MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Memorabele Quotes K.O.

zoeken in:
Mojo Pin
MM Memorabele Quotes

Voorbeeld:

'revalidatie van het toernooi' vs. 'Toko Ono'

Dan komt uiteindelijk de leukste quote uit de bus rollen (of niet natuurlijk)
Het lijken mij razend interessante battles iig!

Doen doen doen...

Leuk idee..

Misschien ook een idee om een keer een recensie knock out te doen. Dikke kans dat Zachary Glass dan wint, maar toch

Jasper schreef:
Leuk idee..

Misschien ook een idee om een keer een recensie knock out te doen.

Jasper schreef:
Leuk idee..

Misschien ook een idee om een keer een recensie knock out te doen. Dikke kans dat Zachary Glass dan wint, maar toch

JAAAAH

Jasper schreef:

Ik vrees dat we daar beter niet aan kunnen beginnen: er is al te veel gedoe geweest rondom de user K.O. indertijd.

Geen recensie K.O. dus lijkt mij.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Ik vrees dat we daar beter niet aan kunnen beginnen: er is al te veel gedoe geweest rondom de user K.O. indertijd.

Geen recensie K.O. dus lijkt mij.

Ik snap de bezorgdheid, maar dit is toch iets heel anders? Je beoordeelt hier toch niet op de persoon maar op de recensie? Bovendien is aandacht van je recensie in zo'n KO in beginsel al positief. Ik vind het juist een erg leuk idee.

Dachten we ook bij de user K.O. en daar begrepen velen (inclusief ikzelf) de toestanden er omheen ook niet.
Ik kan me hier ook voorstellen dat mensen niet zitten te wachten op een (ongevraagde) 'beoordeling' van hun stukjes d.m.v. een K.O.
Dus advies: niet doen (K.O.'s genoeg lijkt me zo, dus dat is het probleem niet).

Als je een stukje neerzet vraag je toch impliciet om een beoordeling van anderen ? Daarvoor is dit toch een discussiesite.

Daarom zijn precendenten als de user KO zo vervelend. Na een tijdje mag er helemaal niks meer.

Onderhond schreef:
Als je een stukje neerzet vraag je toch impliciet om een beoordeling van anderen ? Daarvoor is dit toch een discussiesite.

Daarom zijn precendenten als de user KO zo vervelend. Na een tijdje mag er helemaal niks meer.

Eens.

ik begrijp de reactie van aero wel. Had daar even niet bij stilgestaan...

De memorable quote knock out moet wel kunnen lijkt me, dus laten we die maar doen

Onderhond schreef:

Heeft weinig met niet mogen te maken. Het is een advies, meer niet.

Persoonlijk maakt het me niet uit (deed het toen ook niet: ik eindig toch wel weer ver boven jou ).
Maar er zijn K.O.'s genoeg (men hoeft zich hier niet te vervelen), dus waarom de grenzen gaan opzoeken wetende dat er misschien weer van die toestanden komen?

En je vraagt misschien impliciet om een beoordeling, maar dan wel bij het betreffende album waar er dan een discussie kan ontstaan. Je vraagt niet om een anderssoortige beoordeling in de vorm van een K.O. (dat was toen ook het grote bezwaar van betreffende users).

Verdorie. Weer eens!

aERodynamIC schreef:
Maar er zijn K.O.'s genoeg (men hoeft zich hier niet te vervelen), dus waarom de grenzen gaan opzoeken wetende dat er misschien weer van die toestanden komen?

Omdat dit nu eenmaal een leuke KO kan zijn. En waarom van een grens wegblijven omdat er een paar mensen te lange teentjes hebben ? Sinds wanneer geldt het recht van de (uitzonderlijke) puritein ?

aERodynamIC schreef:
En je vraagt misschien impliciet om een beoordeling, maar dan wel bij het betreffende album waar er dan een discussie kan ontstaan. Je vraagt niet om een anderssoortige beoordeling in de vorm van een K.O.

Dus omdat de beoordelingsvorm wat anders is en het enkele users de dom zijn om te beseffen dat dezelfde kritiek enkel iets directer gegeven wordt moeten we een KO maar laten varen ?

Laatst een docu rond het woord "Fuck" gezien en ik kan mentaal al indelen naar wat voor systeem MuM neigt.

Het leuke van een recensie KO is dat je recensies te lezen krijgt, die je anders nooit zou lezen omdat je er niet terecht komt. De recensies worden geschreven om te lezen. En dat bevorder je zo. Ik vind het dus wel een goed idee.

Ik ben ook voor. Prima initiatief.

Ik snap niet helemaal waar deze ko dan over zou gaan....ik bedoel onderhond kan misschien een erg mooie recensies schrijven over waardeloze muziek.... stem ik dan voor de recensie of voor de muziek.

Persoonlijk ben ik niet voor ko's die iets met personen te doen hebben.

Je stemt op de recensie natuurlijk.

Ik ben tegen want ik kan geen recensies schrijven en verlies dus alleen maar!

Eens met bono en areo hoor. Ik zou trouwens ook veel chagarijniger worden als briljante recensies van me afgefakkeld worden dan met 36-0 verliezen in een Users KO.

Ja dan had je maar moeten leren schrijven.

gemaster schreef:
Ja dan had je maar moeten leren schrijven.
Ja snap ik maar om daar hier dan ook maar weer mee geconfronteerd te worden....ik heb ook gevoelens...

Ruby1966
Eens met bono, aERo en VanDe Griend.

Er is sowieso wel bij een ieder duidelijk wie er goed is in recensies schrijven en wie er minder goed in is.
Is het nodig om dat nog eens te benadrukken d.m.v een KO?

Aangezien er nu al een grote discussie is van waarom wel en waarom niet, kun je het beter niet doen. Zo'n beoordeling is nergens voor nodig.

Ruby1966 schreef:
Eens met bono, aERo en VanDe Griend.

Er is sowieso wel bij een ieder duidelijk wie er goed is in recensies schrijven en wie er minder goed in is.
Is het nodig om dat nog eens te benadrukken d.m.v een KO?

Persoonlijk vind ik het ook nog best lastig om stukjes te schrijven, als ze dan ook nog op een ko-achtige manier worden beoordeeld, begin ik er geen eens meer aan. Het idee was toch juist dat er meer zinnige stukjes over muziek zouden worden geschreven op MusicMeter.

Ik vind dit topic: http://www.musicmeter.nl/forum/18/1923/ nog steeds erg goed voor de motivatie om goede stukken te schrijven.

Ik ben het eens dat het topic voor resensies niet gedaan moet worden. als ik een resensie schrijf ben ik er niet mee bezig een betere te schrijven dan iemand anders.

Een alternatief kan zijn dat wanneer iemand een resensie heeft geschreven en hij om een uitdager vraagt. Die 2 gaan dan de strijd aan. Daarna kan de rest stemmen op het beste stukje. hierbij geef je je dus zelf op? idee?

Laten we dit idee aub varen. Ik heb het zelf bedacht, maar heb het allang ingetrokken . Ik sta er op zich wel achter, maar kan me wel wat voorstellen bij diegenen die zeggen dat users er niet op zitten te wachten om hun recensies in een knock out te laten beoordelen. Dus, punt erachter wat mij betreft.

Misschien is het beter om een memorabele recensie topic te starten voor recensies die jou zo hebben aangesproken dat je gewoon benieuwd werd naar het album of de artiets. Ik vind dat iets anders dan een Memorabele quote. Dat is vaak een (onbedoeld) grappige opmerking.

MetalDex
Ik ben het er ook mee eens; als je niet tegen kritiek kunt, moet je hier niets schrijven. En wie weet krijg je wel onverwachte waardering

Hoe zit het nu met die memorabele quotes KO? De recensie KO is dus al van de baan geveegd.

Doe geen moeite.

Bob Cremers schreef:
Zal wel niks zijn ! is altijd zo al geweest, ook bij andere bands zie je steeds onbelangrijke dingen, en ook wat me opvalt is de hoesen zijn stommer, en het muziek noem ik nou ook geen muziek meer, trouwens heeft dit met wel met muziek te maken, ik vindt het niet belangrijk, vooral voor deze band, het moest gewoon snel gemaakt worden.

Dit is toch de absolute winnaar

Gast
geplaatst: vandaag om 13:58 uur

geplaatst: vandaag om 13:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.