Muziek / Muziekgames / Lange nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 10:54 uur
2-5
90 Don Caballero - No One Gives a Hoot About Faux-Ass Nonsense vs. The Orb - A Huge Ever Growing Pulsating Brain That Rules From The Centre of The Ultraworld
1-0
90 Don Caballero - No One Gives a Hoot About Faux-Ass Nonsense vs. The Orb - A Huge Ever Growing Pulsating Brain That Rules From The Centre of The Ultraworld
1-0
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 11:13 uur
2-0
Dit nummer van the Orb is wel aardig maar haalt het niet bij the mighty DonCab. Twee weken geleden the Orb live gezien in het Paard, wat een genante vertoning was dat zeg.
Dit nummer van the Orb is wel aardig maar haalt het niet bij the mighty DonCab. Twee weken geleden the Orb live gezien in het Paard, wat een genante vertoning was dat zeg.
0
Ruby1966
geplaatst: 5 oktober 2006, 13:43 uur
91 Dream Theater- The Glass Prison vs. Mogwai - My Father My King
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 13:44 uur
0-1, één van de beste nummers van de heren. Al mag het staaltje technisch vakmanschap van Dream theater er ook best zijn.
0
Ruby1966
geplaatst: 5 oktober 2006, 14:19 uur
92 Don Caballero - Peter Criss Jazz vs. Chuck Wild - Slow World
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 15:53 uur
DT maakt echt geen schijn van kans hier zeg
, alhoewel Mogwai dan wel weer erg goed is 
4-0
4-0
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 15:56 uur
Kasperbert schreef:
4-0
4-0
Je was weer eens te laat

0
geplaatst: 5 oktober 2006, 15:56 uur
Status Seeker schreef:
Je was weer eens te laat
(quote)
Je was weer eens te laat

Nou, dan zouden ze met 2-5 eruit gegaan zijn
, dus heel veel maakte het niet uit.....
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 15:58 uur
Kasperbert schreef:
, dus heel veel maakte het niet uit.....
(quote)
, dus heel veel maakte het niet uit.....Ik denk dat Dream Theater gewoon eens goede muziek moet maken. Misschien eens in de leer bij Riverside ofzo

0
Omayyad
geplaatst: 5 oktober 2006, 16:00 uur
bonothecat schreef:
Ik denk dat Dream Theater gewoon eens goede muziek moet maken. Misschien eens in de leer bij Riverside ofzo
Ik denk dat Dream Theater gewoon eens goede muziek moet maken. Misschien eens in de leer bij Riverside ofzo

0
geplaatst: 5 oktober 2006, 16:01 uur
bonothecat schreef:
(quote)

Bono speelt met vuur
. Zolang Riverside niet verder dan een
concert in De Kade komt denk ik dat commentaar op jouw reactie niet nodig is
. Die Pooltjes mogen eerst eens naar Zweden afreizen om bij hun meester in de leer te gaan, voordat ze iets te zeggen hebben.
0
Omayyad
geplaatst: 5 oktober 2006, 16:01 uur
Kasperbert schreef:
Tsja... de tegenstander was dit keer wat mij betreft gewoonweg te sterk voor Dream Theater...
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 16:06 uur
Status Seeker schreef:
Bono speelt met vuur
. Die Pooltjes mogen eerst eens naar Zweden afreizen om bij hun meester in de leer te gaan, voordat ze iets te zeggen hebben.
Bono speelt met vuur
. Die Pooltjes mogen eerst eens naar Zweden afreizen om bij hun meester in de leer te gaan, voordat ze iets te zeggen hebben.Kwaliteit is dus het volspelen van grote zalen....ik denk dat de mannen van Dream Theater een keer naar Fijnaart mogen, want daar huist onze grote vriend Frans Bauer. Kunnen ze nog wat opsteken. DT had inderdaad wel wat pech met de loting.
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 16:07 uur
Omayyad schreef:
Tsja... de tegenstander was dit keer wat mij betreft gewoonweg te sterk voor Dream Theater...
(quote)
Deze loting was sowieso een beetje jammer......Zo ongeveer het beste nummer van Mogwai stond tegenover een van de besten van Dream Theater
Maar vervelende lotingen houdt je niet tegen in een KO......* denotes required fields.