Muziek / Muziekgames / Raad de Clip
zoeken in:
0
geplaatst: 23 november 2004, 11:59 uur
Valt me tegen dat niemand m wist. Dacht dat het best een bekende video was, zeker op t internet. Zal ook ongetwijfeld op veel weblogs hebben gestaan.
En die van jou, is dat niet The Pharcyde met Drop uit 1995?
0
JonnieBrasco
geplaatst: 23 november 2004, 18:02 uur
Ik zou misschien Fatboy Slim gokken, maar omdat dat toch fout is pas ik maar weer...
0
geplaatst: 23 november 2004, 18:13 uur
das gewoon goed, maar het gaat om het jaar en dat is 2000 ongeveer.
0
geplaatst: 23 november 2004, 19:17 uur
Ik vind zelf eigenlijk dat het gaat om artiest + tracktitel. Dat jaartal kan me gestolen worden want dat is toch in 9 van de 10 gevallen het jaartal waaruit de cd komt. Fatboy Slim is inderdaad goed, nu de tracktitel nog.
JonnieBrasco heeft trouwens het spelletje bedacht dus die bepaalt dus maar of het nu om jaartal of artiest + tracktitel gaat. Ik vond jaartal alleen nogal onlogisch.
JonnieBrasco heeft trouwens het spelletje bedacht dus die bepaalt dus maar of het nu om jaartal of artiest + tracktitel gaat. Ik vond jaartal alleen nogal onlogisch.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 23 november 2004, 20:25 uur
BoordAppel schreef:
JonnieBrasco heeft trouwens het spelletje bedacht dus die bepaalt dus maar of het nu om jaartal of artiest + tracktitel gaat.
JonnieBrasco heeft trouwens het spelletje bedacht dus die bepaalt dus maar of het nu om jaartal of artiest + tracktitel gaat.
Doe maar waar je zelf zin in hebt, dit topic is regeltjesvrij
Jaartal erbij is pas leuk als het om echt oude dingen gaat (zoals de eerste twee foto's).
0
ElMeroMero
geplaatst: 23 november 2004, 21:00 uur
Dit is: de tattoo die afgeeft op de leren zetelbekleding, oftewel: The Cardigans-My Favourite Game. 
De clip zal ergens rond 1998 zijn uitgezonden, meen ik me te herinneren.

De clip zal ergens rond 1998 zijn uitgezonden, meen ik me te herinneren.
0
geplaatst: 24 november 2004, 01:27 uur
Artiest is geen probleem, maar het nummer en het jaartal wel. Ik wist eigenlijk niet eens dat ie videoclips had gemaakt.
0
ElMeroMero
geplaatst: 25 november 2004, 08:47 uur
Hij heeft zelfs nog rollen in films gespeeld. Veelzijdig man, die Tom Waits.
Behalve deze videoclip, ken ik eigenlijk alleen de clip van In the Neighbourhood , die in ongeveer dezelfde periode(neem of laat een paar jaar
) werd gemaakt.
0
geplaatst: 24 januari 2005, 16:32 uur
Ik stel voor dat twee maanden sowieso als limiet voor de bedenktijd wordt gerekend 

0
ElMeroMero
geplaatst: 24 januari 2005, 22:39 uur
Het jaar is wel goed, herman, maar wat was het nummer nou ook alweer ?

0
ElMeroMero
geplaatst: 24 januari 2005, 23:36 uur
*pijnlijke stilte*
Ik neem aan dat ik nu het antwoord moet verklappen, of zijn er toch nog mensen met geniale laatste-minuut invallen?
Ik neem aan dat ik nu het antwoord moet verklappen, of zijn er toch nog mensen met geniale laatste-minuut invallen?

0
geplaatst: 24 januari 2005, 23:40 uur
Van mij zal het niet meer komen. Natuurlijk kan ik wel even Googlen om uit te vinden welke videoclips er van Raindogs zijn gemaakt, maar dat is ook een beetje overdreven. 

0
ElMeroMero
geplaatst: 25 januari 2005, 00:00 uur
Crypto-hint dan maar:
De tram staat beneden in de stad
De tram staat beneden in de stad

0
geplaatst: 25 januari 2005, 00:12 uur
Nou, ik denk Singapore. Of zal het toch Downtown Train zijn?

0
geplaatst: 25 januari 2005, 01:16 uur
Ik wil wel, maar waar vind ik stills uit videoclips? Ik kan met google zo snel niets vinden...
0
geplaatst: 25 januari 2005, 13:48 uur
typ eens een artiest of titel van een nummer in bij googles afbeeldingen.
Zitten wel stukjes uit clips bij.
Zitten wel stukjes uit clips bij.
0
geplaatst: 25 januari 2005, 14:27 uur
Lang niet altijd, maar ik heb er toch een gevonden. 
Niet al te moeilijk, denk ik:

Niet al te moeilijk, denk ik:

* denotes required fields.