Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 28 november 2011, 20:34 uur
Gereserveerd voor Justus.
141 Els Molenaar - Gezakt of Geslaagd
142 Foetus - Here Comes the Rain
143 Jimi Tenor - Trumpcard
144 Jimmie Rodgers - The Soldier's Sweetheart
145 The Sportsmen - Pink Elephants on Parade
146 Gereserveerd Justus 18
147 Gereserveerd Justus 18
148 Gereserveerd Justus 18
149 Gereserveerd Justus 18
150 Gereserveerd Justus 18
141 Els Molenaar - Gezakt of Geslaagd
142 Foetus - Here Comes the Rain
143 Jimi Tenor - Trumpcard
144 Jimmie Rodgers - The Soldier's Sweetheart
145 The Sportsmen - Pink Elephants on Parade
146 Gereserveerd Justus 18
147 Gereserveerd Justus 18
148 Gereserveerd Justus 18
149 Gereserveerd Justus 18
150 Gereserveerd Justus 18
0
geplaatst: 28 november 2011, 21:12 uur
Op de reservelijst
Dadamah - Brian's Children
Breathless - Just Don't Dis... Dit fraai nummer zou ik eventueel wel willen inruilen voor The Wounded.Kijk met een schuin oog naar Frank
Breathless - Just Don't Dis... Dit fraai nummer zou ik eventueel wel willen inruilen voor The Wounded.Kijk met een schuin oog naar Frank

0
geplaatst: 28 november 2011, 21:14 uur
the viking schreef:
Op de reservelijst
Op de reservelijst
Grote hondenogen, zul je bedoelen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 28 november 2011, 21:18 uur
als jij 2 nummers wilt inbrengen van 1 band is dat okay, is dat van hetzelfde album?
0
geplaatst: 28 november 2011, 21:45 uur
Nee het eerste nummer is uit 1986 en het tweede is uit 1993.En ze klinken bovendien totaal verschillend Meer Dead Can Dance achtig tegenover Space Rock.Je zult bijna niet geloven dat het om dezelfde band gaat.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 28 november 2011, 21:49 uur
Ruil ze maar, ik wil het weekend gaan starten omdat ik vrijdag te druk heb, sisters of Mercy in Tivoli en van te voren werken.
0
geplaatst: 28 november 2011, 22:34 uur
pfft, wawadadakwa en stijn zijn weer mislukt in de upload. Is er iemand die deze nummers toevallig ergens op een ander platform vindt (of ze zelf ergens heeft liggen en ze wil uploaden?)

Wawadadakwa - Koken met Rachida
Stijn - Rascousi

Wawadadakwa - Koken met Rachida
Stijn - Rascousi
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 28 november 2011, 23:15 uur
60. The Pop Gun – … ...[etc.] (ik upload asap) die missen we ook nog
0
geplaatst: 28 november 2011, 23:23 uur
juist, die heb ik hier geupload! Waarschijnlijk de meest poppy song van de lijst...
The Pop Gun - ... [etc.]
The Pop Gun - ... [etc.]
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 28 november 2011, 23:26 uur
2MY schreef:
juist, die heb ik hier geupload! Waarschijnlijk de meest poppy song van de lijst...
The Pop Gun - ... [etc.]
The Pop Gun - ... [etc.]
Bedankt is verwerkt.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 28 november 2011, 23:34 uur
Hieronder de spelregels van de vorige keer toen hanteerde we 8.00-20.00 // 20.00- 8.00
Houden we weer vast aan deze tijden of laten we ze 24 uur staan.
Straks als we 152 nummers hebben dan gaat het als volgt;
Iedere user mag 2 stemmen uitbrengen per ronde. Er zijn dan 38 rondes van telkens 4 liedjes tegen elkaar. De 2 liedjes met de meeste stemmen na 12 uur uur gaan door naar de volgende ronde.
Ook geef je ieder liedje een cijfer (zo kunnen de afgevallen liedjes hun plaats in de lijst krijgen).
Je hebt dan 76 winnaars en verliezers
De 10 beste afvallers en 10 slechtste winnaars strijden ook nog in een tussenronde tegen elkaar. De 4 slechtste vallen dan definitief af.
We hebben dan 80 nummers overs, die strijden weer 12 uur met 4 liedjes, blijven er dan 40 over, die gaan in een k.o. tot 20 en dan tot 10.
De 10 overblijvers gaan via p.m. in samengestelde top 10, waaruit de winnaar zal komen.
Houden we weer vast aan deze tijden of laten we ze 24 uur staan.
Straks als we 152 nummers hebben dan gaat het als volgt;
Iedere user mag 2 stemmen uitbrengen per ronde. Er zijn dan 38 rondes van telkens 4 liedjes tegen elkaar. De 2 liedjes met de meeste stemmen na 12 uur uur gaan door naar de volgende ronde.
Ook geef je ieder liedje een cijfer (zo kunnen de afgevallen liedjes hun plaats in de lijst krijgen).
Je hebt dan 76 winnaars en verliezers
De 10 beste afvallers en 10 slechtste winnaars strijden ook nog in een tussenronde tegen elkaar. De 4 slechtste vallen dan definitief af.
We hebben dan 80 nummers overs, die strijden weer 12 uur met 4 liedjes, blijven er dan 40 over, die gaan in een k.o. tot 20 en dan tot 10.
De 10 overblijvers gaan via p.m. in samengestelde top 10, waaruit de winnaar zal komen.
0
geplaatst: 28 november 2011, 23:40 uur
Vriendelijk verzoek om 24 uur te laten staan. Sowieso ben ik vier dagen per week tussen kwart voor zeven 's morgens en kwart over zeven 's avonds uithuizig (en dan moet ik nog eten).
0
geplaatst: 29 november 2011, 00:24 uur
Hierbij mijn lijstje:
Chicago - What's This World Coming To
Els Molenaar - Gezakt of Geslaagd
Foetus - Here Comes the Rain
Jimi Tenor - Trumpcard
Jimmie Rodgers - The Soldier's Sweetheart
K9 Posse - This Beat Is Military
Lay Low - Why Do I Worry?
New York Ska-Jazz Ensemble - Arachnid
Raheem - Shotgun
The Sportsmen - Pink Elephants on Parade
Mijn voorkeur gaat uit naar 24-uursregeling
Chicago - What's This World Coming To
Els Molenaar - Gezakt of Geslaagd
Foetus - Here Comes the Rain
Jimi Tenor - Trumpcard
Jimmie Rodgers - The Soldier's Sweetheart
K9 Posse - This Beat Is Military
Lay Low - Why Do I Worry?
New York Ska-Jazz Ensemble - Arachnid
Raheem - Shotgun
The Sportsmen - Pink Elephants on Parade
Mijn voorkeur gaat uit naar 24-uursregeling
0
geplaatst: 29 november 2011, 00:56 uur
Hier ook graag 24 uur per ronde; er zijn dagen dat ik iedere 12 uur niet red.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 29 november 2011, 07:47 uur
Nog 2 nominatie plekken over, en 24 uurs regeling zal het worden, vind ik zelf ook prettiger.
0
geplaatst: 29 november 2011, 09:19 uur
Nou vooruit dan , zal niet lullig doen , dan krijgen jullie deze twee er gratis bij:151. New Cool Collective - Marche Funebre http://www.youtube.com/watc... 7 stemmen
152. the Spikes – Flashback to Acid Beach / http://www.youtube.com/watc... 1 stem
0
geplaatst: 29 november 2011, 16:55 uur
Dan kunnen de nummers door de husselaar en beginnen we morgen al wat mij betreft! 

0
geplaatst: 29 november 2011, 17:03 uur
jasper1991 schreef:
Dan kunnen de nummers door de husselaar en beginnen we morgen al wat mij betreft!
dan mag stijn niet in de eerste poel terechtkomen, die hoop ik morgen alsnog (elders) te kunnen uploaden!
Voor het overige is morgen ook voor mij prima, maar thangt van DjFrankie af he...
0
geplaatst: 29 november 2011, 17:07 uur
2MY schreef:
dan mag stijn niet in de eerste poel terechtkomen, die hoop ik morgen alsnog (elders) te kunnen uploaden!
Voor het overige is morgen ook voor mij prima, maar thangt van DjFrankie af he...
We moeten nog wel even wachten hoor, dus wees gerust. (quote)

0
geplaatst: 29 november 2011, 17:10 uur
stoepkrijt schreef:
Zijn er hier liefhebbers voor house of trance? Zo ja, dan weet ik nog wel wat leuke nominaties
Zijn er hier liefhebbers voor house of trance? Zo ja, dan weet ik nog wel wat leuke nominaties

Met name trance a la Tiesto, Van Buuren en Above & Beyond. Ik heb het ook met een nummertje geprobeerd, benieuwd hoe die het zal doen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 29 november 2011, 17:15 uur
Ik start zaterdag met de k.o dus nog ruim tijd om Stijn te uploaden.
0
geplaatst: 29 november 2011, 17:18 uur
jasper1991 schreef:
Met name trance a la Tiesto, Van Buuren en Above & Beyond. Ik heb het ook met een nummertje geprobeerd, benieuwd hoe die het zal doen.
Hoewel ik de laaatste tijd eigenlijk nooit meer naar dance luister ben ik er stiekem toch wel liefhebber van.(quote)
Sail kende ik nog niet, maar klinkt wel erg lekker

0
geplaatst: 30 november 2011, 00:30 uur
DjFrankie schreef:
Hier zijn we dan (eindelijk!):
Stijn - Rascousi
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 november 2011, 22:06 uur
Yes, goed gedaan 2MY ik heb al geloot maar plaatst hem dus zaterdag.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.