MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Last Artist Standing

zoeken in:
Hallo zeg, ik ben die doelman van Den Haag niet....

Ik heb het ook over "rare" waanideeën.
Geen idee hoe ik eraan kom.

Lin
4-0

Feeder
5-0

Meer dan een uur voorbij dus ik mag overnemen?

Nick Drake - Vashti Bunyan

0-1

Jemig!! Deze is lastig zeg Beiden een album in mijn top 10.. Maar Drake op 2, dus:

1-1

2-1

wel erg makkelijk

Nick Drake houdt het wel erg lang uit in dit spelletje...

en terecht

4-1

5-1

Nick Drake

Vs.

Joni Mitchell

Spain

vs.

Nick Drake

1-0

Ik denk niet dat Spain een kans maakt maar wil eens zien hoeveel mensen Spain kennen

Ik had nog nooit van Spain gehoord en heb er naar geluisterd en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben, maar ik geef toch de voorkeur aan Nick Drake.

1-1 dus.

Ik vind trouwens dat de stemmen van Nick en Josh Haden erg op elkaar lijken...

grovonion schreef:
Ik vind trouwens dat de stemmen van Nick en Josh Haden erg op elkaar lijken...

Als je bedoeld dat ze allebei een hese stem hebben geef ik je gelijk, alleen heeft Nick Drake een wat hogere stem.

Bedankt trouwens dat je me op deze groep geattendeerd hebt want ik vind het ontzettend lekker klinken.

Shangri-la schreef:
Bedankt trouwens dat je me op deze groep geattendeerd hebt want ik vind het ontzettend lekker klinken.

Graag gedaan, nu ben ik eindelijk niet meer de enige die ze kent (lichtjes overdrijvend )

Shangri-la schreef:
Ik had nog nooit van Spain gehoord en heb er naar geluisterd en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben, maar ik geef toch de voorkeur aan Nick Drake.

1-1 dus.

Ik had ook nooit van Spain gehoord, en na het horen van "She Haunts My Dreams" ben ik erg nieuwsgierig geraakt. Ze hebben in ieder geval alvast mijn stem.

2-1

edris.
3-2

4-4

Gast
geplaatst: vandaag om 12:24 uur

geplaatst: vandaag om 12:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.