Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juni 2007, 11:14 uur
Volgens mij heeft anthony het gehaald dankzij die clip op youtube. De combinatie ervan met de muziek geeft toch een emotionele impact die het nummer alleen overstijgt.
0
geplaatst: 24 juni 2007, 11:24 uur
Sheplays schreef:
Dat Anthony heeft gewonnen ...!
Dat Anthony heeft gewonnen ...!
hij staat wel 16-4 achter 
0
Sheplays
geplaatst: 24 juni 2007, 11:28 uur
sorry, ik bedoel eindfinalist is geworden!Ik pas dan ook.
0
geplaatst: 24 juni 2007, 12:51 uur
17-4
Op MuMe is in totaal 464 keer op albums van Antony and the Johnsons gestemd, met een gemiddelde van 4,11 sterren. Lijkt me vrij logisch dat die het dan ver schoppen. De andere deelnemers waren lang niet zo bekend en geroemd.
Op MuMe is in totaal 464 keer op albums van Antony and the Johnsons gestemd, met een gemiddelde van 4,11 sterren. Lijkt me vrij logisch dat die het dan ver schoppen. De andere deelnemers waren lang niet zo bekend en geroemd.
0
geplaatst: 24 juni 2007, 13:05 uur
Mijn ontdekking van deze KO is absoluut Low. Hierdoor het album I Could Live in Hope ontdekt die nu trots 4,5* van mij heeft gekregen. Prachtige muziek 

0
Davez
geplaatst: 24 juni 2007, 13:59 uur
18-5
wat een afstraffing
Voor mij het beste nummer van alle 128 inzendingen. Emotioneel geladen en een PRACHTIGE vocale prestatie. Als dit een minder nummer is kan ik haast niet wachten om andere dingen van Antony te horen. Toch heb ik het gevoel dat er geen beter nummer bestaat, deze behoort tot 1 van mijn favorieten aller tijden.
Ik denk ook spontaan aan
Phil Ochs - i aint marching anymore, Dirty Three - lullaby for christie, sandy bull - blend, Seth Lakeman - kitty jay, josh ritter - bright smile
Allen schiterende nummers en artiesten waar ik intussen al meer goeds van gehoord heb.
Wat mij betreft een zeer geslaagde KO
wat een afstraffing

Voor mij het beste nummer van alle 128 inzendingen. Emotioneel geladen en een PRACHTIGE vocale prestatie. Als dit een minder nummer is kan ik haast niet wachten om andere dingen van Antony te horen. Toch heb ik het gevoel dat er geen beter nummer bestaat, deze behoort tot 1 van mijn favorieten aller tijden.
Ik denk ook spontaan aan
Phil Ochs - i aint marching anymore, Dirty Three - lullaby for christie, sandy bull - blend, Seth Lakeman - kitty jay, josh ritter - bright smile
Allen schiterende nummers en artiesten waar ik intussen al meer goeds van gehoord heb.
Wat mij betreft een zeer geslaagde KO
0
geplaatst: 24 juni 2007, 14:02 uur
Ik ben er erg trots op dat mijn inzending in de kwartfinale eruit is gegaan, tegen de op dit moment waarschijnlijke winnaar. 
Ontdekkingen: Low, Dirty Three, Yume Bitsu en Archive.

Ontdekkingen: Low, Dirty Three, Yume Bitsu en Archive.
0
geplaatst: 24 juni 2007, 14:45 uur
De stand in de finale is
Low - Words [] Antony and the Johnsons - The Lake
18-5
En gaat nog verder tot 0:00.
Ik wil bij deze alvast de resultaten volgens de gemiddelde punten uit de eerste ronde geven (dit is dus niet het uiteindelijke KO resultaat):

Voor degenen die teleurgesteld zijn in het resultaat van hun nominatie: troost je, het nummer is misschien te alternatief voor deze KO
Low - Words [] Antony and the Johnsons - The Lake
18-5
En gaat nog verder tot 0:00.
Ik wil bij deze alvast de resultaten volgens de gemiddelde punten uit de eerste ronde geven (dit is dus niet het uiteindelijke KO resultaat):

Voor degenen die teleurgesteld zijn in het resultaat van hun nominatie: troost je, het nummer is misschien te alternatief voor deze KO

0
geplaatst: 24 juni 2007, 15:28 uur
18-6
Mooie finale, beide nummers zijn me wel bevallen. Vooral die van Antony. Toch wel een erg mooi nummer hoor.
Van de nummers die ik niet kende zijn me behalve Antony ook American Music Club en Gal Costa bijgebleven als erg mooi.
Mooie finale, beide nummers zijn me wel bevallen. Vooral die van Antony. Toch wel een erg mooi nummer hoor.
Van de nummers die ik niet kende zijn me behalve Antony ook American Music Club en Gal Costa bijgebleven als erg mooi.
0
Davez
geplaatst: 24 juni 2007, 15:44 uur
De 2 Low nummers winnen alles! De Ko en het puntengemiddelde!
0
geplaatst: 24 juni 2007, 16:19 uur
Low is dan ook fantastisch. 
De rockband waar ik tegenwoordig het meeste naar luister...

De rockband waar ik tegenwoordig het meeste naar luister...
0
geplaatst: 25 juni 2007, 15:42 uur
Uitermate geslaagde KO, goed werk Grovonion
...maar wat nu
...is er leven na deze KO 
...maar wat nu
0
geplaatst: 25 juni 2007, 15:57 uur
El Ninjo schreef:
...maar wat nu
...maar wat nu
erg geslaagd, Ik ben voor een nieuwe alternatieve KO, heb al nominaties in gedachten.
0
geplaatst: 25 juni 2007, 16:22 uur
El Ninjo schreef:
...maar wat nu
...maar wat nu
Eens kijken misschien bedenken we nog eens iets...

Voorlopig even verder meespelen met de ladder, he.
meyer schreef:
erg geslaagd, Ik ben voor een nieuwe alternatieve KO, heb al nominaties in gedachten.
Meer van hetzelfde? Tja, heb ik eigenlijk voorlopig geen zin in. Maar ik wil gerust de excel sheet met je (of iemand) delen zodat je een deel van het tipwerk niet opnieuw moet doen. Niet dat er zoveel geautomatiseerd is. erg geslaagd, Ik ben voor een nieuwe alternatieve KO, heb al nominaties in gedachten.
Je hebt wel een punt dat een alternatieve ko gerust een paar maal kan gedaan worden. Ik zal ook braaf mee doen

0
geplaatst: 25 juni 2007, 16:24 uur
Check de beste rockband (per genre) KO
is weer eens wat anders!
is weer eens wat anders!
0
Sheplays
geplaatst: 25 juni 2007, 16:35 uur
levenvergeten schreef:
We hadden ook nog het idee van een jaren '90 KO, toch?
Die is te snel voorbij!

Grovonion: ook van mij bedankt voor al het werk
.
0
geplaatst: 25 juni 2007, 16:36 uur
levenvergeten schreef:
Je bedoeld zoiets als dit

0
geplaatst: 25 juni 2007, 16:50 uur
Voor degenen die alles nog eens willen natellen of gewoon voor een volgende KO gebruiken: KO excel sheet
0
geplaatst: 25 juni 2007, 16:51 uur
levenvergeten schreef:
Die is idd net al geweest. Alleen van de jaren 2000-nu is nog geen KO van geweest, voor de rest bijna alles wel.
0
Sheplays
geplaatst: 25 juni 2007, 16:56 uur
grovonion schreef:
Voor degenen die alles nog eens willen natellen of gewoon voor een volgende KO gebruiken: KO excel sheet
Thanks, dat is een mooi naslagwerk

Gefeliciteerd Koenr!
0
geplaatst: 25 juni 2007, 17:01 uur
met gemiddeldes van 7,9 en 7,83 was het na de eerste ronde al duidelijk dat er met Low 2 favorieten in het spel waren. Wel licht opvallend dat het nummer met de lager score heeft gewonnen. Zo'n gemiddelde score zegt dus ook niet alles.
0
geplaatst: 25 juni 2007, 17:02 uur
musicfriek schreef:
Die is idd net al geweest. Alleen van de jaren 2000-nu is nog geen KO van geweest, voor de rest bijna alles wel.
net? Da's alweer bijna een jaar geleden Die is idd net al geweest. Alleen van de jaren 2000-nu is nog geen KO van geweest, voor de rest bijna alles wel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.