Muziek / Muziekgames / Last Album Standing
zoeken in:
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 22:55 uur
Volgens mij moest ik er eentje plaatsen nu....
(had Tom Waits in de aanbieding)
(had Tom Waits in de aanbieding)
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 22:56 uur
Bighead schreef:
Vervolgens geven we net als in de KO's punten. Laten we zeggen tot de vijf.
De winnaar blijft en vervolgens mag iemand anders weer een tegenstander-album benoemen.
Vervolgens geven we net als in de KO's punten. Laten we zeggen tot de vijf.
De winnaar blijft en vervolgens mag iemand anders weer een tegenstander-album benoemen.
Is de regel, dus volgens mij moet jij beter lezen.
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 22:57 uur
Bekijk de vorige pagina's en het zegt genoeg, maar plaats jij Rihanna maar want daar zijn we dan toch zo wel van af.
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 22:58 uur
*Mag niet stemmen want heeft nog nooit het album van Rihanna beluisterd, en denkt bovendien dat hij lang niet de enige is met dit probleem*
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 22:59 uur
aERodynamIC schreef:
Bekijk de vorige pagina's en het zegt genoeg, maar plaats jij Rihanna maar want daar zijn we dan toch zo wel van af.
Bighead heeft het toch verzonnen en het eerste bericht staan altijd de regels, dus moet je niet mij de schuld geven als ik de eerste regel opvolg.
0
HiLL schreef:
1-1 Air gewonnen van Arcade????!

1-1 Air gewonnen van Arcade????!

Ja het is niet te geloven

0
jowietje schreef:
Bighead heeft het toch verzonnen en het eerste bericht staan altijd de regels, dus moet je niet mij de schuld geven als ik de eerste regel opvolg.
(quote)
Niet zeuren, ik heb je al lang en breed vrij baan gegeven.
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 23:01 uur
* denotes required fields.