Muziek / Muziekgames / Nederlandse Hiphop Albums KO
zoeken in:
0
Social_Mask
geplaatst: 21 juni 2007, 18:47 uur
Ohw ohw als 0118 niet door was gegaan!! Maar bij deze Ko ken ik steeds niet 1 van de album, en de andere maar vaag.
0
geplaatst: 21 juni 2007, 19:27 uur
Ken van beide albums veel te weinig. Stem dus even niet
En Karizma, Kempi mmm hoe zeg ik dat... Muziek is iets waarin je jezelf uitdrukt, het enige wat hij rapt is hoe stoer hij is met zn pippa. Ik zou Kempi nooit toelaten tot deze KO. Hij is gewoon super slecht, die teksten zijn echt waardeloos.
Ik hoor hem ook vaak bij vrienden op mobiel enzo, maar hun zijn meer van een dikke beat en dan is het goed. Gaat niet om de inhoud, krijg het idee dat het bij jou ook heel erg zo is. Veroordeel je er niet op, weet dat 95% van de mensen dat doet die naar hip hop luisterd. Mensen die oa. voor de inhoud luisteren komen bijvoorbeeld meer hier om er over te discuseren, thank god.
PS. wat ben ik blij dat 0118 hier een comeback heeft gemaakt tegen DJVT, moet niet gekker worden.
En Karizma, Kempi mmm hoe zeg ik dat... Muziek is iets waarin je jezelf uitdrukt, het enige wat hij rapt is hoe stoer hij is met zn pippa. Ik zou Kempi nooit toelaten tot deze KO. Hij is gewoon super slecht, die teksten zijn echt waardeloos.
Ik hoor hem ook vaak bij vrienden op mobiel enzo, maar hun zijn meer van een dikke beat en dan is het goed. Gaat niet om de inhoud, krijg het idee dat het bij jou ook heel erg zo is. Veroordeel je er niet op, weet dat 95% van de mensen dat doet die naar hip hop luisterd. Mensen die oa. voor de inhoud luisteren komen bijvoorbeeld meer hier om er over te discuseren, thank god.
PS. wat ben ik blij dat 0118 hier een comeback heeft gemaakt tegen DJVT, moet niet gekker worden.
0
geplaatst: 21 juni 2007, 23:41 uur
21 E-Life - Eleven (vs.) Relax - Odeur de Clochard
ik gun mezelf nog even tijd om het te beluisteren
ik gun mezelf nog even tijd om het te beluisteren
0
geplaatst: 22 juni 2007, 14:09 uur
1-3
E-Life is misschien wel de beste Nederlandse Engelstalige rapper.
E-Life is misschien wel de beste Nederlandse Engelstalige rapper.
0
geplaatst: 23 juni 2007, 19:10 uur
Conway Twitty schreef:
Relax is slecht.
Relax is slecht.

Één van de weinige Nederlandse hiphopacts van internationale allure.
0
Akonner
geplaatst: 24 juni 2007, 12:30 uur
4-4, ben blij dat deze ko zo lang duurt heb je in ieder geval de tijd om de albums te luisteren.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 24 juni 2007, 14:36 uur
het duurt echt lang, zeg...
wie geeft de beslissende stem?
wie geeft de beslissende stem?
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 24 juni 2007, 18:06 uur
volgende is bezig!! 
het gaat echt zoo langzaam.
2-1