Muziek / Muziekgames / Last Track Standing
zoeken in:
0
geplaatst: 4 september 2011, 19:51 uur
Kate Bush - Wuthering Heights
vs.
Supertramp - Fool's Overture
0-1
vs.
0-1
0
geplaatst: 4 september 2011, 20:02 uur
Had dat nummer van Supertramp nog nooit beluisterd als ik eerlijk ben. Vond het mooi klinken... tot die gast begon te zingen. Sorry, geen fan van de zang, jammer, want de rest is erg mooi. Zal ooit nog wel eens een Supertramp album gaan beluisteren, hoop dat ik dan niet teveel tegen de zang aanloop want de rest klonkt goed (al kon ook dat niet tegen Wuthering Heights op, één van mijn favoriete nummers ooit).
3-2
3-2
0
geplaatst: 4 september 2011, 20:15 uur
Moeilijke keuze, 2 schitterende nummers. Toevallig vandaag nog The Kick Inside gedraaid.
Toch wordt het Fool's Overture, want die is zooo fantastisch.
3-3
Toch wordt het Fool's Overture, want die is zooo fantastisch.
3-3
0
geplaatst: 4 september 2011, 20:19 uur
niels94 schreef:
tot die gast begon te zingen.
"Die gast", FYI, is wel Roger Hodgson. 50% van het superduo Hodgson/Davies a.k.a. dé echte Lennon/McCartney.tot die gast begon te zingen.
Ik heb ooit een live-uitvoering op YouTube gezet, maar die is helaas verwijderd ivm rechten. Het betrof een uitvoering in Münich uit 1983. Een zekere aanrader. Als die uitvoering je niet pakt, weet ik het ook niet meer...

Aan de andere kant, pak een willekeurige uitvoering van Supertramp (of Hodgson solo), want ze hebben allemaal de magie die 99% van de artiesten ontbreekt.
YouTube - Fool's Overture Roger Hodgson w Orchestra
Of als je echt Supertramp wilt: YouTube - Supertramp Fool's Overture Live at Queen Mary College,1977 (kwaliteit laat iets te wensen over qua geluid, iets te schel en hard-zacht is een beetje verkeerd)
0
geplaatst: 4 september 2011, 20:29 uur
Vs.
Iron Maiden - Stranger In A Strange Land
0-1
Vs.
Iron Maiden - Stranger In A Strange Land
0-1

0
geplaatst: 4 september 2011, 20:32 uur
Zo worden ze er niet makkelijker op, Lex. 
3-2
Met pijn in mijn hart

3-2
Met pijn in mijn hart
0
geplaatst: 4 september 2011, 20:40 uur
Vs.
Whitesnake - Fool For Your Loving
Vs.
Whitesnake - Fool For Your Loving
0