MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152

zoeken in:
aslan (crew)
hier kan je een sampletje horen van dat geschifte residents licking lizard blizzard of the bee nummer... verder kom ik ook niet! jammer

Mijn verwarring is nu even compleet ( what's new?) zijn we nu al een derde en zelfs een vierde aan het nomineren??

Sheplays
nee hoor, ik wil het wel, maar het mag niet!

fredpit
Sheplays schreef:
nee hoor, ik wil het wel, maar het mag niet!

als je echt haast hebt, of als we geen nominaties meer krijgen, kunnen we de hoogstgenoteerde albums uit de div. genre's uit de toplijsten nemen..waarbij we rock en pop en genre's met nr1 albums met 40 stemmen weglaten. Als je nu van de overige albums het populairste nr neemt (tenzij top40 dan de volgende ) dan heb je de lijst vol...en het is denk ik de eerlijkste meest gespreide keuze die je kunt maken zonder medemumeteraars tekort te doen.

Het is maar een idee, mochten we geen 128 nominaties krijgen

Sheplays
@fredpit
Goed voorstel!

Lijkt me goed, staat er nog wat van Keef Baker bij

Vraag is dan alleen fred hoe bepaal je dan wat het populairste nummer is; door de stemmen?

En ik neem aan dat je "ondergeschoven kinder-genre's" hier als wereld, jazz, ska, reggea etc., etc. dan ook mee doen?

En onze spiritual leader grovonion , wat vindt die er van?

We komen wel aan de 128; nog 7 man.

fredpit
Oldfart schreef:
Vraag is dan alleen fred hoe bepaal je dan wat het populairste nummer is; door de stemmen?

Ja, tenzij een mega hit dan dan de nr 2

En ik neem aan dat je "ondergeschoven kinder-genre's" hier als wereld, jazz, ska, reggea etc., etc. dan ook mee

Ik denk dat deze kindjes voorang moeten krijgen bij het aanvullen van de lijst..Rock, pop, folk, punk zijn ruimschoots aanwezig. Jazz eb Ska volgens mij niet.

doen?

En onze spiritual leader grovonion , wat vindt die er van?
[/quote]

Laat grovonion eventueel een tijd vaststellen, als hij het er mee eens is natuurlijk.

[quote]

deric heeft ook wel gelijk; misschien spreken we gewoon voor onze beurt, en zijn die 7 nomineerders ( is dat nederlands??) morgen al gevonden.

een oefening in geduld dan maar....

115. Dirty Three - Lullabye for Christie
116. Thelonious Monster & Tom Waits - Adios Lounge

Kijk eens aan, nog maar 6 man
trouwens, weer mooie aanwinsten.

117. Low - Words
118. Phosphorescent - I Am a Full Grown Man (I Will Lay in the Grass All Day)

Ik denk dat we rond het week-end van start kunnen gaan.

dit wordt een KO om in te lijsten

Ik heb een 2e nummer gekozen + links toegevoegd.

58. ILIKETRAINS - Stainless Steel
59. Clark - Ted

Dit gaat zeker een vette KO worden! Vollop nieuwe muziek ontdekken!

Clark

deric raven schreef:
Ik denk dat we rond het week-end van start kunnen gaan.
Ja dat zou moeten lukken

NOG 10 NOMINATIES NODIG!! (5 users).

Oproep aan iedereen om wat te lobbyen en die laatste 5 users te vinden. Dat zou toch moeten lukken, niet? (alleen in het uiterste noodgeval zou ik de selectie die fredpit voorstelde, willen toepassen).

Ik heb de paringen (met links) al voorbereid, dus tegen zaterdag morgen zouden we dan hopelijk van start kunnen gaan.

Sheplays
Er komt vanmiddag nog een user stemmen!

De nummers 119 en 120 zijn dus gereserveerd.

Ik heb The Field even geupload. Unbelievable Truth komt later.

The Field - Everyday

Benno
121. Skip Spence - Cripple Creek hier
122. Judee Sill - Jesus Was A Cross Maker hier (beeld)

Links volgen straks in de edit.

EDIT: zo dus

Dan nomineer ik er ook twee:

123. The Books - Take Time
124. Califone - The Orchids

The Books, Califone, Clark.

Ik ook 123 + 124 gereserveerd graag.

Sheplays
@Exfrozen: 125 + 126 (zie Astronaut)

Sheplays schreef:
@Exfrozen: 125 + 126 (zie Astronaut)
Dank je

125. Meshuggah - I, 39 stemmen kan dus nog net meedoen
126. Chic - Chic Cheer

Yeah, The Field! Dat nummer is zo lekker

Tot hoeveel stemmen gaan we in de 1e ronde? Dan krijgt iedereen lekker de tijd om rustig de clips/nummers te draaien.

Davez
Die FLAC bestandjes mogen dan wel een perfecte kwaliteit bieden maar het downloaden duurt lang!

Ik ben eventjes de lijst afgegaan, ik heb de indruk dat ik maar een 7tal nummers ken!

Daar gaat mijn plan om een boel pas aangeschafte albums eens te beluisteren, dit krijgt voorrang!

Nou nog 2 nummers.. ben erg benieuwd, er is niets leukers dan nieuwe goede muziek ontdekken

BTW: hits waren toch verboden? Want ik vind het een prima nummer voor dit topic hoor, maar volgens mij is Le Freak toch echt een dikke hit geweest, of ben ik nu gek?

Ja, dat klopt, dom van mij, ik wilde eerst een ander nummer van hun doen, maar die stond niet op youtube, toen deed ik maar Le Freak. Dan doen we gewoon weer die andere, die moeten jullie dan maar ergens pindakazen als jullie die willen horen, hetzelfde geldt voor I van Meshuggah.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:17 uur

geplaatst: vandaag om 21:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.