Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
aslan (crew)
geplaatst: 3 mei 2007, 23:33 uur
hier kan je een sampletje horen van dat geschifte residents licking lizard blizzard of the bee nummer... verder kom ik ook niet! jammer
0
geplaatst: 3 mei 2007, 23:48 uur
Mijn verwarring is nu even compleet ( what's new?) zijn we nu al een derde en zelfs een vierde aan het nomineren??
0
fredpit
geplaatst: 4 mei 2007, 00:09 uur
Sheplays schreef:
nee hoor, ik wil het wel, maar het mag niet!
nee hoor, ik wil het wel, maar het mag niet!
als je echt haast hebt, of als we geen nominaties meer krijgen, kunnen we de hoogstgenoteerde albums uit de div. genre's uit de toplijsten nemen..waarbij we rock en pop en genre's met nr1 albums met 40 stemmen weglaten. Als je nu van de overige albums het populairste nr neemt (tenzij top40 dan de volgende ) dan heb je de lijst vol...en het is denk ik de eerlijkste meest gespreide keuze die je kunt maken zonder medemumeteraars tekort te doen.
Het is maar een idee, mochten we geen 128 nominaties krijgen
0
geplaatst: 4 mei 2007, 00:28 uur
Vraag is dan alleen fred hoe bepaal je dan wat het populairste nummer is; door de stemmen?
En ik neem aan dat je "ondergeschoven kinder-genre's" hier als wereld, jazz, ska, reggea etc., etc. dan ook mee doen?
En onze spiritual leader grovonion
, wat vindt die er van?
En ik neem aan dat je "ondergeschoven kinder-genre's" hier als wereld, jazz, ska, reggea etc., etc. dan ook mee doen?
, wat vindt die er van?
0
fredpit
geplaatst: 4 mei 2007, 00:37 uur
Oldfart schreef:
Vraag is dan alleen fred hoe bepaal je dan wat het populairste nummer is; door de stemmen?
Ja, tenzij een mega hit dan dan de nr 2
En ik neem aan dat je "ondergeschoven kinder-genre's" hier als wereld, jazz, ska, reggea etc., etc. dan ook mee
Ik denk dat deze kindjes voorang moeten krijgen bij het aanvullen van de lijst..Rock, pop, folk, punk zijn ruimschoots aanwezig. Jazz eb Ska volgens mij niet.
doen?
, wat vindt die er van?
[/quote]En onze spiritual leader grovonion
, wat vindt die er van?Laat grovonion eventueel een tijd vaststellen, als hij het er mee eens is natuurlijk.
[quote]
0
geplaatst: 4 mei 2007, 00:59 uur
deric heeft ook wel gelijk; misschien spreken we gewoon voor onze beurt, en zijn die 7 nomineerders ( is dat nederlands??) morgen al gevonden.
een oefening in geduld dan maar....
een oefening in geduld dan maar....
0
geplaatst: 4 mei 2007, 01:15 uur
115. Dirty Three - Lullabye for Christie
116. Thelonious Monster & Tom Waits - Adios Lounge
116. Thelonious Monster & Tom Waits - Adios Lounge
0
geplaatst: 4 mei 2007, 01:29 uur
117. Low - Words
118. Phosphorescent - I Am a Full Grown Man (I Will Lay in the Grass All Day)
118. Phosphorescent - I Am a Full Grown Man (I Will Lay in the Grass All Day)
0
geplaatst: 4 mei 2007, 05:34 uur
Ik heb een 2e nummer gekozen + links toegevoegd.
58. ILIKETRAINS - Stainless Steel
59. Clark - Ted
Dit gaat zeker een vette KO worden! Vollop nieuwe muziek ontdekken!
58. ILIKETRAINS - Stainless Steel
59. Clark - Ted
Dit gaat zeker een vette KO worden! Vollop nieuwe muziek ontdekken!

0
geplaatst: 4 mei 2007, 10:56 uur
deric raven schreef:
Ik denk dat we rond het week-end van start kunnen gaan.
Ja dat zou moeten lukkenIk denk dat we rond het week-end van start kunnen gaan.
NOG 10 NOMINATIES NODIG!! (5 users).
Oproep aan iedereen om wat te lobbyen en die laatste 5 users te vinden. Dat zou toch moeten lukken, niet? (alleen in het uiterste noodgeval zou ik de selectie die fredpit voorstelde, willen toepassen).
Ik heb de paringen (met links) al voorbereid, dus tegen zaterdag morgen zouden we dan hopelijk van start kunnen gaan.
0
Sheplays
geplaatst: 4 mei 2007, 11:17 uur
Er komt vanmiddag nog een user stemmen!
De nummers 119 en 120 zijn dus gereserveerd.
De nummers 119 en 120 zijn dus gereserveerd.

0
geplaatst: 4 mei 2007, 11:22 uur
0
Benno
geplaatst: 4 mei 2007, 11:40 uur
121. Skip Spence - Cripple Creek hier
122. Judee Sill - Jesus Was A Cross Maker hier (beeld)
Links volgen straks in de edit.
EDIT: zo dus
122. Judee Sill - Jesus Was A Cross Maker hier (beeld)
Links volgen straks in de edit.
EDIT: zo dus
0
geplaatst: 4 mei 2007, 13:25 uur
0
geplaatst: 4 mei 2007, 13:37 uur
Sheplays schreef:
@Exfrozen: 125 + 126 (zie Astronaut)
Dank je @Exfrozen: 125 + 126 (zie Astronaut)

125. Meshuggah - I, 39 stemmen kan dus nog net meedoen

126. Chic - Chic Cheer
0
geplaatst: 4 mei 2007, 13:45 uur
Yeah, The Field! Dat nummer is zo lekker 
Tot hoeveel stemmen gaan we in de 1e ronde? Dan krijgt iedereen lekker de tijd om rustig de clips/nummers te draaien.

Tot hoeveel stemmen gaan we in de 1e ronde? Dan krijgt iedereen lekker de tijd om rustig de clips/nummers te draaien.
0
Davez
geplaatst: 4 mei 2007, 13:49 uur
Die FLAC bestandjes mogen dan wel een perfecte kwaliteit bieden maar het downloaden duurt lang!
Ik ben eventjes de lijst afgegaan, ik heb de indruk dat ik maar een 7tal nummers ken!
Daar gaat mijn plan om een boel pas aangeschafte albums eens te beluisteren, dit krijgt voorrang!
Ik ben eventjes de lijst afgegaan, ik heb de indruk dat ik maar een 7tal nummers ken!
Daar gaat mijn plan om een boel pas aangeschafte albums eens te beluisteren, dit krijgt voorrang!
0
geplaatst: 4 mei 2007, 14:19 uur
Nou nog 2 nummers.. ben erg benieuwd, er is niets leukers dan nieuwe goede muziek ontdekken 
BTW: hits waren toch verboden? Want ik vind het een prima nummer voor dit topic hoor, maar volgens mij is Le Freak toch echt een dikke hit geweest, of ben ik nu gek?

BTW: hits waren toch verboden? Want ik vind het een prima nummer voor dit topic hoor, maar volgens mij is Le Freak toch echt een dikke hit geweest, of ben ik nu gek?
0
geplaatst: 4 mei 2007, 14:40 uur
Ja, dat klopt, dom van mij, ik wilde eerst een ander nummer van hun doen, maar die stond niet op youtube, toen deed ik maar Le Freak. Dan doen we gewoon weer die andere, die moeten jullie dan maar ergens pindakazen als jullie die willen horen, hetzelfde geldt voor I van Meshuggah.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.