Muziek / Muziekgames / CD van de week
zoeken in:
0
geplaatst: 8 oktober 2004, 15:29 uur
Misschien een idee om massaal hier een oude cd uit de kast te halen, en die een week te (her)ontdekken. En na afloop van de week deze cd te bespreken door een ieder...hoe de praktische invulling hiervan wordt weet ik nog niet......het is maar een idee.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 8 oktober 2004, 16:42 uur
Nog leuker zou zijn als dit in de site geïntegreerd was... Dat je naast "Nieuw deze week" ook "Uit de kast" of "In the spotlight" of iets dergelijks op de home van de site hebt... De discussie kan dan gewoon bij het album gevoerd worden. Veel werk Jordy?
0
geplaatst: 8 oktober 2004, 19:32 uur
Ik zie niet helemaal in wat er geïntegreerd moet worden. Leuk idee om een overkoepelend topic te maken, maar discussies over een bepaald album horen op MusicMeter op één centrale plaats plaats te vinden.
0
geplaatst: 8 oktober 2004, 20:01 uur
Volgens mij bedoelen ze dat op de voorpagina de CD van de week staat met daarbij een link naar het betreffende album waarbij dan gediscusseerd kan worden.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 8 oktober 2004, 20:14 uur
Precies
Lijkt me handiger dan in dit topic over albums te gaan discussieren.
Lijkt me handiger dan in dit topic over albums te gaan discussieren.
0
geplaatst: 8 oktober 2004, 20:42 uur
Ideeen genoeg.....maar hoe komen we tot het album van de week?
0
geplaatst: 8 oktober 2004, 20:46 uur
Iemand kiest de eerste.
Deze kiest vervolgens een tweede persoon die weer een album kiest.
zoiets?
Deze kiest vervolgens een tweede persoon die weer een album kiest.
zoiets?
0
geplaatst: 9 oktober 2004, 23:58 uur
Gewoon de top 100 afgaan of zoiets?
Lijkt me het meest arbitrair (en leerzaam
)
Lijkt me het meest arbitrair (en leerzaam
)
0
geplaatst: 10 oktober 2004, 09:33 uur
Nee niet de top 100 afgaan......iets van een cd die ouder is dan vijf jaar oud en hier al meer als 10 stemmen heeft....om toch een cd als cd van de week te hebben die wat algemeen bekend is.
0
geplaatst: 10 oktober 2004, 11:09 uur
Volgens mij zijn alle albums in de top 100 algemeen bekend, op een of twee na misschien. Ik ken ze iig allemaal van naam. Valt me trouwens op dat ik nog best veel albums uit de top 100 gehoord heb, had ik niet verwacht.
0
geplaatst: 14 oktober 2004, 12:18 uur
Maar is het een mogelijkheid... om in het menu een cd van de week onderdeel te krijgen. Misschien kan aan een aantal regelmatige bezoekers van deze site worden gevraagd.....om vast een stuk of wat voor te dragen....kunnen we even voorruit!
0
geplaatst: 25 november 2005, 22:22 uur
Dit topic ligt al een maandje dood, had het nog niet gelezen, maar ik vind het wel een heel goed idee
Misschien nog eens ter aandacht brengen.
Misschien nog eens ter aandacht brengen.
0
geplaatst: 26 november 2005, 00:19 uur
0
geplaatst: 26 november 2005, 01:18 uur
Lol, dat had ik niet gezien 
Vandaar dat ik het gemist heb, toen zat ik hier nog niet

Vandaar dat ik het gemist heb, toen zat ik hier nog niet

0
geplaatst: 26 november 2005, 10:31 uur
Zal ik dan maar beginnen:
Week 47:
Nino Rota's Amarcord Het mooiste thema van Rota ooit waarschijnlijk voor de beste (?) film van Fellini.

Allemaal stemmen verdorie
Week 47:
Nino Rota's Amarcord Het mooiste thema van Rota ooit waarschijnlijk voor de beste (?) film van Fellini.

Allemaal stemmen verdorie

0
geplaatst: 26 november 2005, 10:46 uur
Hebben we hier niet al een prima topic voor :'CD's die aandacht verdienen"? Werkt volgens mij prima
0
geplaatst: 26 november 2005, 19:38 uur
Opletten, VDG, dit album moet IEDEREEN deze week eens gaan luisteren, itt CD's die aandacht verdienen. Compleet vrijblijvend uiteraard...
0
geplaatst: 26 november 2005, 21:05 uur
Paalhaas schreef:
Opletten, VDG, dit album moet IEDEREEN deze week eens gaan luisteren, itt CD's die aandacht verdienen. Compleet vrijblijvend uiteraard...
Ja zo heb ik er al 150 op t lijstje...maar ok..een goede tip is nooit weg
0
geplaatst: 27 november 2005, 12:35 uur
Ik was zelfs al vergeten dat ik dit topic ooit gestart was
Kan er nog wel bij. Wordt wel een beetje druk zo 
1) cd's die aandacht verdienen
2) stem 20 topic
3) cd's die nog nooit beoordeeld zijn
4) cd van de week
pfff. hard werken dat muziek luisteren
Kan er nog wel bij. Wordt wel een beetje druk zo 
1) cd's die aandacht verdienen
2) stem 20 topic
3) cd's die nog nooit beoordeeld zijn
4) cd van de week
pfff. hard werken dat muziek luisteren
0
geplaatst: 27 november 2005, 12:39 uur
JonnieBrasco schreef:
Komende week is 48 toch?
(quote)
Komende week is 48 toch?
Ja. Maar mensen als ik zeg verdorie stemmen, dan wil ik ook dat er gestemd wordt op Amarcord

0
geplaatst: 30 maart 2006, 14:55 uur
Nog zo'n topic wat een stille dood is gestorven.....alhoewel ik weet niet of de geboorte uberhaupt goed is gegaan.
0
geplaatst: 30 maart 2006, 16:13 uur
Dood geboren inderdaad. Maar je hebt in ieder geval één goed lopend topic gestart:
http://www.musicmeter.nl/forum/6/220/0
En dat is al heel wat
.
http://www.musicmeter.nl/forum/6/220/0
En dat is al heel wat
.
0
geplaatst: 30 maart 2006, 16:41 uur
Misschien is een week wat weinig tijd. Cd van de maand geen idee? Dan heeft iedereen wat meer tijd. Hoewel je er dan maar 12 in een jaar doet natuurlijk (elk nadeel hep zijn voordeel).
* denotes required fields.