MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / R&B en (Nu)Soul Songs KO

zoeken in:
0-4

(blij dat ik toch al niet naar pinkpop zou zijn gegaan )

kArIzMa_TuRk
448 . Lee Dorsey - Gator Trail (vs.) Bettye Swann - Stand by Your Man

Lee Dorsey

vs.

Bettye Swan

(nr. 18)

kArIzMa_TuRk
0-2

Vote Here!

Social_Mask
Wat een toeval (ookal geloof ik daar niet in), maar het 1e nummer staat gewoon op het CD dat ik vandaag gekocht heb

0-3

tondeman
1-3

Martino
1-4

Het gaat niet echt snel hier.

Martino
449 . Kelis - Goodbyes (vs.) The O'Jays - Love Train

0-1

0-2

0-4

Social_Mask
0-2

Martino
0-4

Martino
451 . Macy Gray - When I See You (vs.) Eddie Floyd - On a Saturday Night

0-1 Topnummer!

1-1 Fijne song van Macy.

2-2

kArIzMa_TuRk
3-2

Social_Mask
3-3

452 . Craig David - Rewind (vs.) Luther Vandross - Love the One You With

Wordt met Rewind het nummer van Artful Dodger bedoelt? Of heeft Craig die ook solo gemaakt?

En zo komt de vraag bij mij:

Rewind staat gewoon op de eerste cd van Craig 'Born to Do It' dit is wel een track geproduceerd door the Artful Dodger, maar eigenlijk gewoon van Craig. Versie is net wat anders als de single.

Ik heb Luther al klaarstaan om te luisteren, maar ik kan het nummer Ole van John Coltrane maar niet afzetten, effies geduld nog

Social_Mask
Wow, nog steeds niet afgezet?

1-0

Nee, heb hem net in zijn geheel weer beluisterd

Maar nu draait Luther

1-1 toch wel, ondanks dat het nummer een cover is van Stephen Stills die echt veel beter is. Maar heb wel een zwak voor Luther, hij heeft gewoon een hele fijne stem. En met Craig David heb ik helemaal niks eigenlijk. Alleen Fill Me In vind ik echt de moeite waard.

En Dance With My Father van Luther is hemeltergend mooi, erg zoet, maar wel een hele mooie tekst. Komt die nog?

musicfriek schreef:
En Dance With My Father van Luther is hemeltergend mooi, erg zoet, maar wel een hele mooie tekst. Komt die nog?

Die gaat de KO winnen toch?

Maar natuurlijk komt die nog, kippenvelsong. Één van de mooist gezonden liedjes ooit.

2-1 Craig David.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:51 uur

geplaatst: vandaag om 19:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.