Muziek / Muziekgames / Nederlandse Hiphop Albums KO
zoeken in:
0
Akonner
geplaatst: 17 juni 2007, 13:29 uur
1-3
vind extince geen lekkere flow hebben, dankzij gastartiesten (slechts 2 nummers) vind ik hte album nog wel te pruimen, Appa daarintegene heeft meer die natuurlijke flow.
vind extince geen lekkere flow hebben, dankzij gastartiesten (slechts 2 nummers) vind ik hte album nog wel te pruimen, Appa daarintegene heeft meer die natuurlijke flow.
0
geplaatst: 17 juni 2007, 17:21 uur
Cilvaringz - I is helemaal geen Nederlandse hiphop
. In Amerika is ie onder de label Babygrande uitgekomen, het enige Nederlandse eraan is dat Cilv uit Nederland komt, voor de rest echt totaal niks.
. In Amerika is ie onder de label Babygrande uitgekomen, het enige Nederlandse eraan is dat Cilv uit Nederland komt, voor de rest echt totaal niks.
0
geplaatst: 17 juni 2007, 17:28 uur
MJ_DA_MAN schreef:
. In Amerika is ie onder de label Babygrande uitgekomen, het enige Nederlandse eraan is dat Cilv uit Nederland komt, voor de rest echt totaal niks.Oké, dat wist ik niet, ken die cd namelijk niet.
Heb je een waardige vervanger MJ? (met genoeg stemmen)
0
geplaatst: 17 juni 2007, 17:31 uur
Of zullen we gewoon de net uitgekomen en nieuwe cd van Typhoon doen?
0
geplaatst: 17 juni 2007, 17:32 uur
Bij deze de correctie voor nr. 9. Het is nu:
9 Typhoon - Tussen Licht en Lucht (vs.) Kubus & Bang Bang - Learning Curve
9 Typhoon - Tussen Licht en Lucht (vs.) Kubus & Bang Bang - Learning Curve
0
Melle K
geplaatst: 17 juni 2007, 17:36 uur
Als je nog een vervanger nodig hebt: KGV - Negatief Beeld
0
geplaatst: 17 juni 2007, 19:17 uur
4-0
20 Pete Philly & Perquisite - Mindstate
Mag dan eigenlijk ook niet ofwel? Pete rapt in het engels... Ik vind KGV - Negatief Beeld dan een hele mooie want ik mis echt KGV in de lijst wat eigenlijk niet mag
20 Pete Philly & Perquisite - Mindstate
Mag dan eigenlijk ook niet ofwel? Pete rapt in het engels... Ik vind KGV - Negatief Beeld dan een hele mooie want ik mis echt KGV in de lijst wat eigenlijk niet mag

0
geplaatst: 17 juni 2007, 22:37 uur
Reijersen schreef:
Pete Philly & Perquisite zijn toch gewoon Nederlanders.
Pete Philly & Perquisite zijn toch gewoon Nederlanders.
Ja, maar rappen (rapt) Engels. Cilvaringz rapt ook Engels en komt uit Nederland, maar kun je ook geen Nederhop-album noemen. Het is misschien raar, misschien omdat PP & P ''echte'' Nederlanders zijn en Cilv een Marokkaan (niet racistisch bedoeld ofzo).
0
geplaatst: 17 juni 2007, 22:57 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ja, maar rappen (rapt) Engels. Cilvaringz rapt ook Engels en komt uit Nederland, maar kun je ook geen Nederhop-album noemen. Het is misschien raar, misschien omdat PP & P ''echte'' Nederlanders zijn en Cilv een Marokkaan (niet racistisch bedoeld ofzo).
(quote)
Het gaat om de Nederlandse hiphopplaten, niet persé Nederlandstalig. Bij PP&P staat als land Nederland, bij Cilvaringz Nederland/VS. Als we deze reden aanhouden moet The Foreign Exchange ook vervangen worden.
0
geplaatst: 18 juni 2007, 00:09 uur
Ik denk dat we het er wel over eens zijn dat Pete Philly & Perquisite erin moeten blijven.
0
Harco
geplaatst: 18 juni 2007, 00:34 uur
The Foreign Exchange moet zeker vervangen worden. Alleen de beats zijn afkomstig van een Nederlander.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 18 juni 2007, 09:53 uur
6 Blaxtar - Ozmoses (vs.) THC - Puur en Onversneden
4-1
iemand?
4-1
iemand?
0
geplaatst: 18 juni 2007, 12:35 uur
Wijziging bij nr. 23:
23 KGV - Negatief Beeld (vs.) C-Mon & Kypski - Voodoo Vinyl