MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152

zoeken in:
Volgens mij heeft anthony het gehaald dankzij die clip op youtube. De combinatie ervan met de muziek geeft toch een emotionele impact die het nummer alleen overstijgt.

Sheplays schreef:

Dat Anthony heeft gewonnen ...!
hij staat wel 16-4 achter

Sheplays
grovonion schreef:
(quote)
hij staat wel 16-4 achter

sorry, ik bedoel eindfinalist is geworden!

Ik pas dan ook.

17-4

Op MuMe is in totaal 464 keer op albums van Antony and the Johnsons gestemd, met een gemiddelde van 4,11 sterren. Lijkt me vrij logisch dat die het dan ver schoppen. De andere deelnemers waren lang niet zo bekend en geroemd.

Mijn ontdekking van deze KO is absoluut Low. Hierdoor het album I Could Live in Hope ontdekt die nu trots 4,5* van mij heeft gekregen. Prachtige muziek

18-4

Davez
18-5
wat een afstraffing

Voor mij het beste nummer van alle 128 inzendingen. Emotioneel geladen en een PRACHTIGE vocale prestatie. Als dit een minder nummer is kan ik haast niet wachten om andere dingen van Antony te horen. Toch heb ik het gevoel dat er geen beter nummer bestaat, deze behoort tot 1 van mijn favorieten aller tijden.

Ik denk ook spontaan aan

Phil Ochs - i aint marching anymore, Dirty Three - lullaby for christie, sandy bull - blend, Seth Lakeman - kitty jay, josh ritter - bright smile

Allen schiterende nummers en artiesten waar ik intussen al meer goeds van gehoord heb.

Wat mij betreft een zeer geslaagde KO

Ik ben er erg trots op dat mijn inzending in de kwartfinale eruit is gegaan, tegen de op dit moment waarschijnlijke winnaar.

Ontdekkingen: Low, Dirty Three, Yume Bitsu en Archive.

De stand in de finale is

Low - Words [] Antony and the Johnsons - The Lake

18-5

En gaat nog verder tot 0:00.

Ik wil bij deze alvast de resultaten volgens de gemiddelde punten uit de eerste ronde geven (dit is dus niet het uiteindelijke KO resultaat):

(afbeelding)

Voor degenen die teleurgesteld zijn in het resultaat van hun nominatie: troost je, het nummer is misschien te alternatief voor deze KO

18-6

Mooie finale, beide nummers zijn me wel bevallen. Vooral die van Antony. Toch wel een erg mooi nummer hoor.

Van de nummers die ik niet kende zijn me behalve Antony ook American Music Club en Gal Costa bijgebleven als erg mooi.

Davez
De 2 Low nummers winnen alles! De Ko en het puntengemiddelde!

Low is dan ook fantastisch.

De rockband waar ik tegenwoordig het meeste naar luister...

18-7

Bij deze de felicitaties aan Low en Koenr

Ik ben blij dat Smog de halve finale heeft gehaald.

Hier ten slotte het overzicht volgens KO resultaten:

(afbeelding)

Uitermate geslaagde KO, goed werk Grovonion

...maar wat nu ...is er leven na deze KO

En krijgt Low nu een platencontract?

El Ninjo schreef:

erg geslaagd, Ik ben voor een nieuwe alternatieve KO, heb al nominaties in gedachten.

El Ninjo schreef:

Eens kijken misschien bedenken we nog eens iets...
Voorlopig even verder meespelen met de ladder, he.
meyer schreef:

erg geslaagd, Ik ben voor een nieuwe alternatieve KO, heb al nominaties in gedachten.
Meer van hetzelfde? Tja, heb ik eigenlijk voorlopig geen zin in. Maar ik wil gerust de excel sheet met je (of iemand) delen zodat je een deel van het tipwerk niet opnieuw moet doen. Niet dat er zoveel geautomatiseerd is.

Je hebt wel een punt dat een alternatieve ko gerust een paar maal kan gedaan worden. Ik zal ook braaf mee doen

Check de beste rockband (per genre) KO is weer eens wat anders!

We hadden ook nog het idee van een jaren '90 KO, toch?

Sheplays
levenvergeten schreef:

Die is te snel voorbij!

Grovonion: ook van mij bedankt voor al het werk .

levenvergeten schreef:

Je bedoeld zoiets als dit

Voor degenen die alles nog eens willen natellen of gewoon voor een volgende KO gebruiken: KO excel sheet

levenvergeten schreef:

Die is idd net al geweest. Alleen van de jaren 2000-nu is nog geen KO van geweest, voor de rest bijna alles wel.

Ongelooflijk dat mijn nominatie gewoon gewonnen heeft.

Sheplays
grovonion schreef:
Voor degenen die alles nog eens willen natellen of gewoon voor een volgende KO gebruiken: KO excel sheet

Thanks, dat is een mooi naslagwerk

Gefeliciteerd Koenr!

Koenr schreef:
Ongelooflijk dat mijn nominatie gewoon gewonnen heeft.
met gemiddeldes van 7,9 en 7,83 was het na de eerste ronde al duidelijk dat er met Low 2 favorieten in het spel waren. Wel licht opvallend dat het nummer met de lager score heeft gewonnen. Zo'n gemiddelde score zegt dus ook niet alles.

musicfriek schreef:
Die is idd net al geweest. Alleen van de jaren 2000-nu is nog geen KO van geweest, voor de rest bijna alles wel.
net? Da's alweer bijna een jaar geleden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:41 uur

geplaatst: vandaag om 09:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.