Muziek / Muziekgames / De Jaren 60 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 2 maart 2007, 15:52 uur
451 Ripperata & the delrons - Captain of your ship vs White Noise - Your Hidden Dreams
1-2
1-2
0
geplaatst: 2 maart 2007, 15:54 uur
musicfriek schreef:
Tuurlijk joh.... Je mist een hoop daardoor.
100 keer liever dan mensen die TEGEN een nummer stemmen, puur omdat het geen gitaarmuziek is Tuurlijk joh.... Je mist een hoop daardoor.
.
0
geplaatst: 2 maart 2007, 15:55 uur
Kos schreef:
100 keer liever dan mensen die TEGEN een nummer stemmen, puur omdat het geen gitaarmuziek is
.
100 keer liever dan mensen die TEGEN een nummer stemmen, puur omdat het geen gitaarmuziek is
.
Daaag Kos, het is goed met je. Je kraamt nu onzin uit.
0
geplaatst: 2 maart 2007, 15:56 uur
Kos schreef:
.
(quote)
.Maar ik ben niet tegen gitaarmuziek hoor. alleen maar pro-soul.
0
geplaatst: 2 maart 2007, 15:57 uur
ik stel serieus voor het hier nu even en plein public bij te laten.
0
tondeman
Ripperata zou dit niet zo gewild hebben. Om over haar Delrons maar te zwijgen
0
Daarom.
Maar het barst van de mensen die hier heel eenzijdig stemmen in allerlei K.O.'s, ook al kennen ze het andere nummer niet bvb, maar hun smaak is geaccepteerd binnen het mume-K.O.-establishment, dus daar vallen ze niet over
.
Maar het barst van de mensen die hier heel eenzijdig stemmen in allerlei K.O.'s, ook al kennen ze het andere nummer niet bvb, maar hun smaak is geaccepteerd binnen het mume-K.O.-establishment, dus daar vallen ze niet over
.
0
geplaatst: 2 maart 2007, 15:58 uur
Laten we gewoon doorgaan en de discussie sluiten, zoals Oldfart voostelt.
Stand:
451 Ripperata & the delrons - Captain of your ship vs White Noise - Your Hidden Dreams
1-2
Stand:
1-2
0
geplaatst: 2 maart 2007, 15:58 uur
Kos schreef:
Maar het barst van de mensen die hier heel eenzijdig stemmen, ook al kennen ze het andere nummer niet bvb, maar hun smaak is geaccepteerd binnen het mume-K.O.-establishment, dus daar vallen ze niet over
.
Maar het barst van de mensen die hier heel eenzijdig stemmen, ook al kennen ze het andere nummer niet bvb, maar hun smaak is geaccepteerd binnen het mume-K.O.-establishment, dus daar vallen ze niet over
.Neem aan dat je niet mij bedoelt. Ik stem zo divers mogelijk

Okee, verder!

0
geplaatst: 2 maart 2007, 16:03 uur
4-3
453 Velvet Underground – Heroin vs Shangri-las - The leader of the pack
0-1 (Niet bepaald MuMe verantwoord he?
)
453 Velvet Underground – Heroin vs Shangri-las - The leader of the pack
0-1 (Niet bepaald MuMe verantwoord he?
)
0
geplaatst: 2 maart 2007, 16:07 uur
Foutje gemaakt hier: Mijn stem was eigenlijk voor Velvet.
oftewel: 4-2
excusé
oftewel: 4-2
excusé
0
tondeman
geplaatst: 2 maart 2007, 16:08 uur
454 Marvin Gaye - I heard it through the grapevine vs Bintangs - Ridin' on the L&N
* denotes required fields.