MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock out 1995

zoeken in:
Marcel²
3-0

L_T_B schreef:
(quote)

Even in je platenkast kijken.

3-0

Tja, dan houdt het ook wel op. Beetje jammer weer, staat geen enkel album van die genres in de lijst.

titan (crew)
Reijersen schreef:
Beetje jammer weer, staat geen enkel album van die genres in de lijst.

Niet waar. Alle 3 albums uit die categorie met minstens 15 stemmen en een minimumwaardering van 3,40 staan erin.[/quote]

titan schreef:
(quote)

Niet waar. Alle 3 albums uit die categorie met minstens 15 stemmen en een minimumwaardering van 3,40 staan erin.
[/quote]

Ik zie alleen D'Angelo staan eingelijk.

titan (crew)
Bij Michael Jackson en Prince is ook soul als genre aangegeven. Verheug je maar alvast op de jaren 60 KO, daar staat een heleboel soul in.

titan schreef:
Bij Michael Jackson en Prince is ook soul als genre aangegeven. Verheug je maar alvast op de jaren 60 KO, daar staat een heleboel soul in.

en jaren 70.

Maar je moet het ook niet echt zien als een verwijt. Het is tof dat iemand de moeite neemt om een KO op te stellen. Maar ik vind het gewoon jammer.

titan (crew)
Ik zie het ook niet als een verwijt. Ik heb een zo objectief mogelijke selectie gemaakt en daar zit nu eenmaal weinig soul/R&B bij. Of dat door de lage gemiddeldes of het geringe aantal stemmen komt weet ik niet.

titan schreef:
Ik zie het ook niet als een verwijt. Ik heb een zo objectief mogelijke selectie gemaakt en daar zit nu eenmaal weinig soul/R&B bij. Of dat door de lage gemiddeldes of het geringe aantal stemmen komt weet ik niet.

1995 was ook niet het beste jaar. En het aantal stemmen valt ook wat tegen inderdaad.

titan (crew)
3 Rancid - And Out Come the Wolves vs Björk - Post

Marcel²
1-1

4 Dream Theater - A Change of Seasons vs µ-Ziq - In Pine Effect

0-1, jammer van Björk

Martino
1-3

Marcel²
2-3

5 Goran Bregovic - Underground vs Belly - King

Goed zo herman, gewoon negeren die stemmen

Belly is wel goed trouwens, en Underground heb ik gezien (is een score).

titan (crew)
Belly is verder op punten.

titan (crew)
6 Oasis - (What's the Story) Morning Glory? vs Cypress Hill - III (Temples of Boom)

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 04:30 uur

geplaatst: vandaag om 04:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.