MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Jazz Albums KO

zoeken in:

pretfrit
1-4

63 George Russell - Ezz-Thetics (vs.) Miles Davis - Bichtes Brew

1-0

pretfrit
dus jij kent George Russell thelion ?

Dat vragen we jou toch ook niet?

pretfrit
mag wel, doe maar

1-3

Dus jij kent George Russell, pretfrit?

pretfrit schreef:
dus jij kent George Russell thelion ?

Je twijfelt aan mijn intregiteit....??????

Ik zal hier 1 keer op in gaan...... Als ik iets niet ken stem ik er ook niet op........ zie de vorige (nr 62)

Als ik aan het desbetrefende album nog geen stem heb gegeven of het niet in mijn "in bezitlijst" voorkomt wil dat nog niet zeggen dat ik het niet ken (btw de in mijnbezit lijst zijn alleen mijn cd's en dan ook nog lang niet allemaal en dus niet mijn ruim 1500 lp's en laat daar nu net behoorlijk wat Jazz tussen zitten.

pretfrit
Russell is naar mijn idee slechts bekend bij een klein publiek, vandaar mijn verbazing...ik zie je de laatste week ineens in dit topic verschijnen, was me niet bewust dat je veel jazz kent.

Geweldig dat jij Ezz-Thetics op lp hebt..als je er ooit vanaf wil voor een zacht prijsje

Ben benieuwd wat je in de toekomst nog aan jazz gaat 'bestemmen'

pretfrit
Paalhaas schreef:
Dus jij kent George Russell, pretfrit?

nee, jij wel ?

pretfrit schreef:
ik zie je de laatste week ineens in dit topic verschijnen, was me niet bewust dat je veel jazz kent.

Dat zou ik tog maar even wat verder terug kijken.......
Ben in deze KO. ergens begin maart ingestapt geloof ik..... zit hier ook nog niet zo heel lang op de site......

pretfrit
jaja blabla, Maar jij kent George Russell dus ?

en is't wat ?

Heb ik er op gestemd dan?
Dat zou je vraag moeten beantwoorden.

of het wat is.... nou dan zal ik het album eerst weer eens moeten draaien..... maar ik weet wel dat die plaat van Miles beter is... als dat niet het geval zou zijn zou het album van Mr. Russel ook zijn moeten blijven hangen en da's niet het geval....... Ik stem dus vaak (niet altijd) vanuit mijn geheugen en niet dat ik de platen daad werkelijk ook draai.

en nu hou ik er over op.

pretfrit
blabla schreef:
Heb ik er op gestemd dan?
Dat zou je vraag moeten beantwoorden.

misverstandje, ik had het niet tegen jou

pretfrit schreef:
nee, jij wel ?

Ja, erg fijn album, één van zijn beste, al heeft-ie betere gemaakt. Helaas is het geen partij voor Bitches brew, maar goed, da's dan ook hors catégorie. Maar volgens mij moeten we jouw stem nu dus verwijderen.

pretfrit schreef:
misverstandje, ik had het niet tegen jou

pretfrit schreef:
jaja blabla, Maar jij kent George Russell dus ?

Volgens mij wel, ik zou niet weten hoe ik dit anders moet lezen!

Hij Quote mij dus hij zal het wel tegen mij gehad hebben heb hem ook al van repliek gedient..... maar krijg geen atwoord meer waarschijnlijk omdat ik er over op zou houden......

Toch nog even dit misvertandje uit de wereld helpen......

1-4

fijne plaat, alleen geen 'Bitches Brew', zoals Teun al zegt.

pretfrit
blabla schreef:
Volgens mij wel, ik zou niet weten hoe ik dit anders moet lezen!

beste blabla, ik zal toch zeker wel weten tegen wie ik het heb

in het "jaja blabla stukje"quote ik thelion....trek u conclusie.

thelion schreef:
Hij Quote mij dus hij zal het wel tegen mij gehad hebben heb hem ook al van repliek gedient..... maar krijg geen atwoord meer waarschijnlijk omdat ik er over op zou houden......

Toch nog even dit misvertandje uit de wereld helpen......

juist

Toon1 schreef:
fijne plaat, alleen geen 'Bitches Brew', zoals Teun al zegt.

Blijft een onduidelijke zinsopbouw van je, door eerst mij te noemen en daarna je vraag (aan een ander) te stellen.

pretfrit
64 Miles Davis - Kind of Blue (vs.) Keith Jarrett - Changes

1-0

1-1

pretfrit
blabla schreef:
Blijft een onduidelijke zinsopbouw van je, door eerst mij te noemen en daarna je vraag (aan een ander) te stellen.

ik kan er ook niets aan doen dat jij deze usernaam kiest..

zal er voortaan "jaja blablaBLA" van maken...

pretfrit schreef:
ik kan er ook niets aan doen dat jij deze usernaam kiest..

zal er voortaan "jaja blablaBLA" van maken...

Ja lul je d'r maar uit.

Lol, het lijkt me duidelijk dat pretfrit niet jouw naam bedoelde. Zo zou ik het toch niet interpreteren.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:15 uur

geplaatst: vandaag om 08:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.