MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
3-3-2-2

3-4-2-2

Jammer dat er na de eerste 2 matches in deze ronde al 2 van mijn nominaties uitliggen (Alexander Kowalski en Emily Haines). Gelukkig konden jullie ze wel waarderen (en had ik sowieso niet verwacht dat ze zo ver zouden komen). Hopen dat Anouar Brahem deze ronde wel overleefd...

Overigens, is de puntentelling van DjFrankie niet eerlijk. Op deze manier houd je helemaal geen rekening met hoeveel er gestemd is in een ronde. Een nummer dat 7 stemmen als er totaal 8x is gestemd, is natuurlijk een heel wat grotere prestatie dan 7 stemmen op bv. 20. Ik kan je evt. wel een excel-bestand van mij sturen waarin je kan zien hoe je dat makkelijk kan uitrekenen...

3-4-3-2

3-5-3-2

DjFrankie (moderator)
The Chills - Pink Frost op gemiddelde door
Willard Grant Conspiracy - Distant Shore op punten door

DjFrankie (moderator)
Titmeister schreef:

Overigens, is de puntentelling van DjFrankie niet eerlijk. Op deze manier houd je helemaal geen rekening met hoeveel er gestemd is in een ronde. Een nummer dat 7 stemmen als er totaal 8x is gestemd, is natuurlijk een heel wat grotere prestatie dan 7 stemmen op bv. 20. Ik kan je evt. wel een excel-bestand van mij sturen waarin je kan zien hoe je dat makkelijk kan uitrekenen...

Er gaan elke ronde 2 nummers door, dat zijn de nummers die het meest gekozen zijn en bij gelijke stand met het beste gemiddelde.

Elke ronde staan er 4 nummers tegenover elkaar, Jim Rourke bijvoorbeeld heeft in de eerste ronde 1 punt gehaald. Maar staat er nog steeds in omdat hij bij de beste 2 nummers van de battle zit. De punten bij elkaar tellen is alleen op het einde van een ronde, om een volgorde te bepalen.

Ik ben niet zo thuis in de wiskunde maar stuur maar een excell bestand met wat je bedoeld.

Mijn nominaties muv Spaceman 3 hebben de 2de ronde niet overleeft, vind ik ook niet belangrijk, ik heb juist nieuwe muziek ontdekt die ik leuk vind, Emily Haines, Mistunderstood en ook Can met Mother Sky.

0-0-0-1

1-0-0-1

Benno
1-1-0-1

1-2-0-1

1-3-0-1

1-4-0-1

1-4-1-1

1-4-2-1

1-4-3-1

DjFrankie (moderator)
2-4-3-1 zeer sterke ronde !!

2-4-3-2

DjFrankie (moderator)
Anouar Brahem - Parfume de Gitane
Bel Canto - White out Conditions...
zijn verder naar de 4de ronde

Benno
1-0-0-0

1-1-0-0

1-1-1-0

2-1-1-0

2-1-2-0

tangmaster
2-2-2-0

3-2-2-0

4-3-2-0

Itchy geeft de eerste 2 nummers beide een punt.

5-3-2-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:29 uur

geplaatst: vandaag om 13:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.