Muziek / Muziekgames / HipHop producers K.O.
zoeken in:
0
Improvision
geplaatst: 15 september 2007, 14:49 uur
Goh, moeilijk, van mij hadden ze er allebei al uit mogen liggen.
2-3
2-3
0
geplaatst: 15 september 2007, 15:23 uur
2-6
Jammer dat Premo tegen RZA ook een 'halve finale' is, ik had dat wel echt dé finale gevonden. Wie die halve finale wint, wint de KO.
Jammer dat Premo tegen RZA ook een 'halve finale' is, ik had dat wel echt dé finale gevonden. Wie die halve finale wint, wint de KO.
0
eazyfan
geplaatst: 15 september 2007, 16:13 uur
1-0
Dit had eigenlijk de finale moeten zijn.
Mijn 2 favoriete producers
Dit had eigenlijk de finale moeten zijn.
Mijn 2 favoriete producers

0
geplaatst: 15 september 2007, 17:41 uur
Eigenlijk te moeilijk, maar als ik de beste producties van deze 2 heren vergelijk:
5-6
5-6
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 15 september 2007, 18:01 uur
thomzi50 schreef:
Ik stem maar niet, te moeilijk.
Maar we hebben stemmers nodig! Probeer...Ik stem maar niet, te moeilijk.
0
geplaatst: 15 september 2007, 18:16 uur
6-6
Toch vrij duidelijk kies ik voor Premier. Meer én betere producties naar mijn mening. Ook bepalender geweest in de hiphopgeschiedenis. Kijk naar het materiaal waar hij aan meegewerkt heeft en vergelijk dat met RZA's:
Premo:
Step In The Arena
Daily Operation
Hard to Earn
Moment of Truth
The Sun Rises in the East
Wrath of the Math
Illmatic
Return of the Boom-Bap
KRS-One
Reasonable Doubt
18th Letter
RZA:
Enter the Wu-tang
Wu-Tang Forever
The W
Iron Flag
OBFCL
Ironman
Tical
Liquid Swords
6 Feet Deep
Supreme Clientele
En daarbij komen ook nog eens dat Premier heel veel losse flodders van hoogstaand niveau had. Denk aan OC - My World en Return of the Crooklyn Doggers ed.
Toch vrij duidelijk kies ik voor Premier. Meer én betere producties naar mijn mening. Ook bepalender geweest in de hiphopgeschiedenis. Kijk naar het materiaal waar hij aan meegewerkt heeft en vergelijk dat met RZA's:
Premo:
Step In The Arena
Daily Operation
Hard to Earn
Moment of Truth
The Sun Rises in the East
Wrath of the Math
Illmatic
Return of the Boom-Bap
KRS-One
Reasonable Doubt
18th Letter
RZA:
Enter the Wu-tang
Wu-Tang Forever
The W
Iron Flag
OBFCL
Ironman
Tical
Liquid Swords
6 Feet Deep
Supreme Clientele
En daarbij komen ook nog eens dat Premier heel veel losse flodders van hoogstaand niveau had. Denk aan OC - My World en Return of the Crooklyn Doggers ed.
0
geplaatst: 15 september 2007, 18:19 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Maar we hebben stemmers nodig! Probeer...Komt wel goed hoor, gezien hier veel hiphoppers zijn en iedereen ze kent (natuurlijk). Zelfs veel niet-hiphoppers zouden kunnen stemmen deze ronde gezien de bekendheid van beide heren.
0
geplaatst: 15 september 2007, 18:22 uur
Guttegut, dit is inderdaad onmogelijk. Ergens schreeuwt een stemmetje 'Premier!', aan de andere kant heeft RZA ook gewoon gruwelijke producties gemaakt.
7-6
Alhoewel het eigenlijk onmogelijk is. De sfeer die RZA neer kan zetten... Tjah.
7-6
Alhoewel het eigenlijk onmogelijk is. De sfeer die RZA neer kan zetten... Tjah.
0
geplaatst: 15 september 2007, 18:27 uur
Havoc met 2-7 eruit tegen Pete Rock, het moet niet gekker worden.
0
geplaatst: 15 september 2007, 18:28 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Havoc met 2-7 eruit tegen Pete Rock, het moet niet gekker worden.
Havoc heeft twee topalbums neergezet. That's it. Valt in het niet ivm Pete Rock.Havoc met 2-7 eruit tegen Pete Rock, het moet niet gekker worden.
0
geplaatst: 15 september 2007, 18:35 uur
Eens. Zou het trouwens jammer vinden wanneer RZA hier zou verliezen.
0
geplaatst: 15 september 2007, 18:38 uur
Je moet kijken wát ze hebben geproduceerd, niet wat ze níet hebben geproduceerd. En dan vind ik Havoc toch ver boven P. Rock staan. Maar goed, we gaan verder.
0
geplaatst: 15 september 2007, 18:51 uur
Ja idd. Na die twee platen heeft hij slechts sporadisch nog een goede productie neergezet, en veel troep. Murda Muzik al een beetje, maar bv The Infamy, Amerikaz Nightmare en Blood Money zijn gewoon slecht.
0
Improvision
geplaatst: 15 september 2007, 18:53 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Je moet kijken wát ze hebben geproduceerd, niet wat ze níet hebben geproduceerd. En dan vind ik Havoc toch ver boven P. Rock staan. Maar goed, we gaan verder.
Mee eens.
Premier had er al uit moeten liggen tegen Blockhead imo.
* denotes required fields.