Muziek / Muziekgames / R&B en (Nu)Soul Songs KO
zoeken in:
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 30 mei 2007, 00:33 uur
448 . Lee Dorsey - Gator Trail (vs.) Bettye Swann - Stand by Your Man
0
Social_Mask
geplaatst: 30 mei 2007, 21:21 uur
Wat een toeval (ookal geloof ik daar niet in), maar het 1e nummer staat gewoon op het CD dat ik vandaag gekocht heb 
0-3

0-3
0
Martino
geplaatst: 30 mei 2007, 22:55 uur
449 . Kelis - Goodbyes (vs.) The O'Jays - Love Train
0-1
0-1
0
Martino
geplaatst: 30 mei 2007, 23:07 uur
451 . Macy Gray - When I See You (vs.) Eddie Floyd - On a Saturday Night
0-1 Topnummer!
0-1 Topnummer!
0
geplaatst: 31 mei 2007, 11:04 uur
452 . Craig David - Rewind (vs.) Luther Vandross - Love the One You With
Wordt met Rewind het nummer van Artful Dodger bedoelt? Of heeft Craig die ook solo gemaakt?
Wordt met Rewind het nummer van Artful Dodger bedoelt? Of heeft Craig die ook solo gemaakt?
0
geplaatst: 31 mei 2007, 18:46 uur
En zo komt de vraag bij mij:
Rewind staat gewoon op de eerste cd van Craig 'Born to Do It' dit is wel een track geproduceerd door the Artful Dodger, maar eigenlijk gewoon van Craig. Versie is net wat anders als de single.
Rewind staat gewoon op de eerste cd van Craig 'Born to Do It' dit is wel een track geproduceerd door the Artful Dodger, maar eigenlijk gewoon van Craig. Versie is net wat anders als de single.
0
geplaatst: 31 mei 2007, 18:59 uur
Ik heb Luther al klaarstaan om te luisteren, maar ik kan het nummer Ole van John Coltrane maar niet afzetten, effies geduld nog 

0
geplaatst: 31 mei 2007, 19:41 uur
Nee, heb hem net in zijn geheel weer beluisterd
Maar nu draait Luther
Maar nu draait Luther

0
geplaatst: 31 mei 2007, 19:44 uur
1-1 toch wel, ondanks dat het nummer een cover is van Stephen Stills die echt veel beter is. Maar heb wel een zwak voor Luther, hij heeft gewoon een hele fijne stem. En met Craig David heb ik helemaal niks eigenlijk. Alleen Fill Me In vind ik echt de moeite waard.
En Dance With My Father van Luther is hemeltergend mooi, erg zoet, maar wel een hele mooie tekst. Komt die nog?
En Dance With My Father van Luther is hemeltergend mooi, erg zoet, maar wel een hele mooie tekst. Komt die nog?
0
geplaatst: 31 mei 2007, 20:48 uur
musicfriek schreef:
Die gaat de KO winnen toch?

Maar natuurlijk komt die nog, kippenvelsong. Één van de mooist gezonden liedjes ooit.
2-1 Craig David.
* denotes required fields.