Muziek / Muziekgames / Users-rebus
zoeken in:
0
hpvmars
geplaatst: 29 augustus 2006, 15:49 uur
freakystyle, waarbij opgemerkt dat ij en y niet hetzelfde zijn en de rebus niet helemaal goed is (of mijn antwoord fout).
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 15:49 uur
Is inderdaad freakystyle (en dat van ij en y weet ik wel, maar dat was om het wat moeilijker te maken
)
)
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 00:52 uur
nope...de naam van de user heeft minder poten dan dit paard 
(Wat een hint
)

(Wat een hint
)
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 10:57 uur
nope.
In het "Land van Ooit" (slecht pretpark vlak bij de Efteling
) hadden ze een paard met een snor. Hoe heette dat beest ook alweer??
In het "Land van Ooit" (slecht pretpark vlak bij de Efteling
) hadden ze een paard met een snor. Hoe heette dat beest ook alweer??
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 11:00 uur
Ik ben vroeger wel meerdere keren naar het Land van Ooit geweest (vond het trouwens leuker dan de Efteling
), maar hoe dat paard heet zou ik niet weten.
), maar hoe dat paard heet zou ik niet weten.
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 11:02 uur
Ik zou het wel op kunnen gaan googelen, maar dat vind ik ook zo flauw. En de efteling is echt veel leuker dan het Land van Ooit hoor. Dan kun je maar beter in Plopsaland blijven, Arno 

0
geplaatst: 31 augustus 2006, 11:03 uur
Lukas schreef:
Ik zou het wel op kunnen gaan googelen, maar dat vind ik ook zo flauw. En de efteling is echt veel leuker dan het Land van Ooit hoor. Dan kun je maar beter in Plopsaland blijven, Arno

Plopsaland

Nee, pretparken is nooit écht mijn ding geweest.
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 11:13 uur
Was idd goed. Dat beeld van het paard werd begin dit jaar nog gestolen uit het park. Ik dacht dat er wel iemand was die dit wist.

* denotes required fields.