MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Mooiste nummers vrouwelijke artiesten KO

zoeken in:
titan (crew)
musicfriek schreef:
(quote)

Ik ben gewoon van mening dat je niet met iedereen rekening kunt gaan houden als er bepaalde lotingen uit voortkomen. Zoals 2 meidengroepen bij elkaar. Die zijn er genoeg en als ze dan samen in 1 groep zitten, moeten ze maar uitelkaar? Zo kan ik er nog wel 10 verzinnen. De loting komt zo uit hoe graag je het ook anders zou willen zien. Van deze KO vind ik het jammer dat er zoveel dezelfde zangeressen gebruikt zijn die om de haverklap langs komen, maar dat heeft te maken doordat de KO te snel opgestart is denk ik. Maar verder erg fijne KO

Die twee meidengroepen zitten bij elkaar in 1 groep omdat er niet echt geloot is. Nummers zijn grofweg bij elkaar gezet op volgorde waarin de suggesties zijn aangeleverd. Itchy zag al eens 4 van zijn suggesties in 1 groep terecht komen en ik ook. Ik heb er geen probleem mee wanneer twee meidengroepen in 1 groep zitten, zolang er maar eerlijk en fatsoenlijk geloot wordt en dat is hier niet het geval. Verder vind ik ook dat deze KO veel te gehaast is opgestart.

2-1-4-3

*Laura*
2-1-4-4

51. Kate Bush - Army Dreamers vs Jo Lemaire - Parfum de Rêve vs Blondie - Hanging on the telephone vs Bow wow wow - Man mountain

sq
1-0-0-0

Vier wel heel mooie nummers, ook nog eens allemaal uit dezelfde tijd. Ik heb ze ook alle 4 op plaat.

Ruby1966
1-0-0-1

luisteraart
1-0-0-2

Marcel²
1-0-0-3

titan (crew)
1-0-1-3

*Laura*
2-0-1-3

4-0-1-3

4-0-2-3

4-0-2-4

Sheplays
5-0-2-4

52. Kate Melua - Nine Million Bicycles vs Diana Ross & the Supremes – Reflections vs Broadcast - Come on let’s go vs Camera obscura - Lloyd I'm ready to be heartbroken

1-1-0-0

Ruby1966
1-2-0-0

1-4-0-0

titan (crew)
1-4-1-0

*Laura*
2-4-1-0

Sheplays
2-4-2-0

sq
2-4-3-0

53. Jo Lemaire & Flouze - Je Suis Venue Te Dire Que Je M'En Vais vs Cardigans - Carnival vs Carly Simon - Why

Oh shit, hier mist een nummer zie ik. Dan de volgende maar.

Zal Deric een PM sturen.

54. The Shirts - Tell Me Your Plans vs Eva Cassidy – Kathy’s Song vs Cardigans - My favorite game vs Carly Simon - You're so vain

0-0-0-1

Alle 4 erg goed!

sq
1-0-0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 21:14 uur

geplaatst: vandaag om 21:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.