Muziek / Muziekgames / Lange nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 2 september 2006, 15:58 uur
Kasperbert schreef:
Vervelende lotingen zul je altijd bij elke KO houden en ik geef toe dat er wel een paar nare tussen zitten
Het is echter allemaal helemaal at random gebeurd en er is ook nog genoeg moois wat tegen een makkelijke (of onbekende) tegenstander moet
.
Vervelende lotingen zul je altijd bij elke KO houden en ik geef toe dat er wel een paar nare tussen zitten
Het is echter allemaal helemaal at random gebeurd en er is ook nog genoeg moois wat tegen een makkelijke (of onbekende) tegenstander moet
.Het is ook niet erg hoor, het hoort nu eenmaal bij het spelletje.

0
titan (crew)
geplaatst: 2 september 2006, 15:59 uur
En we moeten het tenslotte ook weer niet te serieus nemen 

0
geplaatst: 2 september 2006, 16:11 uur
Ik kan Discipline tot op heden nog niet vinden....mis ik daar wat aan? Ik ben alvast de volgende nummers die ik niet ken aan het verzamelen
.
.
0
geplaatst: 2 september 2006, 17:29 uur
Casartelli schreef:
inmiddels wel gevonden?
(quote)
inmiddels wel gevonden?

Ja, via een progrock hub. Shame dat ik er nog niet van gehoord had wanneer het voortbouwt op het werk van Van der Graaf Generator en King Crimson. Ik ga de cd gelijk ook maar eens proberen. Die van Marillion vond ik overigens ook niet slecht.
0
geplaatst: 2 september 2006, 17:39 uur
Status Seeker schreef:
Ik ga ze misschien nog bekijken in Zaandam. Het eerste album deed me niet zoveel; het tweede vond ik wel weer goed.
Ik ga ze misschien nog bekijken in Zaandam. Het eerste album deed me niet zoveel; het tweede vond ik wel weer goed.
Riverside in Zaandam?? Daar woon ik! In de Kade?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 september 2006, 17:57 uur
Status Seeker schreef:
Ja, via een progrock hub. Shame dat ik er nog niet van gehoord had wanneer het voortbouwt op het werk van Van der Graaf Generator en King Crimson. Ik ga de cd gelijk ook maar eens proberen. Die van Marillion vond ik overigens ook niet slecht.
't is zeker geen slecht bandje nee... maar aangezien The invisible man in of zeer nabij mijn Marillion top 3 staat, viel bij mij de keuze toch anders
0
geplaatst: 2 september 2006, 18:06 uur
musicfriek schreef:
(quote)
0
geplaatst: 2 september 2006, 18:15 uur
Snel even opgezocht, 14 september om 20.00 in De Kade dus. Moet ik werken.... 

0
JonnieBrasco
geplaatst: 3 september 2006, 15:52 uur
Dit is precies het 65536e bericht bij een muziekgame op MuMe. Toevallig dat ik het zag in het forumoverzicht. 

0
geplaatst: 3 september 2006, 16:01 uur
JonnieBrasco schreef:
Dit is precies het 65536e bericht bij een muziekgame op MuMe. Toevallig dat ik het zag in het forumoverzicht.

Dat heb je dan toevallig niet helemaal goed gezien, want de site slaat blijkbaar niet meer dan 65535 berichten op en staat al maanden op dit aantal

0
geplaatst: 3 september 2006, 16:11 uur
Lukas schreef:
Dat heb je dan toevallig niet helemaal goed gezien, want de site slaat blijkbaar niet meer dan 65535 berichten op en staat al maanden op dit aantal
(quote)

Niet toevallig dat getal hoor

0
geplaatst: 3 september 2006, 16:39 uur
Ruby1966 schreef:
Daar ben je dus ruim een uurtje zoet mee
(quote)
Daar ben je dus ruim een uurtje zoet mee

Yup.. gedaan.. ik ga voor Charalambides

4-1
0
JonnieBrasco
geplaatst: 3 september 2006, 16:42 uur
Lukas schreef:
(quote)

Haha, oops.
Maar het lijkt me niet dat er berichten gewoon verdwijnen. Alleen de teller zal wel vastgeroest zijn op precies 2 tot de macht 16. [Edit: Op MoMe telt hij wel gewoon verder... wat is hier aan de hand?]
0
geplaatst: 3 september 2006, 20:12 uur
Net In C geluisterd en ik vind het eerlijk gezegd maar niets. Nu Here not Here nog luisteren... Kan moeilijk slechter 

* denotes required fields.