Muziek / Muziekgames / De Kettingplaat
zoeken in:
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 23 februari 2008, 12:04 uur
Serge Gainsbourg & Brigitte Bardot - 69, Année Erotique
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 23 februari 2008, 12:05 uur
op sommige momenten als je wat een lange titel moet intypen ben je natuurlijk lichtjaren te laat, gvd, op drukke momenten geef ik het gewoon op, alwéér te laat!
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 23 februari 2008, 12:29 uur
we zijn weer lekker abstract bezig, als de link niet uit de titel of de uitvoerder blijkt, geef dan aub een beetje uitleg, anders kun je evengoed zomaar om het even welke titel uit de ruimte plukken en achter om het even welke andere plaat gooien,
ik vind hier plotseling weer niets meer aan, de "abstracten" zijn weer leuk bezig, potverdorie toch...
ik vind hier plotseling weer niets meer aan, de "abstracten" zijn weer leuk bezig, potverdorie toch...
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 23 februari 2008, 13:39 uur
dat bedoel ik nu met die "abstracten", ik denk dat het gewoon pure sabotage is, iets in de zin van "eens zomaar een titel ingeven die geen kloten link geeft op de vorige titel", ik word daar gewoon pisnijdig van, van zulke s'enfoutisten!
0
geplaatst: 23 februari 2008, 13:42 uur
EVANSHEWSON schreef:
dat bedoel ik nu met die "abstracten", ik denk dat het gewoon pure sabotage is, iets in de zin van "eens zomaar een titel ingeven die geen kloten link geeft op de vorige titel", ik word daar gewoon pisnijdig van, van zulke s'enfoutisten!
Kan je geen ongelijk geven...... maar ga mij er ook niet druk over maken.
Gewoon door linken en niets van aantrekken zou ik zeggen.... je kan er toch niets tegen doen.
0
geplaatst: 23 februari 2008, 16:18 uur
Mike Oldfield - Blues
Is onderdeel van zijn Tubular Bells 2003
Is onderdeel van zijn Tubular Bells 2003
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.