Muziek / Muziekgames / De Jaren 60 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 2 maart 2007, 17:18 uur
492 Desmond Dekker & the aces - 007 (Shanty Town) vs Zombies - Time of the season
0
geplaatst: 2 maart 2007, 17:20 uur
4-2
493 Mindbenders - A groovy kind of love vs Beatles - Taxman
493 Mindbenders - A groovy kind of love vs Beatles - Taxman
0
geplaatst: 2 maart 2007, 17:23 uur
Hoppa! Mijn op één na favoriet van deze KO (Time of the Season) ligt er al meteen uit 

0
fredpit
geplaatst: 2 maart 2007, 17:23 uur
Arno schreef:
Hoppa! Mijn op één na favoriet van deze KO (Time of the Season) ligt er al meteen uit *|*
Hoppa! Mijn op één na favoriet van deze KO (Time of the Season) ligt er al meteen uit *|*
mensen hebben geen smaak meer tegenwoordig

0
geplaatst: 2 maart 2007, 17:24 uur
0
geplaatst: 2 maart 2007, 17:24 uur
alles weer pais en vree?: dan wil ik eerst Brainstew bedanken: you made my day;
jij zorgde ervoor dat 1 van mijn lievelings nummers uit de jaren 60 door is; en wel Urban Space Man van de Bonzo Dog Doo Dah Band, ook wel de Bonzo's; dank
jij zorgde ervoor dat 1 van mijn lievelings nummers uit de jaren 60 door is; en wel Urban Space Man van de Bonzo Dog Doo Dah Band, ook wel de Bonzo's; dank
0
geplaatst: 2 maart 2007, 17:25 uur
495 Byrds - Goin' back vs Frank & Nancy Sinatra - Something stupid
0
titan (crew)
geplaatst: 2 maart 2007, 17:25 uur
Oldfart schreef:
Zonder die andere 3 stemmers was hij ook niet een ronde verder gekomen. Ik wil ook een bedankje!

* denotes required fields.