MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nederlandse Hiphop Albums KO

zoeken in:

5 Appa - De Meest Onderschatte (vs.) Extince - 2e Jeugd

0-1

Akonner
1-3

vind extince geen lekkere flow hebben, dankzij gastartiesten (slechts 2 nummers) vind ik hte album nog wel te pruimen, Appa daarintegene heeft meer die natuurlijke flow.

kArIzMa_TuRk
Appa vriend!

2-3!

6 Blaxtar - Ozmoses (vs.) THC - Puur en Onversneden

Ziel
2-0

Cilvaringz - I is helemaal geen Nederlandse hiphop . In Amerika is ie onder de label Babygrande uitgekomen, het enige Nederlandse eraan is dat Cilv uit Nederland komt, voor de rest echt totaal niks.

MJ_DA_MAN schreef:
Cilvaringz - I is helemaal geen Nederlandse hiphop . In Amerika is ie onder de label Babygrande uitgekomen, het enige Nederlandse eraan is dat Cilv uit Nederland komt, voor de rest echt totaal niks.

Oké, dat wist ik niet, ken die cd namelijk niet.

Heb je een waardige vervanger MJ? (met genoeg stemmen)

Of zullen we gewoon de net uitgekomen en nieuwe cd van Typhoon doen?

Bij deze de correctie voor nr. 9. Het is nu:

9 Typhoon - Tussen Licht en Lucht (vs.) Kubus & Bang Bang - Learning Curve

Melle K
Als je nog een vervanger nodig hebt: KGV - Negatief Beeld

3-0

4-0

20 Pete Philly & Perquisite - Mindstate

Mag dan eigenlijk ook niet ofwel? Pete rapt in het engels... Ik vind KGV - Negatief Beeld dan een hele mooie want ik mis echt KGV in de lijst wat eigenlijk niet mag

Pete Philly & Perquisite zijn toch gewoon Nederlanders.

kArIzMa_TuRk
4-1

Reijersen schreef:
Pete Philly & Perquisite zijn toch gewoon Nederlanders.

Ja, maar rappen (rapt) Engels. Cilvaringz rapt ook Engels en komt uit Nederland, maar kun je ook geen Nederhop-album noemen. Het is misschien raar, misschien omdat PP & P ''echte'' Nederlanders zijn en Cilv een Marokkaan (niet racistisch bedoeld ofzo).

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)

Ja, maar rappen (rapt) Engels. Cilvaringz rapt ook Engels en komt uit Nederland, maar kun je ook geen Nederhop-album noemen. Het is misschien raar, misschien omdat PP & P ''echte'' Nederlanders zijn en Cilv een Marokkaan (niet racistisch bedoeld ofzo).

Het gaat om de Nederlandse hiphopplaten, niet persé Nederlandstalig. Bij PP&P staat als land Nederland, bij Cilvaringz Nederland/VS. Als we deze reden aanhouden moet The Foreign Exchange ook vervangen worden.

Social_Mask
Pete Philly & Perquisite moet erin blijven!!!!!

Ik denk dat we het er wel over eens zijn dat Pete Philly & Perquisite erin moeten blijven.

Harco
The Foreign Exchange moet zeker vervangen worden. Alleen de beats zijn afkomstig van een Nederlander.

kArIzMa_TuRk

4-1

iemand?

Wijziging bij nr. 23:

23 KGV - Negatief Beeld (vs.) C-Mon & Kypski - Voodoo Vinyl

Martino

5-1

Martino
7 Brainpower - Door Merg en Brain (vs.) C-Mon - Cereal

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 03:48 uur

geplaatst: vandaag om 03:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.