Muziek / Muziekgames / R&B en (Nu)Soul Songs KO
zoeken in:
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 20 juni 2007, 20:37 uur
yasper schreef:
Misschien zitten er nog verrassende wendingen/mooie momenten in het nummer die je m.b.v. een sample van 30 seconden simpelweg niet hoort, dus vandaar
Klopt! maargoedMisschien zitten er nog verrassende wendingen/mooie momenten in het nummer die je m.b.v. een sample van 30 seconden simpelweg niet hoort, dus vandaar
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 20 juni 2007, 20:39 uur
526. Amy Winehouse - Fuck Me Pumps(vs.) Ann Peebles - One Way Street
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 20 juni 2007, 20:49 uur
527. Albert King - Killing Floor (vs.) Dyke & The Blazers - We Got More Soul
0
Social_Mask
geplaatst: 20 juni 2007, 20:51 uur
Albert King zelf ken ik wel, maar dat nummer niet. Die 2de..nooit van gehoord 

0
geplaatst: 20 juni 2007, 20:53 uur
1-0
Killing Floor stond in het begin vast op de playlist van Jimi en zijn Experience: Klassieker
Killing Floor stond in het begin vast op de playlist van Jimi en zijn Experience: Klassieker
0
geplaatst: 20 juni 2007, 20:57 uur
Albert King was ook niet voor niets 1 van de grote voorbeelden van Hendrix; weet het niet zeker meer , maar ik meen me vaag te herinneren dat Jimi in het circuit van kleine R&B clubs in de eerste helft van de jaren zestig wel eens met King heeft gespeeld, dan wel heeft begeleid.
"de andere King" was sowieso een erg belangrijke en invloedrijke muzikant; neem deze plaat:
http://www.musicmeter.nl/ar...
hierop staan nummers die zijn gecoverd door: Cream, Taste( Rory Gallagher), John Mayall en zijn Bluesbreakers en zelfs de harde rockers van Blue Cheer
"de andere King" was sowieso een erg belangrijke en invloedrijke muzikant; neem deze plaat:
http://www.musicmeter.nl/ar...
hierop staan nummers die zijn gecoverd door: Cream, Taste( Rory Gallagher), John Mayall en zijn Bluesbreakers en zelfs de harde rockers van Blue Cheer
0
geplaatst: 20 juni 2007, 21:04 uur
Die andere 'andere' King is natuurlijk BB, die hier overigens maar weinig aan bod komt 

0
geplaatst: 20 juni 2007, 21:05 uur
Oldfart schreef:
Die andere 'andere' King is natuurlijk BB, die hier overigens maar weinig aan bod komt

Meer blues he.
0
geplaatst: 20 juni 2007, 21:18 uur
Iemand anders moet ons even aan een link voor Dyke & the Blazers helpen.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 20 juni 2007, 21:33 uur
528 . Ellis Hooks - Black Wolfe Bone (vs.) Mary J. Blige ft. Raphael Saadiq - I Found My Everything
* denotes required fields.