Muziek / Muziekgames / De Jaren 60 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 2 maart 2007, 17:56 uur
Ronettes door
512 Four Tops - Baby I need your loving vs Gandalf - You Can Travel in the Dark Alone
0-1
512 Four Tops - Baby I need your loving vs Gandalf - You Can Travel in the Dark Alone
0-1

0
titan (crew)
geplaatst: 2 maart 2007, 18:00 uur
Ja, ik heb hem al klaar liggen. Ik gun jullie (en mezelf niet te vergeten) even een uur om bij te komen.
0
geplaatst: 2 maart 2007, 18:00 uur
Ongelooflijk hoe snel deze ging. De snelste KO tot nu toe denk ik! Alhoewel de MegaMume KO ook snel ging.
0
titan (crew)
geplaatst: 2 maart 2007, 18:02 uur
De volgende ronde doen we tot de 6, met 1 verschil. Dat kan denk ik makkelijk, gezien het moordende tempo af en toe.
Verder zou het leuk zijn als je in het vervolg VOOR je favoriete liedje stemt en niet TEGEN een grote naam of een nummer dat je niet kent.
Verder zou het leuk zijn als je in het vervolg VOOR je favoriete liedje stemt en niet TEGEN een grote naam of een nummer dat je niet kent.
0
titan (crew)
geplaatst: 2 maart 2007, 18:04 uur
Tenzij ze tegen een beter liedje uitkomen natuurlijk 

0
geplaatst: 2 maart 2007, 18:05 uur
Er bestaat geen betere voor mij hahaha

Nummer 2 in mijn top 100 aller tijden, alleen Unfinished Sympathy staat erboven.
0
geplaatst: 2 maart 2007, 18:06 uur
titan schreef:
Eitje, daar blinkt ik toch al in uit

0
titan (crew)
geplaatst: 2 maart 2007, 18:07 uur
Reijersen schreef:
(quote)

Wie zegt dat ik het tegen jou had?

Zolang je het andere nummer ook kent heb ik er geen probleem mee wanneer je steeds op soul stemt.
* denotes required fields.