Muziek / Muziekgames / Mooiste nummers vrouwelijke artiesten KO
zoeken in:
0
titan (crew)
geplaatst: 25 februari 2007, 13:08 uur
musicfriek schreef:
Ik ben gewoon van mening dat je niet met iedereen rekening kunt gaan houden als er bepaalde lotingen uit voortkomen. Zoals 2 meidengroepen bij elkaar. Die zijn er genoeg en als ze dan samen in 1 groep zitten, moeten ze maar uitelkaar? Zo kan ik er nog wel 10 verzinnen. De loting komt zo uit hoe graag je het ook anders zou willen zien. Van deze KO vind ik het jammer dat er zoveel dezelfde zangeressen gebruikt zijn die om de haverklap langs komen, maar dat heeft te maken doordat de KO te snel opgestart is denk ik. Maar verder erg fijne KO
(quote)
Ik ben gewoon van mening dat je niet met iedereen rekening kunt gaan houden als er bepaalde lotingen uit voortkomen. Zoals 2 meidengroepen bij elkaar. Die zijn er genoeg en als ze dan samen in 1 groep zitten, moeten ze maar uitelkaar? Zo kan ik er nog wel 10 verzinnen. De loting komt zo uit hoe graag je het ook anders zou willen zien. Van deze KO vind ik het jammer dat er zoveel dezelfde zangeressen gebruikt zijn die om de haverklap langs komen, maar dat heeft te maken doordat de KO te snel opgestart is denk ik. Maar verder erg fijne KO

Die twee meidengroepen zitten bij elkaar in 1 groep omdat er niet echt geloot is. Nummers zijn grofweg bij elkaar gezet op volgorde waarin de suggesties zijn aangeleverd. Itchy zag al eens 4 van zijn suggesties in 1 groep terecht komen en ik ook. Ik heb er geen probleem mee wanneer twee meidengroepen in 1 groep zitten, zolang er maar eerlijk en fatsoenlijk geloot wordt en dat is hier niet het geval. Verder vind ik ook dat deze KO veel te gehaast is opgestart.
0
geplaatst: 25 februari 2007, 13:34 uur
51. Kate Bush - Army Dreamers vs Jo Lemaire - Parfum de Rêve vs Blondie - Hanging on the telephone vs Bow wow wow - Man mountain
0
geplaatst: 25 februari 2007, 13:35 uur
1-0-0-0
Vier wel heel mooie nummers, ook nog eens allemaal uit dezelfde tijd. Ik heb ze ook alle 4 op plaat.
Vier wel heel mooie nummers, ook nog eens allemaal uit dezelfde tijd. Ik heb ze ook alle 4 op plaat.
0
geplaatst: 25 februari 2007, 14:16 uur
52. Kate Melua - Nine Million Bicycles vs Diana Ross & the Supremes – Reflections vs Broadcast - Come on let’s go vs Camera obscura - Lloyd I'm ready to be heartbroken
0
geplaatst: 25 februari 2007, 15:32 uur
53. Jo Lemaire & Flouze - Je Suis Venue Te Dire Que Je M'En Vais vs Cardigans - Carnival vs Carly Simon - Why
0
geplaatst: 25 februari 2007, 15:35 uur
Oh shit, hier mist een nummer zie ik. Dan de volgende maar.
Zal Deric een PM sturen.
Zal Deric een PM sturen.
0
geplaatst: 25 februari 2007, 15:36 uur
54. The Shirts - Tell Me Your Plans vs Eva Cassidy – Kathy’s Song vs Cardigans - My favorite game vs Carly Simon - You're so vain
0-0-0-1
Alle 4 erg goed!
0-0-0-1
Alle 4 erg goed!
* denotes required fields.