist, volgens mij kent niemand hier op de site ook maar 1 album uit jouw top-10, behalve Blood Money. Maar daar ga ik niet op stemmen want dat is een goede plaat. Bij deze ligt het topic dus stil... 

0
sxesven
geplaatst: 24 september 2006, 15:24 uur
Nagelschip schreef:
Doe mij zo'n oom!

HammerHead schreef:
Juist, volgens mij kent niemand hier op de site ook maar 1 album uit jouw top-10, behalve Blood Money. Maar daar ga ik niet op stemmen want dat is een goede plaat. Bij deze ligt het topic dus stil...

Doch waar.* denotes required fields.