MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De grote MuMe-laddercompetitie

zoeken in:

Lin
1-2

Tom Waits - Tom Traubert's Blues vs. Blur - Song 2

0-1 en welterusten

0-2 en slaap lekker

Lin
1-4

Marillion - Kayleigh (31) vs. Blur - Song 2 (32)

0-1

Proberen we onze nummer 1 volgend jaar met zijn allen hoog in de top2000 te krijgen??

Of proberen we door te gaan tot een top 2000 en die helemaal op de radio te krijgen?

deric raven schreef:
Proberen we onze nummer 1 volgend jaar met zijn allen hoog in de top2000 te krijgen??

Nou, als Joy Division op 1 eindigt, dan laat ik verstek gaan, aardig nummer, maar voor mij zeker niet top 10-waardig

Is ook niet mijn favouriet; maar is op zich wel een prima actie, toch.

musicfriek schreef:
Nou, als Joy Division op 1 eindigt, dan laat ik verstek gaan, aardig nummer, maar voor mij zeker niet top 10-waardig
helemaal mee eens, friek.
zoals ik al wel vaker heb gezeurd, hiero: Joy Division wordt hier wel erg zwaar overschat.
Ik heb zojuist mijn artiesten top 10 gemaakt, maar zelfs in mijn artiesten top 250 komt JD niet voor.

We hebben nog een jaar...

Tom Waits zou ik een veel beter idee vinden bv. Of een mooie van Tindersticks ofzo

Voeg maar een keer toe!!

Tinderstick of Staples solo?

Niet zo zeuren et, deric vind die van Stuart ook goed

(Waar blijven je sterren? )

ettettummu schreef:
Ik heb zojuist mijn artiesten top 10 gemaakt, maar zelfs in mijn artiesten top 250 komt JD niet voor.

Jee, dan is de groep inderdaad overschat zeg.

Ik zelf vind 'A Marriage Made In Heaven' wel goed; maar dat is persoonlijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:31 uur

geplaatst: vandaag om 21:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.