MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lange nummers KO

zoeken in:
13-12

Waldo Jeffers schreef:
12-11

hoe is dat onding van Harmonium nog doorgeraakt btw?
Ga eens snel je mond spoelen

titan (crew)
13-13

13-14

Paap_Floyd schreef:
(quote)

Alles bij elkaar genomen hadden in de halve finales 4 veel mooiere nummers kunnen staan, maar dat terzijde.... Ik ben toch lichtelijk bang voor een vrij voorspelbare finale nu. Daarom hoop ik ook vurig dat Miles Davis doorgaat hier (aangezien Echoes toch wel een favoriet is )

14-14!!!

Kasperbert schreef:
(quote)

Alles bij elkaar genomen hadden in de halve finales 4 veel mooiere nummers kunnen staan, maar dat terzijde.... Ik ben toch lichtelijk bang voor een vrij voorspelbare finale nu. Daarom hoop ik ook vurig dat Miles Davis doorgaat hier (aangezien Echoes toch wel een favoriet is )
Onderschat Harmonium niet zo

Paap_Floyd schreef:
(quote)

tja, ik doel hier dan ook voornamelijk op het stem-wijzigen nadat de match (met a) was afgelopen...

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Onderschat Harmonium niet zo

Ik doelde meer op het feit dat ik zo op Echoes ga stemmen

15-14

Waldo Jeffers schreef:
(quote)

tja, ik doel hier dan ook voornamelijk op het stem-wijzigen nadat de match (met a) was afgelopen...
Als het andersom was geweest.. dus in voordeel van dat gedrocht hadden we je er niet over gehoord

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Als het andersom was geweest.. dus in voordeel van dat gedrocht hadden we je er niet over gehoord

Als tegenstander van het gedrocht had ik er geen moeite mee met wat er gebeurde eigenlijk... Het is nou eenmaal zo gelopen, laten we nou maar eens met z'n allen ophouden over het feit dat Paapje zijn stem nog veranderd heeft. Dit valt bij mij onder de catagorie 'menselijke fouten die vergevelijk zijn'.

Paap_Floyd schreef:
(quote)

toch wel, regels zijn regels (hoewel ik normaal wel een achterpoortje vind, zie ik het deze keer niet & zou ik de regels volgen). Maar ach, ik sta er duidelijk alleen in...

& excuses kassie, maar ik had mijn mening nog niet kunnen zeggen wat ik wel wou

Waldo Jeffers schreef:
(quote)

toch wel, regels zijn regels (hoewel ik normaal wel een achterpoortje vind, zie ik het deze keer niet & zou ik de regels volgen). Maar ach, ik sta er duidelijk alleen in...
Joh, zometeen vliegt 'ie er met 15-6 uit ofzo en dan staat "Echoes" in de finale, jij ook weer blij

Waldo Jeffers schreef:

& excuses kassie, maar ik had mijn mening nog niet kunnen zeggen wat ik wel wou

Geeft niet, we leven in een vrij land

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Joh, zometeen vliegt 'ie er met 15-6 uit ofzo en dan staat "Echoes" in de finale, jij ook weer blij

ach... laten we maar kassie's raad opvolgen, ik stem er toch lekker niet voor

2 Harmonium - Histoires Sans Paroles vs. Pink Floyd - Echoes

0-1

Ronde 1 goed verlopen , nu hopelijk ronde 2 ook

1-2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1-3 sorry friek

2-3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2-4 duidelijk, dat nummer van Harmonium had er al in de eerste ronde moeten uitliggen. In de prullenbak ermee! Het verschil met 'Echoes' kan niet groter zijn...

Volgens mij staat het nu 2-4 hoor..... (ik neem aan dat Nightrider anders geen sorry friek zou zeggen )
Als iedereen eventjes voor de duidelijkheid zegt waar hij op stemt, dan zou dat wel heel fijn zijn

Toon1 schreef:
3-3 duidelijk, dat nummer van Harmonium had er al in de eerste ronde moeten uitliggen.

Ja, en jij ook

Mojo Pin
4-3 HARMONIUM

Kasperbert schreef:
Volgens mij staat het nu 2-4 hoor..... (ik neem aan dat Nightrider anders geen sorry friek zou zeggen )

Dat was voor de Doors

Ruby1966
4-4 Harmonium

4-5 Echoes

Wil iedereen even zijn stem aanpassen, anders krijg je dat gezeik weer...

Gast
geplaatst: vandaag om 15:29 uur

geplaatst: vandaag om 15:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.