Muziek / Muziekgames / Lange nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 24 november 2006, 10:54 uur
Ik heb begrepen dat Martin al klaar is voor de volgende ronde........kom op mensen 

0
geplaatst: 24 november 2006, 11:14 uur
219 Ten Years After - I'm Going Home vs. Yume Bitsu - Truth
We hebben hier denk ik weer een probleemgeval. Ik zou graag 1-0 willen stemmen, maar volgens mij duurt alleen de live versie van het nummer langer dan 10 min.
We hebben hier denk ik weer een probleemgeval. Ik zou graag 1-0 willen stemmen, maar volgens mij duurt alleen de live versie van het nummer langer dan 10 min.
0
geplaatst: 24 november 2006, 11:16 uur
Status Seeker schreef:
219 Ten Years After - I'm Going Home (live) vs. Yume Bitsu - Truth
Probleem opgelost
0
geplaatst: 24 november 2006, 11:17 uur
bonothecat schreef:
Probleem opgelost
(quote)
Probleem opgelost
Maar dan krijgen we hetzelfde als bij Deep Purple- Spacetruckin'. Maar goed, als iedereen ermee akkoord gaat:
1-0
0
Omayyad
geplaatst: 24 november 2006, 11:19 uur
Ik dacht dat we enkel naar de speelduur van studioversies keken. Wat mij betreft is het probleem echter ook zo opgelost, want dan gaat Yume Bitsu gewoon door naar de volgende ronde.
0
geplaatst: 24 november 2006, 11:25 uur
Laten we dan maar rechtlijnig zijn en alsvast doorgaan met de volgende KO:
voorlopig Yume Bitsu- Truth door, totdat iemand met een studioversie van meer dan 10 minuten aan komt zetten.
220 Pink Floyd - Echoes vs. Lazonby - Sacred Cycles
1-0, nooit gedacht dat ik nog eens PF zou stemmen
voorlopig Yume Bitsu- Truth door, totdat iemand met een studioversie van meer dan 10 minuten aan komt zetten.
220 Pink Floyd - Echoes vs. Lazonby - Sacred Cycles
1-0, nooit gedacht dat ik nog eens PF zou stemmen

0
geplaatst: 24 november 2006, 11:36 uur
1-1
1-1
0
geplaatst: 24 november 2006, 13:24 uur
5-0
221 Sickoakes - Taking the Stairs Instead of the Elevator vs. Riverside - Dance With The Shadow
221 Sickoakes - Taking the Stairs Instead of the Elevator vs. Riverside - Dance With The Shadow
0
geplaatst: 24 november 2006, 13:58 uur
0-3 ......tegen andere tegenstanders had Sickoakes een goede kans gemaakt!
* denotes required fields.