Muziek / Muziekgames / Hoeslink
zoeken in:
0
JonnieBrasco
geplaatst: 4 maart 2005, 12:53 uur
Een nieuwe game uit de spellendoos van JonnieBrasco: Hoeslink! Geschikt voor alle leeftijden.
De regel is: Op elke volgende hoes moet een grafisch thema of element (geen titel of artiestnaam) van de vorige hoes terugkomen.
Stel dat dit de openingshoes is:

The Veils - The Runaway Found
Dan doe ik..... eeeeeeeuhm....

Neil Young - On the Beach.
Zoals je ziet is de overeenkomst hier de 59'er Cadillac. De volgende hoes mag ook een Cadillac bevatten, maar ook een parasol of strandstoel, of een mannetje die naar de zee staat te kijken. Als de link maar duidelijk te leggen is.
Next please!
De regel is: Op elke volgende hoes moet een grafisch thema of element (geen titel of artiestnaam) van de vorige hoes terugkomen.
Stel dat dit de openingshoes is:

The Veils - The Runaway Found
Dan doe ik..... eeeeeeeuhm....

Neil Young - On the Beach.
Zoals je ziet is de overeenkomst hier de 59'er Cadillac. De volgende hoes mag ook een Cadillac bevatten, maar ook een parasol of strandstoel, of een mannetje die naar de zee staat te kijken. Als de link maar duidelijk te leggen is.
Next please!
0
geplaatst: 4 maart 2005, 16:55 uur
Persoon die met zo'n hakbijltje staat ?
Begrijp eerder jouw bos niet Yak, aangezien titel/artiestennaam niet als geldige links aanzien worden. En aap->bos is een beetje simpel lijkt me
Begrijp eerder jouw bos niet Yak, aangezien titel/artiestennaam niet als geldige links aanzien worden. En aap->bos is een beetje simpel lijkt me

0
geplaatst: 4 maart 2005, 23:29 uur
Onderhond schreef:

Je hebt gelijk.
0
geplaatst: 5 maart 2005, 18:17 uur

Michael Jackson - Off The Wall.
En het zijn dus de sokken die het hem doen.
0
geplaatst: 8 maart 2005, 01:02 uur

Wat een slechte kwaliteit plaatje trouwens, ik zal eens een betere zoeken.
0
geplaatst: 8 maart 2005, 12:58 uur

Voor de link raad ik aan met google een groter plaatje van 200 motels te zoeken.

0
geplaatst: 8 maart 2005, 16:03 uur
Zelfde snor, zelfde vierkante sik, allebei een rossig kapsel en een norse blik. Maar toegegeven, ik had Depardieu niet herkend.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.