MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Last Track Standing

zoeken in:
1-3 prima keuze Niels

Yann Samsa
2-3 geen discussie waard zelfs.

2-4, voor de afwisseling.

Kate Bush - Wuthering Heights
vs.
Supertramp - Fool's Overture

0-1

2-2 vs

Eén van de vervelendste tracks van Supertramp.

Had dat nummer van Supertramp nog nooit beluisterd als ik eerlijk ben. Vond het mooi klinken... tot die gast begon te zingen. Sorry, geen fan van de zang, jammer, want de rest is erg mooi. Zal ooit nog wel eens een Supertramp album gaan beluisteren, hoop dat ik dan niet teveel tegen de zang aanloop want de rest klonkt goed (al kon ook dat niet tegen Wuthering Heights op, één van mijn favoriete nummers ooit).

3-2

Moeilijke keuze, 2 schitterende nummers. Toevallig vandaag nog The Kick Inside gedraaid.
Toch wordt het Fool's Overture, want die is zooo fantastisch.

3-3

niels94 schreef:
tot die gast begon te zingen.
"Die gast", FYI, is wel Roger Hodgson. 50% van het superduo Hodgson/Davies a.k.a. dé echte Lennon/McCartney.

Ik heb ooit een live-uitvoering op YouTube gezet, maar die is helaas verwijderd ivm rechten. Het betrof een uitvoering in Münich uit 1983. Een zekere aanrader. Als die uitvoering je niet pakt, weet ik het ook niet meer...

Aan de andere kant, pak een willekeurige uitvoering van Supertramp (of Hodgson solo), want ze hebben allemaal de magie die 99% van de artiesten ontbreekt.
YouTube - Fool's Overture Roger Hodgson w Orchestra
Of als je echt Supertramp wilt: YouTube - Supertramp Fool's Overture Live at Queen Mary College,1977 (kwaliteit laat iets te wensen over qua geluid, iets te schel en hard-zacht is een beetje verkeerd)

3-5

Fool's Overture

Vs.

Iron Maiden - Stranger In A Strange Land

0-1

Zo worden ze er niet makkelijker op, Lex.

3-2

Met pijn in mijn hart

Vs.

Whitesnake - Fool For Your Loving

Kijk das al makkelijker

3-0

vs

The Stone Roses - Fools Gold

1-0 Fools Gold is zeker goed

Eigenlijk mag Salvadore.

1-1 Beide super

Gast
geplaatst: vandaag om 00:34 uur

geplaatst: vandaag om 00:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.