MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / R&B en (Nu)Soul Songs KO

zoeken in:

2. James Brown – Get it Up (I Feel Like Being) a Sex Machine (vs.) Charles Wright & the 103rd Rhythm Street Band – Express Yourself

tsja van af nu is het zo goed als allemaal lastig lastig en nog eens lastig..... op de eerste ingeving weer maar en dat is dus....

1-1

Marcel²
3-2

eazyfan
3-3

4-3

Ik wijzig mijn stem, ze zijn allebei erg goed, maar geef nu toch ietsje meer voorkeur voor Charles Wright:

3-5

3. Ray Charles – Georgia on My Mind (vs.) Marvin Gaye – Let’s Get it On

0-1 ook al zo moeilijk..

sq
0-2 ja moeilijk idd

kArIzMa_TuRk
Heel moeilijk inderdaad.

2/3

Even in de groep gooien:

-Volgende ronde tot de 6 of nog tot de 5?

Tot de 6 hoor, de nummers worden steeds bekender, dus moet toch wel te doen zijn? En gewoon linkjes plaatsen van youtube

kArIzMa_TuRk
Friek, als je wil dat die lui van een week terug gaat meestemmen, gaan we tot de 6.

Ik stel voor om weer tot de 5 te gaan.

kArIzMa_TuRk schreef:
Friek, als je wil dat die lui van een week terug gaat meestemmen, gaan we tot de 6.

Ik stel voor om weer tot de 5 te gaan.

Onzin, er zijn genoeg andere 'lui' die hier kunnen stemmen. En als je clipjes plaatst, dan stemt men ook sneller

musicfriek schreef:
Tot de 6 hoor, de nummers worden steeds bekender, dus moet toch wel te doen zijn? En gewoon linkjes plaatsen van youtube

we zitten in de eindfase en deze nummers zijn tijdloos en volgens mij bekend bij 100+ MuMe lieden

dus tot de zes maakt het in ieder geval spannender

3-4

Deze ronde nog tot de 5 volgende tot de 6 is dat wat.....????

Marcel²
3-5

musicfriek schreef:
3-4 dus.

geregeld......

4. Sam & Dave – Soothe Me (vs.) Marvin Gaye – Inner City Blues (Makes Me Wanna Holler)

0-1

Marcel²
0-2

Gast
geplaatst: vandaag om 10:41 uur

geplaatst: vandaag om 10:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.