Muziek / Muziekgames / De grote MuMe-laddercompetitie
zoeken in:
0
geplaatst: 30 december 2006, 16:52 uur
VanDeGriend schreef:

(quote)
Of Rebellion 
Ja, dacht het niet hoor!
0
geplaatst: 30 december 2006, 16:53 uur
Ik zie trouwens dat bonothecat niet meer on line is. Wie mag een nieuwe doen?
0
geplaatst: 30 december 2006, 16:55 uur
Wie het eerste iets heeft verzonnen vind ik. Des te sneller kunnen we door.
0
geplaatst: 30 december 2006, 16:56 uur
82 New Order Doubts Even Here (omhoog graag) - 58 Arcade Fire - Neighborhood
0
geplaatst: 30 december 2006, 16:57 uur
by the way...wat is nu de sluitingstijd van de lijst...vannacht 0:00u zodat we morgen de definitieve einduitslag kunnen presenteren?
0
geplaatst: 30 december 2006, 16:59 uur
VanDeGriend schreef:
Is dit niet een eeuwig durend gebeuren ?
Nee. Al beginnen we ergens volgend jaar vast wel weer opnieuw. Dit is de 2006 editie.
0
VanDeGriend schreef:
Nee, dit was toch opgezet als een alternatief voor de jaarlijkse top 2000 lijst.
...volgend jaar doen we weer een nieuwe.
Vind 12.00u morgenmiddag sluiten ook goed.
0
VanDeGriend schreef:
Ja, maar het was de bedoeling om een eindejaarslijst te krijgen. Vandaar een einddatum...

0
geplaatst: 30 december 2006, 17:01 uur
El Ninjo schreef:
Nee, dit was toch opgezet als een alternatief voor de jaarlijkse top 2000 lijst.
(quote)
Een beetje, maar waarom zouden we er dan niet mee door kunnen gaan? Was niet mijn idee om er na nieuwjaar mee te stoppen iig...
0
geplaatst: 30 december 2006, 17:01 uur
Oh ok duidelijk...Dan kunnen we ons beter richten op de top 25 nog ff...want daar mag nog wel wat veranderen van mij 
Maar doorgaan is misschien wel zo leuk...dat we bijvoorbeeld alles tussen 50 en 100 eruit gooien en nieuwe dingen er in zetten ofzo ?

Maar doorgaan is misschien wel zo leuk...dat we bijvoorbeeld alles tussen 50 en 100 eruit gooien en nieuwe dingen er in zetten ofzo ?
0
geplaatst: 30 december 2006, 17:02 uur
0
geplaatst: 30 december 2006, 17:04 uur
Ik las alleen het Nee van de eerste twee...das taal die ik al van kinds af aan snap
Anyway...whatever
Anyway...whatever
0
geplaatst: 30 december 2006, 17:06 uur
Lukas schreef:
Een beetje, maar waarom zouden we er dan niet mee door kunnen gaan? Was niet mijn idee om er na nieuwjaar mee te stoppen iig...
(quote)
We hoeven er ook niet mee te stoppen, maar het lijkt me wel leuk om aan het eind van ieder jaar een eindlijst te presenteren...zoals de top 2000, vandaar een sluitingsdatum.
We kunnen de eindlijst dan toch gaan gebruiken als startlijst voor het nieuwe jaar en weer nummers gaan toevoegen?
0
geplaatst: 30 december 2006, 17:06 uur
Ik zeg: morgen stoppen en 1 januari helemaal opnieuw beginnen (of met de huidige lijst als basis) en dan een heel jaar lang werken aan de ultieme lijst, het liefst ook een top 2000. Hoe we dat precies een beetje overzichtelijk enzo gaan doen verzinnen we onderweg wel.
0
geplaatst: 30 december 2006, 17:09 uur
82 New Order Doubts Even Here (omhoog graag) - 58 Arcade Fire - Neighborhood
Stand: 2-2
Stand: 2-2
0
geplaatst: 30 december 2006, 17:09 uur
starbright boy schreef:
Ik zeg: morgen stoppen en 1 januari helemaal opnieuw beginnen (of met de huidige lijst als basis) en dan een heel jaar lang werken aan de een ultieme lijstje, het liefst ook een top 2000. Hoe we dat precies een beetje overzichtelijk enzo gaan gieten verzinnen we onderweg wel.
Ik zeg: morgen stoppen en 1 januari helemaal opnieuw beginnen (of met de huidige lijst als basis) en dan een heel jaar lang werken aan de een ultieme lijstje, het liefst ook een top 2000. Hoe we dat precies een beetje overzichtelijk enzo gaan gieten verzinnen we onderweg wel.
Vind ik ook prima...mooi streven om eind volgend jaar een lijst met 2000 nummers te hebben.
0
geplaatst: 30 december 2006, 17:14 uur
El Ninjo schreef:
Vind ik ook prima...mooi streven om eind volgend jaar een lijst met 2000 nummers te hebben.
Lijkt me een prima plan(quote)
* denotes required fields.