MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Link de cd-kast

zoeken in:
In het kader van nieuwe muziek ontdekken....ik heb het al eens eerder geprobeerd....Ik draai nu een cd, als iemand hier een nieuwe toevoeging wil doen, moet hij eerst de cd draaien die ik nu draai (dus nu een keer gaan luisteren, niet een album wat je toevallig gisteren hebt gehoord), en dan vervolgens een nieuwe plaatsen hier.

Ik draai:

(afbeelding)

Bettie Serveert - Attagirl

Ik heb toch 1,5 jaar terug een briljant topic gestart! Ik moet gewoon in mijzelf blijven geloven dat het idee goed is.... de rest is hier blijkbaar nog niet aan toe

Je bent gewoon met de verkeerde plaat begonnen. Bettie Serveert, da's meer iets voor 10 jaar geleden.

HammerHead schreef:
Je bent gewoon met de verkeerde plaat begonnen. Bettie Serveert, da's meer iets voor 10 jaar geleden.

Op het moment dat ik begon was het meer iets van 8,5 jaar geleden....dat vind ik wel acceptabel

Tja, 10 of 8,5...
Ik luisterde het heel vroeger nog wel eens en dan metname Palomine, verder kan het me niet echt meer boeien.

Nou, plaats anders een wat recentere cd, en kijk of dit topic dan wel op gang komt.

De cd is best recent.....2004 naar ik meen! En een ieder heeft de vrijheid om een andere cd te plaatsen

Electro_
.. Hoe kun je eigenlijk weten of diegene echt dit album heeft beluisterd? (Wil geen spelbreker zijn hoor )

Hij/zij moet een overhoringsexamen afleggen, waaruit dit blijkt.

Electro_
Bonothequizmaster, klopt dit?

haha...... zou iemand echt serieus gaan overwegen om hier vals te gaan spelen? En ik heb dit topic 16 november 2004 het licht laten zien.....en het loopt nog niet storm met valsspelers Maar wie gaat Bettie Serveert nu eindelijk luisteren.....

DjFrankie (moderator)
Nou bonothecat ik heb hem geluistert na 4 jaar wachten !!!

Volgende cd

The Cure - Faith

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 17:11 uur

geplaatst: vandaag om 17:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.