Muziek / Muziekgames / Lange nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 18 maart 2007, 00:34 uur
Paap_Floyd schreef:

(quote)
Ga eens snel je mond spoelen 
Alles bij elkaar genomen hadden in de halve finales 4 veel mooiere nummers kunnen staan, maar dat terzijde.... Ik ben toch lichtelijk bang voor een vrij voorspelbare finale nu. Daarom hoop ik ook vurig dat Miles Davis doorgaat hier (aangezien Echoes toch wel een favoriet is
)
0
geplaatst: 18 maart 2007, 00:37 uur
Kasperbert schreef:
Alles bij elkaar genomen hadden in de halve finales 4 veel mooiere nummers kunnen staan, maar dat terzijde.... Ik ben toch lichtelijk bang voor een vrij voorspelbare finale nu. Daarom hoop ik ook vurig dat Miles Davis doorgaat hier (aangezien Echoes toch wel een favoriet is
)
Onderschat Harmonium niet zo (quote)
)
0
geplaatst: 18 maart 2007, 00:37 uur
tja, ik doel hier dan ook voornamelijk op het stem-wijzigen nadat de match (met a) was afgelopen...
0
geplaatst: 18 maart 2007, 00:38 uur
Paap_Floyd schreef:

(quote)
Onderschat Harmonium niet zo 
Ik doelde meer op het feit dat ik zo op Echoes ga stemmen

0
geplaatst: 18 maart 2007, 00:38 uur
Waldo Jeffers schreef:
tja, ik doel hier dan ook voornamelijk op het stem-wijzigen nadat de match (met a) was afgelopen...
Als het andersom was geweest.. dus in voordeel van dat gedrocht hadden we je er niet over gehoord (quote)

0
geplaatst: 18 maart 2007, 00:40 uur
Paap_Floyd schreef:

(quote)
Als het andersom was geweest.. dus in voordeel van dat gedrocht hadden we je er niet over gehoord 
Als tegenstander van het gedrocht had ik er geen moeite mee met wat er gebeurde eigenlijk... Het is nou eenmaal zo gelopen, laten we nou maar eens met z'n allen ophouden over het feit dat Paapje zijn stem nog veranderd heeft. Dit valt bij mij onder de catagorie 'menselijke fouten die vergevelijk zijn'.
0
geplaatst: 18 maart 2007, 00:40 uur
Paap_Floyd schreef:

(quote)
Als het andersom was geweest.. dus in voordeel van dat gedrocht hadden we je er niet over gehoord 
toch wel, regels zijn regels (hoewel ik normaal wel een achterpoortje vind, zie ik het deze keer niet & zou ik de regels volgen). Maar ach, ik sta er duidelijk alleen in...

& excuses kassie, maar ik had mijn mening nog niet kunnen zeggen wat ik wel wou

0
geplaatst: 18 maart 2007, 00:41 uur
Waldo Jeffers schreef:
toch wel, regels zijn regels (hoewel ik normaal wel een achterpoortje vind, zie ik het deze keer niet & zou ik de regels volgen). Maar ach, ik sta er duidelijk alleen in...
Joh, zometeen vliegt 'ie er met 15-6 uit ofzo en dan staat "Echoes" in de finale, jij ook weer blij(quote)

0
geplaatst: 18 maart 2007, 00:42 uur
Waldo Jeffers schreef:

Geeft niet, we leven in een vrij land

0
geplaatst: 18 maart 2007, 00:42 uur
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Joh, zometeen vliegt 'ie er met 15-6 uit ofzo en dan staat "Echoes" in de finale, jij ook weer blijach... laten we maar kassie's raad opvolgen, ik stem er toch lekker niet voor

0
geplaatst: 18 maart 2007, 00:46 uur
2 Harmonium - Histoires Sans Paroles vs. Pink Floyd - Echoes
0-1

Ronde 1 goed verlopen
, nu hopelijk ronde 2 ook
0-1

Ronde 1 goed verlopen
, nu hopelijk ronde 2 ook
0
geplaatst: 18 maart 2007, 00:47 uur
2-4 duidelijk, dat nummer van Harmonium had er al in de eerste ronde moeten uitliggen. In de prullenbak ermee! Het verschil met 'Echoes' kan niet groter zijn...
0
geplaatst: 18 maart 2007, 00:48 uur
Volgens mij staat het nu 2-4 hoor..... (ik neem aan dat Nightrider anders geen sorry friek zou zeggen
)
Als iedereen eventjes voor de duidelijkheid zegt waar hij op stemt, dan zou dat wel heel fijn zijn
)Als iedereen eventjes voor de duidelijkheid zegt waar hij op stemt, dan zou dat wel heel fijn zijn

0
geplaatst: 18 maart 2007, 00:48 uur
Toon1 schreef:
3-3 duidelijk, dat nummer van Harmonium had er al in de eerste ronde moeten uitliggen.
3-3 duidelijk, dat nummer van Harmonium had er al in de eerste ronde moeten uitliggen.
Ja, en jij ook

0
geplaatst: 18 maart 2007, 00:49 uur
Kasperbert schreef:
Volgens mij staat het nu 2-4 hoor..... (ik neem aan dat Nightrider anders geen sorry friek zou zeggen
)
)Dat was voor de Doors

0
geplaatst: 18 maart 2007, 00:49 uur
4-5 Echoes
Wil iedereen even zijn stem aanpassen, anders krijg je dat gezeik weer...
Wil iedereen even zijn stem aanpassen, anders krijg je dat gezeik weer...
* denotes required fields.