Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
Davez
geplaatst: 2 mei 2007, 00:38 uur
Jaja Six Organs Of Admittance maakt al meteen een verpletterende indruk!
Deze KO is nu al een groot succes!
Deze KO is nu al een groot succes!
0
geplaatst: 2 mei 2007, 01:20 uur
Zal wel mogen denk ik, de link moet je ook zien als promotie van je nummer.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 01:49 uur
Het leuke van KO's, en van deze in het bijzonder is natuurlijk dat je onder andere onbekendere of "andere" muziek onder de aandacht kunt brengen.
Dan is het natuurlijk wel net zo leuk als de anderen daar ook in kunnen delen, en er een oordeel over kunnen vellen.
Dus aan de ene kant kun je je afvragen of het dan zinvol is dergelijke nummers te plaatsen.
Maar je 'mag' het natuurlijk wel doen;
zeker binnen deze KO moet je dan alleen niet raar opkijken als zo'n nummer er al in de eerste ronde uitligt. Dat moet je dan ook niet vreemd vinden.
Dan is het natuurlijk wel net zo leuk als de anderen daar ook in kunnen delen, en er een oordeel over kunnen vellen.
Dus aan de ene kant kun je je afvragen of het dan zinvol is dergelijke nummers te plaatsen.
Maar je 'mag' het natuurlijk wel doen;
zeker binnen deze KO moet je dan alleen niet raar opkijken als zo'n nummer er al in de eerste ronde uitligt. Dat moet je dan ook niet vreemd vinden.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 14:23 uur
wat een nominaties tot nu
. Ik ken er een 30 tal van de 94 inzendingen. Dat wordt dus nog een hele brok ontdekken
.
Ik vraag me af of we het deze keer voor de eerste ronde nog rustiger moeten aan doen. Misschien maar 1x4 (oftewel 1 ronde per dag) zodat er nog meer tijd is om te ontdekken. Dan zou de volledige eerste ronde wel 32 dagen duren...
. Ik ken er een 30 tal van de 94 inzendingen. Dat wordt dus nog een hele brok ontdekken
. Ik vraag me af of we het deze keer voor de eerste ronde nog rustiger moeten aan doen. Misschien maar 1x4 (oftewel 1 ronde per dag) zodat er nog meer tijd is om te ontdekken. Dan zou de volledige eerste ronde wel 32 dagen duren...
0
geplaatst: 2 mei 2007, 14:49 uur
grovonion schreef:
.
Ik vraag me af of we het deze keer voor de eerste ronde nog rustiger moeten aan doen. Misschien maar 1x4 (oftewel 1 ronde per dag) zodat er nog meer tijd is om te ontdekken. Dan zou de volledige eerste ronde wel 32 dagen duren...
. Ik vraag me af of we het deze keer voor de eerste ronde nog rustiger moeten aan doen. Misschien maar 1x4 (oftewel 1 ronde per dag) zodat er nog meer tijd is om te ontdekken. Dan zou de volledige eerste ronde wel 32 dagen duren...
Ik ben voor. Dat geeft veel meer ruimte om alle nummers goed te overwegen ipv dat je genoodzaakt bent een overhaaste beslissing te maken. In de rondes erna kan de snelheid eventueel weer omhoog of hoeft die niet per se nog meer vertraagd te worden, aangezien iedereen de nummers dan al redelijk tot goed kent.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 14:55 uur
Goed plan grovonion; 4 nummers per 24 uur;
dan komt de muziek nog meer tot zijn recht ; ik ben alvast maar begonnen met luisteren, want ik kom ook tot een vergelijkbare score wat betreft de nummers die ik ken.
Dit wordt een hele mooie KO.
Maar voorlopig kunnen we nog even; nog 34 nominaties te gaan?
dan komt de muziek nog meer tot zijn recht ; ik ben alvast maar begonnen met luisteren, want ik kom ook tot een vergelijkbare score wat betreft de nummers die ik ken.
Dit wordt een hele mooie KO.
Maar voorlopig kunnen we nog even; nog 34 nominaties te gaan?
0
geplaatst: 2 mei 2007, 15:05 uur
Is het geen idee om één iemand alle linkjes naar Youtube, rapidshare... oid te sturen zodat diegene ze allemaal in 1 post kan zetten zodat het overzicht bewaard blijft?
0
fredpit
geplaatst: 2 mei 2007, 17:45 uur
grovonion schreef:
24 uur voor 8 nr's ( 2x4 ) moet geen probleem zijn lijkt me temeer omdat de meeste linkjes naar You Tube etc al voorhanden zijn.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 18:00 uur
Eigenlijk vind ik Youtube maar waardeloos. Gewoon uploaden iedereen. Kost geen moeite 

0
geplaatst: 2 mei 2007, 18:12 uur
95. Sandy Bull - Blend
96. Flaming lips - Hell's Angel's Cracker Factory
En Paap, meer dan 10 minuten wachten op de upload (64MB) vind ik wél veel moeite.
96. Flaming lips - Hell's Angel's Cracker Factory
En Paap, meer dan 10 minuten wachten op de upload (64MB) vind ik wél veel moeite.

0
geplaatst: 2 mei 2007, 21:28 uur
Ik heb overal gezocht maar kan nergens een download of clipje van Blanket of Secrecy - Say You Will vinden. Kan iemand hierbij helpen?
0
geplaatst: 2 mei 2007, 21:30 uur
We kunnen straks rustig beginnen en na een aantal dagen overschakelen op 8 nummers per dag. Da's een compromis oplossing.
Trouwens nog 28 nummers te gaan...
Trouwens nog 28 nummers te gaan...
0
geplaatst: 2 mei 2007, 21:31 uur
dynamo d schreef:
Ik heb overal gezocht maar kan nergens een download of clipje van Blanket of Secrecy - Say You Will vinden. Kan iemand hierbij helpen?
Ik had hem gevonden op de e-ezel, maar de download wil niet vlotten Ik heb overal gezocht maar kan nergens een download of clipje van Blanket of Secrecy - Say You Will vinden. Kan iemand hierbij helpen?

0
geplaatst: 2 mei 2007, 21:42 uur
101. Modern English - Melt with You
102. XTC - Dear God
XTC heeft precies 40 stemmen
Modern English slechts 12
102. XTC - Dear God
XTC heeft precies 40 stemmen
Modern English slechts 12
0
geplaatst: 2 mei 2007, 21:42 uur
Niet iedereen heeft een supersnelle 'state of the art' computer, dus ik ben niet voor Paap_Floyd's idee.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 21:44 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.