Muziek / Muziekgames / One Hit Wonders Knock Out
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2006, 11:09 uur
Godley & Creme - Cry (als dit een onehitwonder is tenminste)
vs.
Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness
vs.
0
geplaatst: 11 december 2006, 11:21 uur
Ik heb de single An Englishman in New Tork nog thuis liggen.
0
geplaatst: 11 december 2006, 11:24 uur
Deze? (en anders laat ik de eer aan iemand anders, want ik ben niet zo sterk in one hit wonders zoeken
)
Dexys Midnight Runners - Come on Eileen
vs.
)Dexys Midnight Runners - Come on Eileen
vs.
0
geplaatst: 11 december 2006, 11:42 uur
Als ik me goed herinner was Jackie Wilson Said ook een hitje van Dexy's Midnight Runners.
0
geplaatst: 11 december 2006, 12:21 uur
Oke, derde keer goeie keer 
City to City - The Road Ahead
vs.

City to City - The Road Ahead
vs.
0
geplaatst: 11 december 2006, 13:34 uur
0
titan (crew)
geplaatst: 11 december 2006, 15:07 uur
0-3
Adriano had touwens ook nog een hit met Azzurro
Adriano had touwens ook nog een hit met Azzurro
0
geplaatst: 11 december 2006, 15:15 uur
Prisencolinensinainciusol is cool 
Motorcycle emptiness ook :S
1-3 dan maar

Motorcycle emptiness ook :S
1-3 dan maar

0
geplaatst: 11 december 2006, 16:35 uur
The Love Affair - Everlasting Love
http://www.youtube.com/watch?v=M7aoIAnAATQ (kon geen betere videoclip vinden
)
vs.
http://www.youtube.com/watch?v=M7aoIAnAATQ (kon geen betere videoclip vinden
)vs.
0
geplaatst: 11 december 2006, 16:36 uur
Love Affair..
Ik heb nog een cdtje van Steve Ellis solo.
Geweldig, maar in dit geval kies ik toch MSP: 0-1
Ik heb nog een cdtje van Steve Ellis solo.
Geweldig, maar in dit geval kies ik toch MSP: 0-1
0
titan (crew)
geplaatst: 11 december 2006, 17:02 uur
The love affair heeft nog 2 andere hits gehad. Als in de lange nummers KO een nummer van 9:58 zit vindt iedereen het terecht dat hij niet mee mag doen en in de KO 1996 accepteren we ook geen albums uit januari 1997. Waarom vinden we het hier dan in hemelsnaam wel goed dat zoveel artiesten die meerdere hits hebben gescoord mee mogen doen 

0
geplaatst: 11 december 2006, 18:01 uur
titan schreef:
The love affair heeft nog 2 andere hits gehad. Als in de lange nummers KO een nummer van 9:58 zit vindt iedereen het terecht dat hij niet mee mag doen en in de KO 1996 accepteren we ook geen albums uit januari 1997. Waarom vinden we het hier dan in hemelsnaam wel goed dat zoveel artiesten die meerdere hits hebben gescoord mee mogen doen

Ik ben het in principe helemaal met je eens...echter, de situatie ligt hier wel iets moeilijker vind ik omdat het erg lastig te controleren is of iets wel of niet een echte one-hit wonder is. In die andere KO's ligt dat toch iets makkelijker.
Ik heb zelf ook geen hitdossier bij de hand, probeer het wel te controleren in de online versie, maar dat geeft ook geen garantie. En je kan moeilijk van de mensen verwachten dat ze die info in hun hoofd hebben zitten.
Blijft dus lastig.
0
titan (crew)
geplaatst: 11 december 2006, 18:28 uur
@ El Ninjo: ik ben het wel met je eens, maar ik heb toch moeite met sommige suggesties. Er zij zelfs artiesten geweest die 5 hits of meer hadden! Daarom mijn verzoek aan degene die suggesties aanleveren om er goed over na te denken. Vraag het desnoods eerst aan anderen (zoals Arno deed).
0
geplaatst: 11 december 2006, 18:37 uur
Wederom mee eens...ik heb ook al een aantal malen moeite gehad met sommige suggesties die ik achteraf teruglas maar je bent ook wel afhankelijk van de mensen die en online zijn en de moeite nemen te reageren.
En als dat niet gebeurt zie je toch dat er gewoon doorgestemd wordt. Het blijft een lastige situatie.
En als dat niet gebeurt zie je toch dat er gewoon doorgestemd wordt. Het blijft een lastige situatie.
0
geplaatst: 11 december 2006, 18:40 uur
* denotes required fields.