Muziek / Muziekgames / Last Artist Standing
zoeken in:
0
geplaatst: 31 oktober 2006, 12:41 uur
5-1
Nu een tegenstandster van formaat:
Nick Drake
vs.
Sandy Denny
Nu een tegenstandster van formaat:
Nick Drake
vs.
Sandy Denny
0
geplaatst: 31 oktober 2006, 13:26 uur
Drake en Denny waren van dezelfde generatie; de 1 geboren in '48, de ander in '47.
Beiden stierven ze veel te jong.
Was Drake 1 van de beste songschrijvers van de pophistorie ooit, Denny had 1 van de mooiste stemmen, en schreef ook vele prachtige composities.
Behalve met de Strawbs en bij Fairport Covention en Fotheringay maakte ze prachtige soloalbums, en is misschien tegenwoordig wel het meest bekend vanwege haar duet met Robert Plant: The Battle of Evermore.
'n moeilijke keuze, maar ik ga toch voor Sandy:
2-1
Beiden stierven ze veel te jong.
Was Drake 1 van de beste songschrijvers van de pophistorie ooit, Denny had 1 van de mooiste stemmen, en schreef ook vele prachtige composities.
Behalve met de Strawbs en bij Fairport Covention en Fotheringay maakte ze prachtige soloalbums, en is misschien tegenwoordig wel het meest bekend vanwege haar duet met Robert Plant: The Battle of Evermore.
'n moeilijke keuze, maar ik ga toch voor Sandy:
2-1
0
geplaatst: 31 oktober 2006, 14:59 uur
ben nog steeds aan het stoeien met plaatsen van foto's; geen idee waarom dit nu geen "aanklikbare"link is geworden, laat staan een foto die direct te zien is???????
0
geplaatst: 31 oktober 2006, 15:03 uur
Oldfart:
BB code voor een link: [ url ]hier het linkje[ /url ] (zonder spaties uiteraard)
BB code voor een plaatje: [ img ]link naar plaatje[ /img ]
BB code voor een link: [ url ]hier het linkje[ /url ] (zonder spaties uiteraard)
BB code voor een plaatje: [ img ]link naar plaatje[ /img ]
0
geplaatst: 31 oktober 2006, 15:08 uur
Nu wil ik het weten ook: beste Hammer; wat moet dat heerlijk zijn als dat alemaal gesneden loek voor je is; but you go to fast for me mate.
Ik heb de foto opgezocht op Google; ben naar eigenschappen gegaan, en heb de url geselecteerd. Weer rechtermuisknop en gedrukt op copy.
Naar bericht wat ik wil verzenden; en dan gaat het denk ik mis.
Druk ik dan op paste; komt de url als laat ik zeggen alleen tekst in het bericht te staan.
Wat die ik nu niet goed?
Ik heb de foto opgezocht op Google; ben naar eigenschappen gegaan, en heb de url geselecteerd. Weer rechtermuisknop en gedrukt op copy.
Naar bericht wat ik wil verzenden; en dan gaat het denk ik mis.
Druk ik dan op paste; komt de url als laat ik zeggen alleen tekst in het bericht te staan.
Wat die ik nu niet goed?
0
geplaatst: 31 oktober 2006, 15:15 uur
Je gaat naar nieuw bericht, daar zie je die 7 icoontjes op een rijtje. De eerste is I (om letters schuin mee te krijgen) De 2e is voor afbeeldingen. Klik je aan, je plaatst de link daarin en dan ok en plaatsen. Et voila!
Voor verwijzingen naar webpagina's gebruik je icoontje daarnaast (soort kettinkje lijkt het). Url erin zetten, ok klikken, dan kom je in veld als je tekst evt. wilt wijzigen. Dan weer ok en plaatsen. Het is te doen!
Voor verwijzingen naar webpagina's gebruik je icoontje daarnaast (soort kettinkje lijkt het). Url erin zetten, ok klikken, dan kom je in veld als je tekst evt. wilt wijzigen. Dan weer ok en plaatsen. Het is te doen!
0
geplaatst: 31 oktober 2006, 15:17 uur
f@#k, en ik die dingen maar in de ruimte onderaan de pagina zoeken

0
geplaatst: 31 oktober 2006, 15:24 uur
Even een klein quizje tussendoor: Wie is Wie op deze foto: v.l.n.r.:
1.
2.
3.
4.
5.
1.
2.
3.
4.
5.
0
geplaatst: 31 oktober 2006, 15:50 uur
En ik maar denken met al die muziekkenners hier; 'n piece of cake?!
0
Ruby1966
geplaatst: 31 oktober 2006, 15:57 uur
Helemaal rechts Jimmy Page en die blonde zal Robert Plant wel zijn (al herken ik hem er niet echt in)
Ja en de vrouw is Sandy Denny..
Die linker weet ik de naam zo even niet van, geen zin om op te zoeken
Ja en de vrouw is Sandy Denny..
Die linker weet ik de naam zo even niet van, geen zin om op te zoeken

0
geplaatst: 31 oktober 2006, 16:00 uur
goed hoor:
V.l.n.r.:
1. John Bonham (met baard)
2. Robert Plant (ook met baard inderdaad)
3. Sandy Denny
4. MR.X
5. Jimmy Page (ook met)
V.l.n.r.:
1. John Bonham (met baard)
2. Robert Plant (ook met baard inderdaad)
3. Sandy Denny
4. MR.X
5. Jimmy Page (ook met)
0
geplaatst: 31 oktober 2006, 16:02 uur
verdomd; daar loopt Jaap!!
Nick Drake
vs.
Sandy Denny
de stand was
3-2
Nick Drake
vs.
Sandy Denny
de stand was
3-2
0
geplaatst: 10 november 2006, 23:14 uur
The Viking maakt 'm weer half af.
Tijdgenoot van Nick Drake als uitdager
Nick Drake
vs.
Joan Baez
Tijdgenoot van Nick Drake als uitdager
Nick Drake
vs.
Joan Baez
0
geplaatst: 10 november 2006, 23:21 uur
Deze is moeilijk zeg, net als de vorige.... 
Ik ga toch maar voor Nick Drake,
1-0 dus.

Ik ga toch maar voor Nick Drake,
1-0 dus.
* denotes required fields.