MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Albumhoezen : Deze week zoeken we Nonnen / Zusters

zoeken in:
fredpit
Muziekgames met hoezen doen het goed. Albumhoezen zijn een belangrijk onderdeel van de muziekbeleving.

Nu heb ik het idee om iedere week albumhoezen met een bepaald thema te zoeken. Iedere maandag kan een ieder die daar behoefte toe voelt een nieuw thema aandragen. Bedoeling is daarbij wel dat er afwisseling moet zijn en dat er creatief gedacht mag worden (niet iedere week blote vrouwen of duivelskoppen )

De bedoeling is een overzicht te krijgen van albumhoezen volgens thema. In muziekbladen zie je dat ook regelmatig en ik zie dat dan graag (ik zal niet de enige zijn lijkt me dan)

Let erop dat als je op maandag het onderwerp inbrengt je wel een duidelijke omschrijving geeft van het thema. Niet te vaag (deze week gitaren..) maar ook niet te specifiek (deze week witte hoezen met een zwart randje waarop een vrouw te zien is die haar tanden poetst..)

Ik start met

Albumhoezen : Deze week zoeken we hoezen met een auto (niet te moeilijk lijkt me..)

(afbeelding)

fredpit

(afbeelding)

Marcel²

(afbeelding)

titan (crew)

(afbeelding)

Leuk idee!

(afbeelding)

fredpit

(afbeelding)

cortez

(afbeelding)

(afbeelding)

fredpit

(afbeelding)

Sheplays

(afbeelding)

Harco

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Harco

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

fredpit

(afbeelding)

Harco

(afbeelding)

(afbeelding)

Van wie is deze?

fredpit

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 04:38 uur

geplaatst: vandaag om 04:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.