MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lange nummers KO

zoeken in:

Ruby1966
28 Gryphon - (Ein Klein) Heldenleben vs. Anekdoten - Hole

Omayyad
0-3, maar dat zal wel niemand verbazen...

Marcel²
0-4

1-4 voor de eer. Beiden geweldig.

1-5, al vond ik Gryphon niet slecht

29 The Decemberists - The Tain (Parts I-V) vs. Frank Zappa - Gregory Peckory

2-0, idd een goed nummer

Toine Rorije
Fijn dat iedereen netjes naar Zappa heeft geluisterd, hoor, het is alleen zo jammer dat vervolgens niemand opmerkt dat het 'Greggery Peccary' moet zijn en niet 'Gregory Peckory'...
3-1

3-2...

Toine Rorije schreef:
Fijn dat iedereen netjes naar Zappa heeft geluisterd, hoor, het is alleen zo jammer dat vervolgens niemand opmerkt dat het 'Greggery Peccary' moet zijn en niet 'Gregory Peckory'...
3-1

Weet je dat zeker......dit bestand heb ik gevonden : Frank Zappa - The Adventures of Gregory Peckory

Zie hier het antwoord...

4-2

Mooi nummer van the Decemberists

bonothecat schreef:
(quote)

Weet je dat zeker......dit bestand heb ik gevonden : Frank Zappa - The Adventures of Gregory Peckory

Het blijft toch hetzelfde "nummer"?

Toine Rorije
bonothecat schreef:
(quote)

Ik had expres nog even Soulseek laten zoeken naar de verkeerde titel en kreeg precies nul resultaten (en trok daaruit mijn conclusies). Maar goed, als jij er een gevonden hebt, dan zal ik het wel mis hebben.

29 The Decemberists - The Tain (Parts I-V) vs. Frank Zappa - The Adventures of Greggery Peccary

5-3

30 Jimi Hendrix - Machine Gun vs. Het Goede Doel - Met Open Ogen

1-0

Omayyad
2-0

3-0

Wee degene die hier op het Goede Doel durft stemmen!

Toine Rorije
4-0

31 Om - At Giza vs. The Gathering - Black Light District

Dit is een moeilijke...ga ze beide nog een keer luisteren!

1-1 Beide erg mooie nummers. Alleen Om boeit de voledige 15 minuten, terwijl ik bij the gathering na een minuut of 10 toch wel weer wat anders wil.

Toine Rorije
Ongeveer gelijkwaardig
3-1

Gast
geplaatst: vandaag om 18:59 uur

geplaatst: vandaag om 18:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.