MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152

zoeken in:

1-0-0-0

(7,5)-(5)-(4)-(4)

1-1-0-0

(5)(8)(5)(3)

1-2-0-0

(5)(7)(2)(5,5)

DjFrankie (moderator)
Weer hoge gemiddeldes

Artery 2pt 7,85
Cradle 1pt 7,47
Into Paradise 2 pt 7,19
Unwound 4 pt 7,41

Unwound en Artery zijn door

sxesven
2-2-0-0

(10)(4,5)(6)(2)

Bolden Boke Boy Mijn nominatie!

Benno
3-2-0-0

(7,5)(6)(7)(4)

Sheplays
4-2-0-0

(7,5)(7)(5)(5)

DjFrankie (moderator)
4-2-0-1

(6)-(6,5)-(6)-(7)

4-2-0-2

(7,5)(5)(7)(8,5)

5-2-0-2

5-2-1-2

(3) (2) (10) (2,5)

sxesven
Rhythm & Poetry schreef:
(3) (2) (10) (2,5)

6-2-1-2

(8,5) (6,8) (6,5) (5,5)

6-3-1-2

(7) (7,5) (4,5) (5)

7-3-1-2

(7) (6,7) (5) (3,5)

Het gaat lekker met mijn nominatie.

DjFrankie (moderator)
Erg lage gemiddeldes deze ronde

Will Oldham 7 pt 6,79
Hospital Bombers 3 pt 6
Franklin 1 pt 5,66
Ms Kitten 2 pt 4,62

Will Oldham en Hospital Bombers verder.

(4)(5,5)(6)(7)

0-0-0-1

0-1-0-1

(7)(7,5)(5,5)(7)

Mooi nummer van Nina Nastasia, maar die drums

sxesven
0-1-0-2

(5,5)(6)(6)(7)

Regina Spektor goes crunk? Niet zo boeiend, wel aardig op zich. Altijd een beetje een elfderangs Fiona Apple gevonden en dat bevestigt dit nummer wel weer. (5,5)
Van Section 25 weet ik niet zo goed wat ik moet vinden. Meer sfeerzetterij dan song, net als bij Nina Nastasia in deze ronde. Laten we het dan maar op 'leuk' houden. (6)
Jim White: jammer van de kwaliteit, had de toevoeger niet een studioversie kunnen uploaden naar YouTube? Iets te veertien-in-een-dozijn; misschien dat ik subtiele onderscheidende kwaliteiten mis vanwege de wat brakke opname. Noch stem noch muziek noch compositie lijken de middelmaat erg te ontstijgen. (6)
Nina Nastasia hier kort maar krachtig. Als liedje een beetje climaxloos, meer interlude. Verder wel dik in orde. (7)

Benno
(6)(6,5)(7)(6,5)

0-1-1-2

Ik baseer me op de studioversie van Jailbird.

sxesven
Deel die please dan even.

Benno

DjFrankie (moderator)
sxesven schreef:
0-1-0-2

(5,5)(6)(6)(7)

Regina Spektor goes crunk? Niet zo boeiend, wel aardig op zich. Altijd een beetje een elfderangs Fiona Apple gevonden en dat bevestigt dit nummer wel weer. (5,5)
Van Section 25 weet ik niet zo goed wat ik moet vinden. Meer sfeerzetterij dan song, net als bij Nina Nastasia in deze ronde. Laten we het dan maar op 'leuk' houden. (6)
Jim White: jammer van de kwaliteit, had de toevoeger niet een studioversie kunnen uploaden naar YouTube? Iets te veertien-in-een-dozijn; misschien dat ik subtiele onderscheidende kwaliteiten mis vanwege de wat brakke opname. Noch stem noch muziek noch compositie lijken de middelmaat erg te ontstijgen. (6)
Nina Nastasia hier kort maar krachtig. Als liedje een beetje climaxloos, meer interlude. Verder wel dik in orde. (7)

Die link van Jim White was eerst een studioversie, maar die was verwijderd eergisteren op You Tube, dus moest er een andere komen, de
my space versie is een prima oplossing

sxesven
Ah, mooi, dank, had 'm net weer naar YT geupload ook:

Benno
Nu die herziening van je stem nog

sxesven
Ben aan het herluisteren.

sxesven
sxesven schreef:

Als studioversie een stuk beter te genieten. Stem van de man bevalt me nog steeds niet, de rest wel aanzienlijk meer. 7+

0-1-2-1 dus.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:01 uur

geplaatst: vandaag om 00:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.