Muziek / Muziekgames / De Jaren 60 KO
zoeken in:
0
fredpit
geplaatst: 28 februari 2007, 20:48 uur
212 Cream - Crossroads vs Beatles - Paperback writer
0
geplaatst: 28 februari 2007, 20:55 uur
dat was niet stemmen, maar een resumee, daarvoor was die stand al bereikt. Kom op
0
titan (crew)
geplaatst: 28 februari 2007, 20:57 uur
Oldfart schreef:
dat was niet stemmen, maar een resumee.
dat was niet stemmen, maar een resumee.
Dan heb je verkeerd geresumeerd.
0
fredpit
geplaatst: 28 februari 2007, 20:59 uur
214 Manfred Mann - Ha ha, said the clown vs Jimi Hendrix Experience - Voodoo chile
0
geplaatst: 28 februari 2007, 21:01 uur
212 Cream - Crossroads vs Beatles - Paperback writer
je gaat me hier niet zomaar beschuldigen van vals spelen Ruby, dat pik ik niet. De stand was zo, ben niet achterlijk. Dat er daarna weer van alles verandert kan ik niets aan doen
Kan me geen b### interesseren wat er doorgaat, maar niet vals beschuldigen alsjeblieft.
je gaat me hier niet zomaar beschuldigen van vals spelen Ruby, dat pik ik niet. De stand was zo, ben niet achterlijk. Dat er daarna weer van alles verandert kan ik niets aan doen
Kan me geen b### interesseren wat er doorgaat, maar niet vals beschuldigen alsjeblieft.
0
Ruby1966
geplaatst: 28 februari 2007, 21:04 uur
Pardon, ik ben me niet bewust dat ik je ergens van beschuldigd heb?? Ik heb volgens mij alleen gevraagd de stand is 3-3 toch?
Meer niet hoor...
En van wat ik me nog kan herinneren stemde ik 2-2 op het moment dat er 2-1 stond...vervolgens had jij inmiddels ook 2-1 gestemd..dus heb ik mijn stand aangepast naar 3-2....niets meer en niets minder...
Meer niet hoor...
En van wat ik me nog kan herinneren stemde ik 2-2 op het moment dat er 2-1 stond...vervolgens had jij inmiddels ook 2-1 gestemd..dus heb ik mijn stand aangepast naar 3-2....niets meer en niets minder...
* denotes required fields.