MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Duetten KO

zoeken in:
SelmaDuim
1-2

Volgens mij is deze KO KO.

Sheplays
2-2

Stemmers gezocht.

3-2

Marcel²
4-2

Sheplays
1-0

Ruby1966
4-2

sq
5-3

Geinig. Zo stap je een opgegraven KO in. Geen idee waar we zijn, of wie de lijst heeft bepaald. Gaan we tot de 5? Is er regie of ook dat niet?

Hupsa jongens de volgende

Sheplays
@sq
Deric Raven is de KO gestart. Nu jij de 5 hebt gehaald mag je een nieuw duet tegen Joe Jackson laten uitkomen. Overigens heb je vorig jaar al meegedaan, dus helemaal nieuw is hij niet

@Arrie
Placebo/Bowie is al geweest (maart 2007) en sq mag een nieuwe bedenken.

Pff, dat is al een jaar geleden, hoe moet ik dat nou weten... En sq zei zelf: "Hupsa jongens de volgende", dus daarom deed ik er een. Maargoed, dan mag jij er een doen sq.

Sheplays
Even zoeken in berichten! Mij maakt het overigens niet uit, het was mijn nominatie dus wat mij betreft mag hij nog wel een keer

sq
Ach nu weet ik t weer. Mmmm, eens even denken..

Sheplays
Is 11/2/07 al geweest! Ik geloof dat dit de reden is waarom dit topic niet meer liep, alles was al zo'n beetje langsgekomen.

Joe Jackson & Elaine Caswell - Happy Ending

vs

Peter Gabriel & Sinead o´ Connor - the Blood of Eden

1-0

sq
Ach was die ook al geweest . Ik had nog wel even gezocht in het topic. Te snel gedaan (kreeg net een bezoekje hier). Ja mijn mooiste was ook al geweest (Siouxsie & Morrissey).

Sheplays
Misschien moeten we alle winnaars nu tegen elkaar laten uitkomen?

Deric?

sq
Vind ik ook wel een leuk idee. Maar t is misschien wel een boel werk. Ik heb net 18 soulalbums van de week op een rijtje gezet en daar was ik ook al even mee bezig.

Ik vind dat je best oude platen opnieuw mag laten terug komen; heb ik zelf ook gedaan. Ik heb vorig jaar van deze KO genoten, en hij verdient een doorstart.

2-0

sq
Oh ja; stemmen

2-1

Gast
geplaatst: vandaag om 17:18 uur

geplaatst: vandaag om 17:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.