MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Users-rebus

zoeken in:
hpvmars
freakystyle, waarbij opgemerkt dat ij en y niet hetzelfde zijn en de rebus niet helemaal goed is (of mijn antwoord fout).

Is inderdaad freakystyle (en dat van ij en y weet ik wel, maar dat was om het wat moeilijker te maken )

Koenr

Wel heel makkelijk he?

iets makkelijker dan...

(afbeelding)

Ik heb nog steeds echt geen flauw idee.

Lin
ik ook niet

horsie

nope.
Hij is idd vrij moeilijk.

Hint: 'Land van Ooit'

Pierre Pêcheur

nope...de naam van de user heeft minder poten dan dit paard

(Wat een hint )

Moeilijk inderdaad, maar ik ben eruit: Paardensnor

nope.

In het "Land van Ooit" (slecht pretpark vlak bij de Efteling ) hadden ze een paard met een snor. Hoe heette dat beest ook alweer??

Ik ben vroeger wel meerdere keren naar het Land van Ooit geweest (vond het trouwens leuker dan de Efteling ), maar hoe dat paard heet zou ik niet weten.

googlen

Ik zou het wel op kunnen gaan googelen, maar dat vind ik ook zo flauw. En de efteling is echt veel leuker dan het Land van Ooit hoor. Dan kun je maar beter in Plopsaland blijven, Arno

hpvmars
Kos, iemand anders mag een nieuwe verzinnen

Lukas schreef:
Ik zou het wel op kunnen gaan googelen, maar dat vind ik ook zo flauw. En de efteling is echt veel leuker dan het Land van Ooit hoor. Dan kun je maar beter in Plopsaland blijven, Arno

Plopsaland
Nee, pretparken is nooit écht mijn ding geweest.

Hier een nieuwe,

(afbeelding)

hpvmars schreef:
Kos, iemand anders mag een nieuwe verzinnen

Was idd goed. Dat beeld van het paard werd begin dit jaar nog gestolen uit het park. Ik dacht dat er wel iemand was die dit wist.

Lennonlover?

yeahyeahyeah?

(afbeelding)
b=m

(afbeelding)
-k

(afbeelding)

meloman?

Nieuwe:

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 12:34 uur

geplaatst: vandaag om 12:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.