Muziek / Muziekgames / Knock out 1995
zoeken in:
0
geplaatst: 20 februari 2007, 18:30 uur
L_T_B schreef:
Even in je platenkast kijken.
3-0
(quote)
Even in je platenkast kijken.

3-0
Tja, dan houdt het ook wel op. Beetje jammer weer, staat geen enkel album van die genres in de lijst.

0
titan (crew)
geplaatst: 20 februari 2007, 18:40 uur
Reijersen schreef:
Beetje jammer weer, staat geen enkel album van die genres in de lijst.
Beetje jammer weer, staat geen enkel album van die genres in de lijst.

Niet waar. Alle 3 albums uit die categorie met minstens 15 stemmen en een minimumwaardering van 3,40 staan erin.[/quote]
0
geplaatst: 20 februari 2007, 18:42 uur
titan schreef:
Niet waar. Alle 3 albums uit die categorie met minstens 15 stemmen en een minimumwaardering van 3,40 staan erin.
[/quote](quote)
Niet waar. Alle 3 albums uit die categorie met minstens 15 stemmen en een minimumwaardering van 3,40 staan erin.
Ik zie alleen D'Angelo staan eingelijk.
0
titan (crew)
geplaatst: 20 februari 2007, 18:44 uur
Bij Michael Jackson en Prince is ook soul als genre aangegeven. Verheug je maar alvast op de jaren 60 KO, daar staat een heleboel soul in.
0
geplaatst: 20 februari 2007, 18:47 uur
titan schreef:
Bij Michael Jackson en Prince is ook soul als genre aangegeven. Verheug je maar alvast op de jaren 60 KO, daar staat een heleboel soul in.
en jaren 70.Maar je moet het ook niet echt zien als een verwijt. Het is tof dat iemand de moeite neemt om een KO op te stellen. Maar ik vind het gewoon jammer.
0
titan (crew)
geplaatst: 20 februari 2007, 18:49 uur
Ik zie het ook niet als een verwijt. Ik heb een zo objectief mogelijke selectie gemaakt en daar zit nu eenmaal weinig soul/R&B bij. Of dat door de lage gemiddeldes of het geringe aantal stemmen komt weet ik niet.
0
geplaatst: 20 februari 2007, 19:25 uur
titan schreef:
Ik zie het ook niet als een verwijt. Ik heb een zo objectief mogelijke selectie gemaakt en daar zit nu eenmaal weinig soul/R&B bij. Of dat door de lage gemiddeldes of het geringe aantal stemmen komt weet ik niet.
1995 was ook niet het beste jaar. En het aantal stemmen valt ook wat tegen inderdaad.
0
titan (crew)
geplaatst: 20 februari 2007, 19:50 uur
3 Rancid - And Out Come the Wolves vs Björk - Post
0
geplaatst: 20 februari 2007, 20:58 uur
4 Dream Theater - A Change of Seasons vs µ-Ziq - In Pine Effect
0-1, jammer van Björk
0-1, jammer van Björk
0
geplaatst: 20 februari 2007, 21:48 uur

Belly is wel goed trouwens, en Underground heb ik gezien (is een score).
0
titan (crew)
geplaatst: 21 februari 2007, 21:57 uur
6 Oasis - (What's the Story) Morning Glory? vs Cypress Hill - III (Temples of Boom)
1-0
1-0
* denotes required fields.