Muziek / Muziekgames / Artiest/album-rebus
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juli 2007, 13:43 uur
Mike Stern - Upside Downside
Maar daar zit die Tow weer niet in...
Kom er ook niet uit, anders.
0
geplaatst: 18 juli 2007, 13:45 uur
itchy schreef:
Gaat volgens mij alleen om de artiest (zie naam topic)

0
geplaatst: 18 juli 2007, 13:47 uur
Alleen artiest ja... eigenlijk was pjh er al bijna.
die tow klopt en die stern moet inderdaad omgekeerd met e=dus a. Plak dat achter elkaar en dan zou je toch onmiddellijk moeten zien wat er aan deze rebus nog ontbreekt
die tow klopt en die stern moet inderdaad omgekeerd met e=dus a. Plak dat achter elkaar en dan zou je toch onmiddellijk moeten zien wat er aan deze rebus nog ontbreekt

0
geplaatst: 18 juli 2007, 13:58 uur
Kom op pjh, niet zo neerslachtig. Om je zelfvertrouwen weer wat op te poetsen:

0
geplaatst: 18 juli 2007, 13:59 uur
Is dit een nieuwe rebus of de prijs die pjh heeft gewonnen voor de oplossing?
0
geplaatst: 18 juli 2007, 14:00 uur
Deze mag pjh even raden, om een beetje bij te komen van de vorige. Tip: De betreffende artiest staat in zijn top 10...
0
geplaatst: 18 juli 2007, 17:50 uur
0
geplaatst: 18 juli 2007, 17:52 uur
deric raven schreef:
Zal wel niet goed zijn.
(quote)
Zal wel niet goed zijn.
Nou, echt wel hoor

0
geplaatst: 18 juli 2007, 18:01 uur
deric raven schreef:
Wil je nog een uitleg waarom ik tot die keuze ben gekomen?
Wil je nog een uitleg waarom ik tot die keuze ben gekomen?
Nou, als het even kan

0
geplaatst: 18 juli 2007, 18:09 uur
In eerste instantie dacht ik aan Living In A box; maar omdat het hier om een aantal potjes ging; viel die af. Jar Of Flies van Alice In Chains bleek ook niet goed te zijn; want volgens mij is het product niet over de datum. The Cranberries en Peaches gedacht; maar helaas het ging hier over meerdere soorten vruchten.
Maar toen ik goed naar die aardbeien keek, liep het water me uit de mond. Jamjamjam dacht ik, dat ziet er lekker uit. En toen kwam ik bij The Jam. Bleek toen ook nog dat ze bij pjh1967 in zijn Top 10 stonden; toen wist ik het helemaal zeker; maar doe voortaan maar weer een gemakkelijke.
Maar toen ik goed naar die aardbeien keek, liep het water me uit de mond. Jamjamjam dacht ik, dat ziet er lekker uit. En toen kwam ik bij The Jam. Bleek toen ook nog dat ze bij pjh1967 in zijn Top 10 stonden; toen wist ik het helemaal zeker; maar doe voortaan maar weer een gemakkelijke.
0
geplaatst: 18 juli 2007, 18:12 uur
deric raven schreef:
In eerste instantie dacht ik aan Living In A box; maar omdat het hier om een aantal potjes ging; viel die af. Jar Of Flies van Alice In Chains bleek ook niet goed te zijn; want volgens mij is het product niet over de datum. The Cranberries en Peaches gedacht; maar helaas het ging hier over meerdere soorten vruchten.

0
geplaatst: 18 juli 2007, 19:59 uur
0
geplaatst: 18 juli 2007, 20:19 uur
* denotes required fields.