Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
geplaatst: 7 mei 2010, 22:29 uur
Strawbs: Klinkt best leuk, een beetje à la King Crimson, met folk-invloeden. Net niet goed genoeg voor een hoog cijfer. 7
And Also The Trees: Klinkt heel interessant. Lekker sferisch, een leuke ontdekking. 8,2
Bobby Womack: Best aardig nummer. 7
1-4-3-1
(7)(8,2)(7)(6,5)
And Also The Trees: Klinkt heel interessant. Lekker sferisch, een leuke ontdekking. 8,2
Bobby Womack: Best aardig nummer. 7
DjFrankie schreef:
Sam Dees - minste van deze 4 maar toch ruime voldoende 6,5 pt
Sam Dees - minste van deze 4 maar toch ruime voldoende 6,5 pt
1-4-3-1
(7)(8,2)(7)(6,5)
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 mei 2010, 01:53 uur
Strawbs 1pt 6,31
And Also the Trees 4 pt 7,24
Bobby Womack 3pt 6,78
Sam Dees 1 pt 6
Door zijn:
And Also the Trees
Bobby Womack
And Also the Trees 4 pt 7,24
Bobby Womack 3pt 6,78
Sam Dees 1 pt 6
Door zijn:
And Also the Trees
Bobby Womack
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 mei 2010, 12:00 uur
Dominic Euberg = trance muziek
Anouar Brahem = Rustgevende gitaar muziek, ligt goed in het gehoor
Brother Ali = rap muziek 13 in een dozijn
Minni Pops= nederlandse avant - garde voor de liefhebber
0-1-1-2
(6)- (7)-(6)-(6)
Anouar Brahem = Rustgevende gitaar muziek, ligt goed in het gehoor
Brother Ali = rap muziek 13 in een dozijn
Minni Pops= nederlandse avant - garde voor de liefhebber
0-1-1-2
(6)- (7)-(6)-(6)
0
geplaatst: 8 mei 2010, 12:09 uur
New kid in school, didnt rule nothing
To this day I rap like Im trying to prove something
Little bit aggressive, when I spit a sentence
Till you get the message
You couldn't pay me to quit professin'
Rock sixty-one sold out shows, came home, and caught a bus to the
sixty-second
Shirt sweated full of work ethic
Been in love with the shit since I first met it
Rhymesayers is the first to come, last to leave
Ain't no tricks up our sleeve, this is what we believe
Leg uit. Ik weet dat teksten voor jullie niet altijd even belangrijk zijn, maar dit is zeker geen doorsnee rap. Overigens is dit qua lyrics niet de beste BA track, maar de combinatie met de krachtige beat van Ant - die bombastisch is maar daardoor niet hetzelfde is als die zelfbenoemde 'harde' beats op tv - maakt het zo gaaf.
0
Benno
geplaatst: 8 mei 2010, 12:12 uur
Ik vind 't geen slechte track, maar als ik het naast de andere dingen leg die Brother Ali gemaakt heeft steekt dit er niet goed bij af. Het is hier allemaal nog in ontwikkeling. Overigens doet deze beat me ook niet erg veel.
0
geplaatst: 8 mei 2010, 12:13 uur
Het gaat R&P ook meer om de 13 in een dozijn opmerking. Dat is natuurlijk ook een rare opmerking van iemand die wel positief is over She Wants Revenge. 

0
geplaatst: 8 mei 2010, 12:17 uur
Wat KoenR zegt.
Overigens was BA hier al waar hij zijn moest, ook op de EP waar deze track staat staan nummers met sterkere teksten. Ik vind dit echter een van zijn beste track omdat de chemie tussen hem en Ant de juiste is, en de balans tussen kracht en slimme raps toch gevonden wordt.
Maar aan de andere kant wel een compliment voor Frankie dat hij bij elk nummer ook een opmerking plaatst. Als hij gewoon een zes had gegeven zonder uitleg had je mij niet horen klagen.
Overigens was BA hier al waar hij zijn moest, ook op de EP waar deze track staat staan nummers met sterkere teksten. Ik vind dit echter een van zijn beste track omdat de chemie tussen hem en Ant de juiste is, en de balans tussen kracht en slimme raps toch gevonden wordt.Maar aan de andere kant wel een compliment voor Frankie dat hij bij elk nummer ook een opmerking plaatst. Als hij gewoon een zes had gegeven zonder uitleg had je mij niet horen klagen.

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 mei 2010, 12:28 uur
Rhythm & Poetry schreef:
[i]
Leg uit. Ik weet dat teksten voor jullie niet altijd even belangrijk zijn, maar dit is zeker geen doorsnee rap. Overigens is dit qua lyrics niet de beste BA track, maar de combinatie met de krachtige beat van Ant - die bombastisch is maar daardoor niet hetzelfde is als die zelfbenoemde 'harde' beats op tv - maakt het zo gaaf.
(quote)
[i]
Idd R & P ik ben niet van de teksten en ook niet van de rap scene, ik hoor hier dan ook niets vernieuwens in, maar andere misschien wel. Maar ik heb de afgelopen week al veel mindere nummers gehoord als deze

Geld ook voor de Minni Pops - dit nummer doet me ook niks
terwijl ik YouTube - Minny Pops - Time wel een geweldig nummer vind.
Wat betreft She Wants Revenge, dit genre spreekt mij wel aan en heel veel anderen niet. Maar ze liggen er toch uit.
Vind ik ook het leuke van muziek You Hate Some. You Like Some.
0
geplaatst: 8 mei 2010, 12:29 uur
DjFrankie schreef:
Wat beteft She Wants Revenge, dit genre spreekt mij wel aan en heel veel anderen niet.
Wat beteft She Wants Revenge, dit genre spreekt mij wel aan en heel veel anderen niet.
Dat mag natuurlijk best, maar dat nummer (die hele band zelfs) is natuurlijk een stuk meer 13 in een dozijn dan Brother Ali.

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 mei 2010, 12:33 uur
Koenr schreef:
Dat mag natuurlijk best, maar dat nummer (die hele band zelfs) is natuurlijk een stuk meer 13 in een dozijn dan Brother Ali.
(quote)
Ben ik het helemaal mee eens, maar het is wat je graag hoort en herkenbaar is.
Ben trouwens blij dat er eens gediscusieerd wordt in deze Topic, nodigt meer uit naar andere gebruikers toe misschien.
Wat had jij geplaatst Koenr in deze lijst?
0
geplaatst: 8 mei 2010, 12:35 uur
De kans op een omhelzing met een buitenaards wezen acht ik beduidend groter dan dat ik de rap scene ooit in mijn armen zal sluiten.Dus geen Brother Ali voor mij 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 mei 2010, 17:02 uur
0
geplaatst: 8 mei 2010, 20:45 uur
Staat Seven of Nine (half mens/half Borg) ook in je adressenboekje?

0
geplaatst: 8 mei 2010, 21:04 uur
Een tip voor het beluisteren op youtube. Zet &fmt=18 achter de link en je hebt veel betere geluidskwaliteit.
0
geplaatst: 8 mei 2010, 23:20 uur
the viking schreef:
(quote)
Nee, maar Björn wel.
0
geplaatst: 8 mei 2010, 23:55 uur
0-4-2-3
(6,8)(6,5)(7)(5)
Ik heb de heropleving in dit topic gemist, dus mijn nomimaties stammen nog van de vorige keer. Ik zie dat enkel Papa M het heeft overleefd.
(6,8)(6,5)(7)(5)
DjFrankie schreef:
Ik heb de heropleving in dit topic gemist, dus mijn nomimaties stammen nog van de vorige keer. Ik zie dat enkel Papa M het heeft overleefd.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 mei 2010, 02:32 uur
Dominic Eulberg- Adler 0 pt 5,81
Anouar Brahem - Parfume de Gitane 4 pt 7,06
Brother Ali - Self Taught 2 pt 6,37
Minni Pops - Dolphin Spurt 3 pt 7,09
Anouar Brahem
Minni Pops
zijn door.
Anouar Brahem - Parfume de Gitane 4 pt 7,06
Brother Ali - Self Taught 2 pt 6,37
Minni Pops - Dolphin Spurt 3 pt 7,09
Anouar Brahem
Minni Pops
zijn door.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 mei 2010, 02:33 uur
16. Contortions (James Chance - Contort Yourself... vs Os Mutantes - Panic Et Circenses... vs
vs. Exuma - the Obeah Man vs Rain Parade - This Can't Be Today...
Tip van Teunnis: Een tip voor het beluisteren op youtube. Zet &fmt=18 achter de link en je hebt veel betere geluidskwaliteit.
vs. Exuma - the Obeah Man vs Rain Parade - This Can't Be Today...
Tip van Teunnis: Een tip voor het beluisteren op youtube. Zet &fmt=18 achter de link en je hebt veel betere geluidskwaliteit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.