MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ik wil graag zien ?

zoeken in:
kArIzMa_TuRk
aii oké dan! nu wil ik alleen nog weten wie dat is...

Mojo Pin
Eddie Vedder.

kArIzMa_TuRk
Oh

(afbeelding)
klopt

Next!

Hej, Mojo Pin.. Doe je de volgende ??

kArIzMa_TuRk
Heeft er niemand een nieuwe opgave?

Jij mag er een verzinnen nu

Een lelijke artiest die door zijn of haar charisma toch erg populair is bij het andere of hetzelfde geslacht en daar ook graag en veelvuldig misbruik van maakt...

Flogging Molly of zo?

Gogol Bordello.. las ik laatst een stukje over ergens.. en vond die beschrijving van de gevraagde foto wel redelijk overeen komen

Er is natuurlijk 1 man die echt op alle vlakken aan de gevraagde omschrijving voldoet:

(afbeelding)

Lemmy

Niet bepaald moeders mooiste en zou met meer dan 2000 vrouwen de lakens hebben gedeeld.

Lijkt me prima...;)

Wie doet de volgende?

HammerHead schreef:
Er is natuurlijk 1 man die echt op alle vlakken aan de gevraagde omschrijving voldoet:

(afbeelding)

Lemmy

Niet bepaald moeders mooiste en zou met meer dan 2000 vrouwen de lakens hebben gedeeld.

wel fijn om te weten dat deze lelekerd lakens spaard .
volgens de informatie heeft hij nu dus ong 1000 lakens in zijn bezit .
misschien wil hij in het boek of records komen , en gaat hem dat lukken ook.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:40 uur

geplaatst: vandaag om 02:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.