MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lange nummers KO

zoeken in:

2-5

90 Don Caballero - No One Gives a Hoot About Faux-Ass Nonsense vs. The Orb - A Huge Ever Growing Pulsating Brain That Rules From The Centre of The Ultraworld

1-0

2-0

Dit nummer van the Orb is wel aardig maar haalt het niet bij the mighty DonCab. Twee weken geleden the Orb live gezien in het Paard, wat een genante vertoning was dat zeg.

JSC
4-2

Ruby1966
91 Dream Theater- The Glass Prison vs. Mogwai - My Father My King

0-1, één van de beste nummers van de heren. Al mag het staaltje technisch vakmanschap van Dream theater er ook best zijn.

1-1 , hoewel ik Mogwai ook goed vind (beetje lullige loting)

Yak
1-2 Mogwai

Omayyad
1-4

1-5 (sorry martin)

Ruby1966
92 Don Caballero - Peter Criss Jazz vs. Chuck Wild - Slow World

1-0, hoewel Chuck Wild in positieve zin slaapverwekkend is

Omayyad
2-0

DT maakt echt geen schijn van kans hier zeg , alhoewel Mogwai dan wel weer erg goed is

4-0

Kasperbert schreef:
DT maakt echt geen schijn van kans hier zeg , alhoewel Mogwai dan wel weer erg goed is

4-0

Je was weer eens te laat

Status Seeker schreef:
(quote)

Je was weer eens te laat

Nou, dan zouden ze met 2-5 eruit gegaan zijn , dus heel veel maakte het niet uit.....

Kasperbert schreef:
(quote)

Nou, dan zouden ze met 2-5 eruit gegaan zijn , dus heel veel maakte het niet uit.....

Ik denk dat Dream Theater gewoon eens goede muziek moet maken. Misschien eens in de leer bij Riverside ofzo

Omayyad
bonothecat schreef:
Ik denk dat Dream Theater gewoon eens goede muziek moet maken. Misschien eens in de leer bij Riverside ofzo

bonothecat schreef:
(quote)

Bono speelt met vuur . Zolang Riverside niet verder dan een concert in De Kade komt denk ik dat commentaar op jouw reactie niet nodig is . Die Pooltjes mogen eerst eens naar Zweden afreizen om bij hun meester in de leer te gaan, voordat ze iets te zeggen hebben.

Omayyad
Kasperbert schreef:

Tsja... de tegenstander was dit keer wat mij betreft gewoonweg te sterk voor Dream Theater...

Status Seeker schreef:

Bono speelt met vuur . Zolang Riverside niet verder dan een concert in De Kade komt denk ik dat commentaar op jouw reactie niet nodig is . Die Pooltjes mogen eerst eens naar Zweden afreizen om bij hun meester in de leer te gaan, voordat ze iets te zeggen hebben.

Kwaliteit is dus het volspelen van grote zalen....ik denk dat de mannen van Dream Theater een keer naar Fijnaart mogen, want daar huist onze grote vriend Frans Bauer. Kunnen ze nog wat opsteken. DT had inderdaad wel wat pech met de loting.

Omayyad schreef:
(quote)

Tsja... de tegenstander was dit keer wat mij betreft gewoonweg te sterk voor Dream Theater...

Deze loting was sowieso een beetje jammer......Zo ongeveer het beste nummer van Mogwai stond tegenover een van de besten van Dream Theater Maar vervelende lotingen houdt je niet tegen in een KO......

Gast
geplaatst: vandaag om 16:37 uur

geplaatst: vandaag om 16:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.