MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / R&B en (Nu)Soul Songs KO

zoeken in:

tondeman
132 . Marvin Gaye - After the Dance (vs.) Eddie Giles - Ain't Gonna Worry No More

0-1!

Martino
0-3

Kende het nummer nog niet, erg goed bevallen. Ken de zanger ook niet. Kunnen jullie mij meer vertellen?

tondeman
Martino schreef:
0-3

Kende het nummer nog niet, erg goed bevallen. Ken de zanger ook niet. Kunnen jullie mij meer vertellen?

Ik weet ook vrijwel niks van hem, behalve dat hij voor Stax wat singles heeft opgenomen in de jaren '60. Allemaal zeer goede nummers, de echte uitschieter, "Losin' Boy", is daar het bekendste van, een prachtig nummer (geproduceerd door niemand minder dan George Clinton) dat regelmatig gecoverd is.
Naar albums van hem ben ook ik al lang op zoek maar ik betwijfel of ze uberhaupt bestaan.

tondeman
133 . Terri Walker ft. Mos Def - Guess You Didn’t Love Me (vs.) Aloe Blacc - Long Time Coming

Twee nummers die voor veel mensen vast volkomen onbekend zijn.

1-0

Anders blijf je van Sam Cooke's 'A Change is Gonna Come' af Slechte zaak meneer Aloe Blacc.

tondeman
2-0

134 . Tyrone Davis – In the mood (vs.) Stevie Wonder - Master Blaster (Jammin')

tondeman
0-1

135 . Marvin Gaye - Pretty Little Baby (vs.) Walter Jackson - What Would You Do

SAM COOKE

tondeman
1-3 mijn favoriete marvin gaye nummer! zeker mooier dan die van walter jackson! !

tondeman

Nee, Marvin Gaye stemmen

Gast
geplaatst: vandaag om 15:19 uur

geplaatst: vandaag om 15:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.